The stripped dress

By 6:08 μ.μ. , , , , , ,


GR: Καλησπέρα αγαπημένοι μου αναγνώστες. Συγνώμη που παραμέλησα το κομμάτι της μόδας στο blog μου τον τελευταίο καιρό αλλά είχα ανάγκη από ξεκούραση. Ωστόσο, σχεδιάζω να σας δείξω μερικά ακόμα looks πριν τελειώσει το καλοκαίρι οπότε μείνετε εδώ γύρω. Όσο για το σημερινό outfit, νομίζω ότι φορέματα σε γραμμή "Α" μου ταιριάζουν καλύτερα γι'αυτό ερωτεύτηκα το συγκεκριμένο από την πρώτη στιγμή. Επιπλέον, είναι τέλειο και για επίσημες εκδηλώσεις. Ελπίζω να σας αρέσει. Όπως πάντα, περιμένω τα σχόλια σας!!
Μην ξεχάσετε να πάρετε μέρος στον καλοκαιρινό μου διαγωνισμό!!

EN: Hello my beloved readers. I'm so sorry to neglect my blog's fashion part for the past few weeks but I needed some time to relax. I'm planning to show you more looks before summer ends so stay around. As for today's look, I think dresses in line "A" fit me better so when I saw this particular one I totally loved it. Plus, it's perfect for any formal occasion. I hope you like it. As usual, I'm waiting for your thoughts!! 
Don't forget to participate in my giveaway!!

 Dress: Pink Woman
Sunglasses: H&M
Bag: Borrowed from Markella
Shoes: Voi&Noi 

Photos by Markella - Do You Speak Gossip
Hugs and kisses
Claire 
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

10 σχόλια

  1. Όπως πάντα, μας αρέσει και αυτό το outfit Κλεονίκη μου!
    Όπως πάντα υπέροχη!
    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το καλοκαίρι σου πάει!!
    Υπέροχο Outfit για ακόμη μια φορά!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτό το φόρεμα είναι πανέμορφο και σου πάει πάρα μα πάρα πολύ!
    Ελπίζω να το ξαναδούμε κι άλλες φορές! :)


    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχο outfit, υπέροχη κι εσύ, αλλά την αγάπη μας την κέρδισε το παπούτσι! χεχε! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το φόρεμα σου πάει πάρα πολύ! Φοβερά χρώματα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μα τι χαριτωμενη τσάντα!
    Μου αρεσουν πολύ τα ριγέ φορέματα.

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)