Rimmel London nail polishes | Review

By 3:55 μ.μ. , , , , ,

GR: Καλησπέρα σας. Θυμάστε τις αγορές μου από το Λονδίνο;; Ήταν η πρώτη φορά που απέκτησα κάτι από την Rimmel London οπότε σκέφτηκα να σας πω δύο λόγια γι'αυτά. Τα συγκεκριμένα βερνίκια νυχιών είναι από την συλλογή της Rita Ora και κοστίζουν £2.99. Προς το παρών έχω μόνο τις αποχρώσεις Bestival Blue (No 860) και Go Wild-Er-ness (No 558). Η φόρμουλα τους είναι λιγάκι παχύρρευστη αλλά είναι πανεύκολα στην εφαρμογή και στεγνώνουν γρήγορα. Το αποτέλεσμα είναι ένα λαμπερό τελείωμα με εκπληκτική διάρκεια. Προσωπικά, το μανικιούρ μου έχει κρατήσει περισσότερο από μια βδομάδα πράγμα ασυνήθιστο για μένα. Συνοψίζοντας, τα συγκεκριμένα βερνίκια νυχιών αξίζουν τα λεφτά τους και με το παραπάνω. Εσείς τα έχετε δοκιμάσει; Περιμένω τα σχόλια σας!!


EN: Hello everybody. Do you remember my haul from London? It was the first time I bought something from Rimmel London so I thought It was about time to talk about them. These particular nail polishes are from Rita Ora’s collection and cost £2.99. I have two shades, the Bestival Blue (No 860) and the Go Wild-Er-ness (No 558). Their formula is a little bit thick but they are easy to apply and quick on drying. The result is a shiny finish with great duration. Personally, they last at least a week on my nails something unusual for me. To sum up, I really believe that they are value for money If you also consider their price. Have you tried them yet? I’m waiting for your thoughts!!

Hugs and kisses
Claire 
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

7 σχόλια

  1. I love the Rimmel polishes - so easy to apply and a great colour selection! x

    alicered.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφες χρωματικές επιλογές!!!
    Νομίζω πως θα συνδυάζονται υπέροχα και μεταξύ τους!
    Φιλάκια, όμορφηηηηηη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υπεροχα χρωματα!
    Μου αρεσουν και οι συσκευασιες τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. http://histoiresdefoliequotidien.blogspot.gr/
    new blog (αντικατάσταση του Desperate me)
    σε περιμενω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν τα έχω δοκιμάσει, αλλά αγαπώ τα χρώματα τους! <3 Αν έχουν και καλή διάρκεια, ακόμα καλύτερα! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ομορφα χρώματα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)