Under my umbrella | Outfit

By 3:16 π.μ. , , , , , , ,

GR:Καλησπέρα σε όλους. Πριν λίγες εβδομάδες βρέθηκα με την Ανατολή για καφεδάκι και φωτογράφηση. Υποτίθεται θα είχε καλό καιρό αλλά τελικά έβρεχε τόσο πολύ που αποφασίσαμε να κρατήσουμε ομπρέλα για τις φωτογραφίες. Τον τελευταίο καιρό έχω βαρεθεί τα τζιν παντελόνια μιας και τα φοράω κάθε μέρα στη δουλειά γι΄'αυτό και επέλεξα το μπορντώ μου παντελόνι, το οποίο είναι κομψό και άνετο. Επιπλέον, είναι η πρώτη φορά που προσπάθησα να δημιουργήσω μερικές μπούκλες με το Irresistible Me Diamond Hair Styler (διαβάστε το αναλυτικό review του εδώ) αλλά λόγω υγρασίας δεν κράτησαν πολύ. Παρόλ'αυτά, ελπίζω να σας αρέσει τόσο το outfit όσο και το χτένισμα μου!!
 
EN: Hello everybody. I met Anatoli a few weeks ago for a coffee and a photoshoot. It was supposed to be a sunny day, but it was raining, so we decided to take some pictures holding an umbrella. As I'm fed up with jeans because I wear a pair of them at work every day, I chose my Bordeaux pair of trousers as they are more stylish and comfortable. Moreover, it was the first time I tried to create some curls with the Irresistible Me Diamond Hair Styler (you can read its detailed review here)  but they didn't last long because of the humidity. However, I hope you like my outfit and hairstyle!!



Jacket/Shirt: Romwe
Trousers: Pull & Bear
Rings: Accessorize
Boots: Migato

Photos by Anatoli - From An.ni with love
Hugs and kisses
Claire 
Follow me on: FACEBOOK, INSTAGRAM, BLOGLOVIN

You Might Also Like

6 σχόλια

  1. Πολύ όμορφο outfit! Σου πηγαίνει πολύ αυτό το δερμάτινο :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες φώτο και σύνολο Κλεονίκη μου! :* <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. That is a fabulous look on you! Mind checking out the brand new BLES Magazine? I'd love to hear your opinion!
    xx

    BLES Magazine: the online magazine about Beauty Life Entertainment & Style!


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλειο outfit. Λατρεύω τα μαλλιά σου ♡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα..λατρεύω το Λονδίνο όπως και αυτό σου το outfit !! Τέλεια επιλογή για μια τέτοια ημέρα!!!

    https://deardiarybyelenavoulgari.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)