Rimmel London Stay Matte foundation | Review

By 1:33 π.μ. , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Ο Απρίλιος είναι αναμφισβήτητα φορτωμένος με πολλές υποχρεώσεις αλλά και με μια βδομάδα άδεια για το Πάσχα, το οποίο πέρασα στην Ελλάδα. Κατάφερα ωστόσο να βάλω σε πρόγραμμα την δημοσίευση νέων άρθρων και ξεκινάμε με το σημερινό review για το Rimmel London Stay Matte foundation. Είναι ελαφρύ με υφή σαν μους και προσφέρει ματ τελείωμα. Η διάρκεια του είναι καλή μιας και συνήθιζα να το φοράω γύρω στις 10 ώρες κάθε μέρα. Επιπλέον, θεωρώ ότι προσφέρει ικανοποιητική κάλυψη και το μακιγιάζ μου δείχνει αψεγάδιαστο αλλά ταυτόχρονα φυσικό. Ωστόσο υπήρξαν κάποιες ελάχιστες φορές που το foundation "μεταφέρθηκε" στα ρούχα μου την ώρα που άλλαζα απρόσεκτα αλλά δε το θεωρώ τόσο μεγάλο μειονέκτημα μιας και δε συνέβη συχνά. Πρόκειται για ένα οικονομικό προϊόν που προσφέρει ότι χρειάζομαι για ένα σταθερό μακιγιάζ οπότε σκέφτομαι να το αγοράσω ξανά στο μέλλον. Εσείς το έχετε δοκιμάσει; Περιμένω τα σχόλια σας!! 


EN: Hello ladies. April has been certainly a busy month and it included one week of official holidays for Easter back to Greece. I finally managed to put some posts on schedule starting from today's review about the Rimmel London Stay Matte foundation. It has light texture like mousse and matte finish. It has a great duration as I used to wear it up to 10 hours every day. As for its coverage, it's quite satisfying and the result looks flawless but natural. However, there were a few times when my foundation was transferred to my clothes when I  was changing carelessly but I don't see it as a big disadvantage. It's an affordable product that offers what I need for my make-up look so I will repurchase it again in the future. Have you tried it ladies? I'm waiting for your comments!! 

Hugs and kisses
Claire 
Follow me on: FACEBOOKINSTAGRAMBLOGLOVIN

You Might Also Like

0 σχόλια

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)