Radiant 24hr cream | Review

By 9:55 μ.μ. , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Επέστρεψα με review για ένα ακόμα προϊόν της εταιρίας Radiant. Η κρέμα 24hr με SPF 15 ταίριαξε απόλυτα με την πρωινή μου ρουτίνα. Είναι η ιδανική βάση για το μακιγιάζ μου. Προσφέρει βαθειά ενυδάτωση χωρίς να προκαλεί λιπαρότητα. Είτε η επιδερμίδα μου είναι ξηρή είτε λιπαρή μπορώ να την χρησιμοποιήσω για να μειώσω τυχόν κοκκινίλες και να προετοιμάσω το δέρμα μου για το foundation. Μετά από τόσο καιρό που την χρησιμοποιώ, μπορώ να πω ότι βοηθάει στην βελτίωση της όψης της επιδερμίδας κάτι που μου άρεσε πολύ. Χρειάζεται μόνο ένα πάτημα της αντλίας για να πάρω την κατάλληλη ποσότητα για χρήση γι'αυτό και τόσο καιρό δεν έχω τελειώσει ούτε το μισό προϊόν. Εσείς την έχετε δοκιμάσει;; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Hello everybody. I’m back with a review about another Radiant product. The 24hr cream with SPF 15, unlike the Wonderlight Serum make up, is great for my morning routine. It’s an ideal base before foundation. It provides deep hydration without greasiness. Either my skin is dry or oily I can easily use this cream to reduce the redness and prepare my skin for my foundation. After continuous use, it improves my complexion, a fact that I really like. I only need one pump’s press to get enough quantity for my whole face that’s why I have so much of product after so much time. Have you tried it yet? I’m waiting for your thoughts!! 

Hugs and kisses
Claire
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

4 σχόλια

  1. Λοιπόν τα προϊόντα της Radiant μου αρέσουν όλο και πιο πολύ όσο τα δοκιμάζω!
    Τη συγκεκριμένη κρέμα δεν την έχω δοκιμάσει αλλά με έχεις βάλει σε σκέψεις αγαπημένη μου!
    Φιλιά πολλά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απο τις αγαπημένες μου πλέον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Θα τη δοκίμαζα, μη σου πω θα'ναι απ'τις επόμενες αγορές μου. Πολύ καλό review!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)