Walking in Regent Street

By 3:31 π.μ. , , , , ,



GR: Καλησπέρα σας. Αυτό το outfit φωτογραφήθηκε όταν άρχισε να πέφτει λιγάκι η θερμοκρασία στο Λονδίνο. Ευτυχώς, δεν είχαμε πολλές βροχερές μέρες ως τώρα εκτός από τα περισσότερα ρεπό μου ή τις μέρες που βρισκόμασταν με την Ανατολή. Φαντάζομαι, ακόμα προσπαθούμε να προσαρμοστούμε στην ζωή εδώ. Πραγματικά αγάπησα το σημερινό look μιας και είναι ο αγαπημένος μου συνδυασμός μεταξύ κομψών και αθλητικών κομματιών. Λατρεύω τα παπούτσια stan smith μου αλλά προσπαθώ να δημιουργώ πολλά διαφορετικά look με ή και χωρίς αυτά. Πως σας φαίνεται το outfit μου; Σας άρεσε όσο και μένα; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good evening everybody. This outfit was photographed when it started getting colder here in London. Luckily, we haven't had many rainy days so far, except for most of my days-off or the ones we met with Anatoli. I guess, we are still trying to get used to the life here. I really liked today's look as it's my favorite combination of elegant and sporty pieces. I adore my stan smith shoes but I'm trying to create many different looks with and without them. What do you think about this one? Did you like it as much as I did? I'm waiting for your comments!!

 Coat: Bonachero
Top: Primark
Trousers: Pull&Bear
Sneakers: Adidas Stan Smith
Bag: DOCA

Photos by Anatoli - From An.ni with love
Hugs and kisses

Claire 

Follow me on: FACEBOOK, INSTAGRAM, BLOGLOVIN

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. πολύ όμορφες φωτογραφίες βγάλατε <3 να βγάλουμε και μαζί κλέο, σύντομααα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανεμορφη εισαι Κλεο μου!!! Υπεροχες φωτογραφιες!! Φιλια πολλα!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ ωραίο το look σου, ιδανικό για βόλτες στην πόλη!!! είσαι πολύ όμορφη! μου άρεσε και πολύ το μενταγιον καρδιά που φοράς! εγώ είμαι λάτρης των κοσμημάτων και έχω ειδικά μεγάλη αγάπη στα ασημένια κοσμήματα. αγόρασα και εγώ πρόσφατα ένα ασημένιο κολλιέ από τα Folli Follie και δεν το αποχωρίζομαι! http://www.follifollie.gr/gr-el/online-shop/kosmimata-online

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)