November Favorites 2016

By 1:56 π.μ. , , , , , ,


GR: Καλησπέρα σας. Δε μπορείτε να φανταστείτε πόσο ενθουσιασμένη είμαι που πλησιάζουν τα Χριστούγεννα. Ωστόσο το σημερινό post αφορά τα αγαπημένα προϊόντα του προηγούμενου μήνα. Το The Body Shop Frosted Plum body butter αν και είναι από την περσινή συλλεκτική συλλογή, προσπάθησα να συγκρατηθώ και να το χρησιμοποιήσω μόνο τους χειμερινούς μήνες. Είναι απίστευτα ενυδατικό και το άρωμα του φρουτώδες και ζεστό. Το Victoria Secret's Goddess fragrance mist ήταν δώρο γενεθλίων αλλά επειδή είναι σε travel size, το χρησιμοποίησα μόνο σε ειδικές περιστάσεις γιατί αγαπώ το άρωμα του. Κατάφερα να το τελειώσω αυτόν τον μήνα μιας και είχα διάθεση να φοράω κάτι "γλυκό". Το L'oreal Infallible 24h matte foundation είναι το ιδανικό προϊόν για ματ τελείωμα και μακιγιάζ που διαρκεί για ώρες. Θα γράψω αναλυτικό review σύντομα. Για το τέλος άφησα το βερνίκι νυχιών από CND VINYLUX στην απόχρωση 223 brick knit. Αν και δε περίμενα να μ'αρέσει τόσο πολύ αυτό το χρώμα, δείχνει υπέροχο στα νύχια μου. Επιπλέον έχει εκπληκτική διάρκεια ακόμα και αν δε φροντίσω πολύ τα χέρια μου λόγο της δουλειάς μου. Μη διστάσετε να διαβάσετε το review του αν θέλετε να μάθετε περισσότερα γι'αυτό. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Hello everybody. You can't even imagine how excited I am for Christmas this year. However, today's post is all about the products I mostly used during the previous month. The Body Shop Frosted Plum body butter might be from last year's limited edition collection but I restrain myself and I use it only in winter months. It's emollient and it has a fruity an warm scent. The Victoria Secret's Goddess fragrance mist is in a travel size package so I'm trying to use it only in special occasions as I absolutely adore its scent. Unfortunately, I finished it this month as I was in a mood for a sweet aroma on me. The L'oreal Infallible 24h matte foundation is the ideal product for matte finish and make-up look that lasts for many hours. There will be a detailed review soon. Last but not least, I didn't expect to like CND VINYLUX nail polish's shade (223 brick knit) so much but it looks great on my nails. Moreover, it has a good duration even if I am not taking a good care of my hands because of my work. Don't hesitate to read its review to find out more. Have you tried any of the above? I'm waiting for your comments!! 

*Αυτές τις μέρες υπάρχει ένας υπέροχος διαγωνισμός στην σελίδα μου στο Facebook. Μπορείς να πάρεις μέρος εδώ!!

Hugs and kisses
Claire 

Follow me on: FACEBOOK, INSTAGRAM, BLOGLOVIN

You Might Also Like

0 σχόλια

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)