Travelling | Outfit

By 3:40 μ.μ. , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Πριν λίγες μέρες συνειδητοποίησα ότι ενώ έχω ήδη γράψει ένα travel post για το πρόσφατο ταξίδι μου στο Βόλο, δεν σας έχω δείξει το outfit μου. Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο μιας και όταν ταξιδεύω επιλέγω να φορέσω κάτι άνετο και ζεστό. Ευτυχώς ήμασταν τυχεροί και δεν είχε πολύ κρύο εκείνη την ημέρα και κατάφερα να φορέσω τα αγαπημένα μου all star παπούτσια. Πως σας φαίνεται το look; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Hello everybody. A few days ago, I realized that even though I wrote a travelpost about my trip in Volos, I haven’t showed you my outfit. It’s not something special because when travelling I always choose to wear something comfortable and warm. We were lucky enough because the weather wasn’t too cold so I was happy that I could wear my favorite all-star shoes. What do you think about it? I’m waiting for your comments!!




Jacket: Pink Woman
Top: Romwe
Jeans: Pink Woman
Scarf: Local Store
Bag: Achilleas Accessories
Sunglasses: H&M
Shoes: Converse All Star

Photos by Markella - Do You Speak Gossip
Hugs and kisses
Claire 
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

3 σχόλια

  1. Οχι μόνο για travel, θα το φόραγα και για πρωινό καφεδάκι το Outfit!
    Το φουλαράκι δίνει αυτό το κάτι διαφορετικό στο σύνολο.
    Μαρέσει! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το outfit! Ταιριάζει και με το μαλλί! χιχι

    Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)