Radiant Wonderlight Serum Make up | Review

By 2:52 μ.μ. , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Τους τελευταίους μήνες χρησιμοποιώ το Radiant Wonderlight Serum Make up και νομίζω ήρθε η στιγμή να σας μιλήσω γι'αυτό. Πρόκειται για ένα foundation που υπόσχεται φωτεινό και φυσικό αποτέλεσμα χάρις στην ενισχυμένη του φόρμουλα. Δεν προκαλεί την ακμή, είναι oil και parabens free. Επίσης έχει δείκτη προστασίας SPF 20, το οποίο είναι σίγουρα θετικό στοιχείο. Θα το βρείτε σε γυάλινη συσκευασία με μια πρακτική αντλία. Αρχικά να αναφέρω ότι το συγκεκριμένο αν και απευθύνεται σε κάθε τύπο επιδερμίδας, δεν είναι τόσο ιδανικό για μένα. Όταν έχω έντονη λιπαρότητα δεν μείνει ανέπαφο για πολλές ώρες. Ενώ αν το χρησιμοποιήσω τις μέρες που έχω λίγο πιο ξηρό προς μικρό δέρμα στρώνει καλύτερα και νιώθω ότι ενυδατώνει κιόλας λιγάκι. Γενικά δεν δυσκολεύει στην εφαρμογή του και προσφέρει ικανοποιητική κάλυψη και διάρκεια. 
Συνοψίζοντας, πρόκειται για ένα καλό foundation με εξίσου καλή κάλυψη. Προσωπικά θα συνεχίσω να το χρησιμοποιώ από τον Οκτώβριο και μετά γιατί για τους επόμενους μήνες αναζητώ κάποιο προϊόν με πιο ματ τελείωμα. Εσείς το έχετε δοκιμάσει;; Περιμένω τα σχόλια σας!!
 
EN: Good afternoon ladies. I have been using the Radiant Wonderlight Serum Make up for a few months and it was about time to write a review about it. It’s a product that promises a bright natural look because of its advanced formula. It’s a non-acneagenic, oil free and without parabens foundation. It also has SPF 20 which is definitely a plus. It comes in a bottle of glass and it has a very practical pump. Firstly, Radiant said that it’s ideal for every type of skin but it isn’t an actually great match for my oily skin. When I have intense greasiness, it doesn’t remain untouched for long. On the other hand when my skin is dry, it’s better because it’s a little bit hydrating. Furthermore, you can apply it easily and achieve a good coverage that is going to last for hours.
To sum up, it’s a good foundation with also a good coverage. Personally, I will keep using it from October because I want something with more matte finish for the following months. Have you tried it yet? I’m waiting for your thoughts!!
Hugs and kisses
Claire
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά επειδή είναι λίγο περίεργο το δέρμα μου, δεν νομίζω να μου κάτσει ιδιαιτέρως καλά (λιπαρότητα στη ζώνη Τ, ξηρότητα ή κανονικότητα σε άλλα σημεία ή πιάσ' το αυγό & κούρευτω >:O ).
    Πολύ ωραίο το review σου Κλεονικάκι & αρκετά κατατοπιστικό!

    Buenas noches!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το είχα δοκιμάσει κάποια στιγμή αλλά δεν έμεινα ευχαριστημένη λόγο της λιπαρότητας που μου έβγαλε. Θα σου πρότεινα να δοκιμάσεις το Infalible mat της loreal που έχει γίνει το αγαπημένο μου!
    http://womensstuff83.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μάλλον είναι για ξηρά δέρματα, γενικά έχω παρατηρήσει πως όποιο foundation έχει μέσα τη λέξη serum είναι αρκετά ως πολύ ενυδατικό, άρα δεν κάνει για το δικό μου πολύ λιπαρό δέρμα! Δοκίμασε το all matt plus της catrice, το ξέθαψα μέσα στο σ/κ και μου άρεσε πολύ! Φιλιά :) x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ωχ.. ενυδατικό- serum- με δείκτη προστασίας- για κάθε τύπο επιδερμίδας μάλλον σημαίνει όχι για το δικό μου λιπαρό και θαμπό δέρμα.. ωστόσο η radiant έχει πολύ ωραία προϊόντα και σίγουρα αυτό το make up θα είναι πολύ καλό σε κάποια πιο κανονική επιδερμίδα!! Προσωπικά μένω πιστή εδώ και 7 χρόνια περίπου στο long lasting της max factor! εάν θέλεις δοκίμασέ το, πιστεύω ότι θα σου αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χμμ...το έχω,αλλά περιμένει υπομονετικά τη σειρα του για να το ανοιξω. Μάλλον θα το επιχειρισω απο Σεπτεμβρη και μετα, το δέρμα μου πλεον σε είναι κανονικό με αναγκες γκουχ γκουχ πιο ώριμου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αρχικά να σου πω, πολύ ωραίες φωτογραφίες!
    2ον, ναι, το χρησιμοποιώ όπως ξέρεις και με έχει βολέψιε αρκετά. Ακόμα και σε μένα που έχω πολύ ξηρό δέρμα, μερικές φορές βγάζει λιπαρότητα στην ζώνη Τ. Τώρα τελευταία το χρησιμοποιώ με το velvet mat αντιληακό της Frezyderm από κάτω και το κάνω πιο σταθερό και ματ. :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Νομίζω πως είναι ένα ξεχωριστό make-up, εγώ έχω μεικτή επιδερμίδα με τάση λιπαρότητας, αλλά είμαι πολύ ικανοποιημένη. Αφενός δίνει φωτεινότητα στην όψη, την κάνει πιο ξεκούραστη και έχει ένα φυσικό τελείωμα. Αφετέρου καλύπτει πολύ καλά εάν έχετε μέτριες ατέλειες, και είναι ελαφρύ, δεν δείχνει το δέρμα θαμπό ή φορτωμένο, δεν τονίζει τους πόρους. Για κοπέλες με ακνεϊκό δέρμα σίγουρα δε θα το πρότεινα, όμως εάν έχετε κανονικό-ξηρό ή μεικτό δέρμα, είναι μια θαυμάσια λύση για τις μέρες εκείνες που δε θα είστε μακιγιαρισμένες από το πρωί ως το βράδυ(το σετάρισμα με πούδρα είναι επιβεβλημένο). Στα πλην, η ακριβή τιμή του(22-23 ευρώ), που είναι αδικαιολόγητη δεδομένων των συνθηκών και των τιμών άλλων εταιριών εφάμιλλης ποιότητας. Ωστόσο, εάν δε σας αρέσει το φλατ αποτέλεσμα των βάσεων με εντελώς ματ φινίρισμα, είναι μια αξιοπρόσεκτη εναλλακτική. Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. βάσει αυτών που λες φαντάζομαι πως στη δική μου κανονική/ξηρή επιδερμίδα θα κάτσει καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)