The statement necklace

By 5:48 μ.μ. , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Το σημερινό look μπορεί να μοιάζει καθημερινό αλλά έχω να μοιραστώ ένα tip μαζί σας. Ένα από τα πλεονεκτήματα των αξεσουάρ είναι το γεγονός ότι μπορούν να αναβαθμίσουν το look μας στο λεπτό, ειδικά αν μιλάμε για κάποιο εντυπωσιακό κολιέ. Όσο λιγότερο διακριτικό είναι, τόσο πιο απλό πρέπει να διατηρήσουμε το υπόλοιπο outfit μας όμως. Στη συγκεκριμένη περίπτωση, έχω αυτό το όμορφο κολιέ αλλά δυσκολεύομαι να το συνδυάσω. Ώσπου μια μέρα αποφάσισα να δημιουργήσω ένα κομψό συνδυασμό με αθλητικά στοιχεία και βασικό χρώμα το λευκό όπου το κολιέ θα ήταν ο πρωταγωνιστής. Ήταν ιδανική ευκαιρία να σας δείξω και την νέα προσθήκη στα αγαπημένα μου, την λευκή/μπεζ/γκρι τσάντα από Doca. Πως σας φαίνεται το outfit μου; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good afternoon everybody. Today’s look may seem too casual but I have a tip to share with you. One of the benefits of an accessory is to upgrade a look, especially if this is a statement necklace. The less discreet is your necklace, the simpler your outfit has to be. In this particular situation, I have a beautiful one and I was trying for weeks to combine it in a more stylish way. So, one day I came up with the idea of a sporty chic outfit based on white color so that my necklace can be the shining star. It was also the perfect occasion to wear my latest addition in my favorites, my Doca white bag. So, do you like my outfit? I’m waiting for your thoughts!!
Top/Jeans/Shoes: Pink Woman
Necklace: Zara
Bag: Doca
Sunglasses: H&M

Photos by Markella - Do You Speak Gossip
Hugs and kisses
Claire 

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Το κολιέ είναι super!!
    Για ακόμα μία φορά , πολύ ωραία επιλογή και συνδυασμός outfit με αξεσουάρ αγαπημένη μου!!
    Φιλιά,
    Μαρίνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίο και "ήσυχο" ντύσιμο! Πλέον προτιμώ την ησυχία στη μόδα!
    Και η τσάντα πολύ όμορφη!

    Πολλά φιλιά!
    Αντζελίνα
    www.just-angelina.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απλό, ξε-απλό, καθημερινό ή μη, εμένα που άρεσε πολύ ο συνδυασμός!
    Και το statement και τα παπουτσάκια, αχ τα παπουτσάκια! όνειρο!
    Φιλί γλυκό, κορίτσι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ωραίο! Δίνει άλλο αέρα στο σύνολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)