Put your glasses on

By 7:56 μ.μ. , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Υπάρχει ένα κομμάτι του εαυτού μου που πιθανότατα δε το ξέρετε. Αν και δεν έχω μεγάλο πρόβλημα όρασης, εργάζομαι στον υπολογιστή πολλές ώρες την ημέρα με αποτέλεσμα τα τελευταία χρόνια να φοράω γυαλιά οράσεως. Το συγκεκριμένο ζευγάρι που θα δείτε σήμερα (το έχετε ξαναδεί εδώ) είναι από την εταιρία Firmoo και ήρθε σε μια πανέμορφη σκληρή θήκη με πανάκι καθαρισμού. Ανταποκρίνονται στις ανάγκες μου και είναι αρκετά κομψά, δεν συμφωνείτε; Μετά από τόσο καιρό, επιτέλους βρήκα ένα ζευγάρι που να αγαπώ και να νιώθω άνετα φορώντας το ακόμα και έξω από το σπίτι. 
Όσο για το outfit μου, δεν έχω να πω πολλά. Είναι απλό, άνετο και ιδανικό για τις πρώτες μέρες του Φθινοπώρου. Όπως πάντα, περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good afternoon ladies. There is a part of me that you probably don’t know. I have not a big problem with my vision but since I use my laptop many hours per day I wear glasses for many years. This particular pair of glasses is from Firmoo and it came in a beautiful hard case, which you already saw here, along with a dust cloth. They respond to my needs and are also super stylish, aren’t they? After all of these years, I finally found a pair to love and feel comfortable when wearing it.
As for my outfit, I don’t have a lot to say. It’s a casual one and ideal for the first days of autumn. As usually, I’m waiting for your thoughts!!




Top: Local Store
Jeans: Pink Woman
Glasses: Firmoo (Find them here)
Earrings: Gift
Bag: Doca
Shoes: Nike

Photos by Markella - Do You Speak Gossip
Hugs and kisses
Claire 

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Σου πηγαίνουν πολύ τα γυαλάκια σου!
    Και το outfit το βρίσκω super! Χαλαρό, άνετο... Μια χαρούλα!
    Φιλάκια, όμορφη! Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σου πηγαίνουν πολύ τα γυαλιά, σου δίνουν άλλο αέρα :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ γλυκιά! Και σου πήγαν πολύ τόσο τα γυαλιά όσο και ολόκληρο το outfit! Και μου άρεσαν πολύ οι φωτογραφίες μας! :)
    Έχω να πω ότι αυτήν την περίοδο με προλαβαίνεις στα outfit. χαχα Τα ανεβάζεις πριν από μένα τα δικά σου! :P

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)