Soap & Glory Scrub’em and leave’em body buff & Daily Smooth body butter | Review

By 4:08 μ.μ. , , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Σήμερα θα μιλήσουμε για την περιποίηση του σώματος. Ανάμεσα στις αγορές μου από το Λονδίνο, είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω δύο ακόμα προϊόντα της εταιρίας Soap & Glory.Το Scrub’em and leave’em body buff περιέχει έλαια από μανταρίνι και jojoba όπως και θαλασσινό αλάτι. Το άρωμα του το οφείλει στο Mist You Madly και είναι γλυκό αλλά διακριτικό. Είναι απαλό με την επιδερμίδα χωρίς να την ερεθίζει. Το Daily Smooth body butter απευθύνεται σε ξηρές επιδερμίδες. Είναι εμπλουτισμένο με βούτυρο κακάο. Αγαπώ το πόσο ενυδατωμένη, απαλή και υπέροχα αρωματισμένη αφήνει την επιδερμίδα μου (έχει το ίδιο άρωμα με το scrub).Τα χρησιμοποιώ συνδυαστικά για καλύτερα αποτελέσματα και πάντα καταλήγω με απίστευτα απαλή και λεία επιδερμίδα. Και τα δύο είναι σε travel size αλλά διήρκεσαν αρκετό διάστημα. Τα έχετε δοκιμάσει; Περιμένω τα σχόλια σας!!
 
EN: Good afternoon ladies. Today, we are going to discuss about body care. In my first haul from London, I had the chance to try out two more products from Soap & Glory. The Scrub’em and leave’em body buff contains jojoba and mandarin oil and sea salt. It is scented with Mist You Madly fragrance which is sweet but still discreet. It’s gentle with the skin and it doesn’t irritate it. The Daily Smooth body butter is aimed for a dry skin. It’s enriched with rosehip seed oil and cocoa butter. I love the fact that it leaves my skin hydrated, smooth and gorgeously scented (it has the same aroma with the body buff). I’m using them combined to benefit from their action so I end up with an amazingly soft skin every time. Both of them are in travel size but they lasted for a while. Have you tried them yet? I’m waiting for your thoughts!!

*Μην ξεχάσετε να πάρετε μέρος στον διαγωνισμό που υπάρχει αυτό το διάστημα στο blog!!
 

Hugs and kisses
Claire 
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Δεν έχω δοκιμάσει τίποτα από αυτή την εταιρεία αλλά μάλλον θα εκμεταλλευτώ τη φίλη από Αγγλία για μια πρώτη γνωριμία με τα προϊόντα... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα θελω κ τα2! Κ γω αυτα θα διαλεγα πρωτα να δοκιμασω απο soao&glory.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. I think this is justa bout the only Soap and Glory body scrub that I havent tried! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. I love Soap & Glory!! Their Sugar Crush Body Scrub is my favorite, and it smells like margaritas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I love Soap & Glory Scrub’em and leave’em body buff but Sugar Crush is my favourite x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Their products always smell so good! I wish it would be available here x

    Laura
    Pink Frenzy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είμαι εθισμένη στα S&G, ειδικά τα scrubs τους είναι ΤΕΛΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)