Bliss fabulous drench 'n' quench moisturizer | Review

By 2:25 π.μ. , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Αν ψάχνετε για μια ενυδατική κρέμα προσώπου που να θρέφει και να ενυδατώνει στην στιγμή, τότε η Bliss fabulous drench 'n' quench είναι η ιδανική. Αρχικά, χρησιμοποιεί την τεχνολογία Hydrozome™ με βάση την οποία μετατρέπει την κρέμα σε μια πιο ελαφριά μορφή σαν νερό και επιτρέπει το άμεσο κλείδωμα της ενυδάτωσης. Με άλλα λόγια, έχει πολύ ελαφριά υφή, ενυδατώνει σε βάθος και αφήνει την επιδερμίδα λεία, απαλή και ανανεωμένη. Την εφάρμοσα κυρίως πριν το foundation και τα βράδια πριν κοιμηθώ όταν ένιωθα την επιδερμίδα μου λιγάκι ξηρή. Σαν αποτέλεσμα, μου πρόσφερε τόση ενυδάτωση όση χρειαζόμουν για μια δύσκολη μέρα στη δουλειά αλλά όχι περισσότερη ώστε να προκαλέσει λιπαρότητα στην επιδερμίδα μου. Την έχετε δοκιμάσει;; Περιμένω τα σχόλια σας!!


EN: Hello ladies. If you are looking for a moisturizer that instantly nourishes and hydrates  your skin, then the Bliss fabulous drench 'n' quench moisturizer is the one for you. Firstly, it uses a Hydrozome™ technology which transforms the product from cream to water while allowing for immediate locked-in hydration. In other words, it's a lightweight cream that deeply moisturizes your skin and leaves it amazingly soft, smooth and refreshed. I apply it before sleep at night or in the morning before my foundation when I feel my skin a little bit dry. Therefore, it provided as much hydration as I needed to make it through a tough day at work but not enough to create oiliness on my skin. Have you tried it yet? I'm waiting for your comments!! 

Hugs and kisses
Claire 

Follow me on: FACEBOOKINSTAGRAMBLOGLOVIN

You Might Also Like

4 σχόλια

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)