London part 2 | Travel

By 5:34 μ.μ. , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Επέστρεψα με το δεύτερο μέρος του ταξιδιού μου στο Λονδίνο (δείτε το πρώτο μέρος εδώ). Όπως ήταν αναμενόμενο, επισκέφτηκα το Notting Hill για μια μεγάλη βόλτα στις γειτονιές του. Ερωτεύτηκα την αρχιτεκτονική των σπιτιών και τους τοίχους βαμμένους σε παστέλ αποχρώσεις. Ένας από τους πολυσύχναστους και γνωστούς δρόμους είναι ο Portobello Road στον οποίο θα βρείτε μια μεγάλη και όμορφη αγορά vintage πραγμάτων και μοναδικών αντικών. Εκεί θα βρεις και το the Hummingbird Bakery. Το ανακάλυψα από πριν φύγω από την Ελλάδα και ανυπομονούσα να δοκιμάσω τα γλυκά του. Τελικά δοκίμασα μόνο τα cupcakes του όπως μπορείτε να δείτε παρακάτω και ήταν άκρως λαχταριστά. Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!! Η τελευταία μου βόλτα ήταν στην περιοχή που βρίσκονται τα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ και το πάρκο St James. Πέρασα φανταστικά στο Λονδίνο και ήδη σχεδιάζω την επόμενη επίσκεψη μου. Ελπίζω να σας αρέσουν οι φωτογραφίες μου. Περιμένω τα σχόλια σας!!


EN: Hello everybody. I’m back with the second part about my trip in London (you can read part 1 here). As expected, I visited Notting Hill for a long walk in its neighborhoods. I fell in love with houses’ architecture and their pastel colored walls. One of the most famous roads is the Portobello Road with its beautiful market of vintage stuff. I’ve been told that it’s always crowed and you can find mostly unique antiques in that market. You can also find the most amazing bakery, the Hummingbird Bakery. I wanted so bad to find it and try its pastries. I tried its cupcakes as you can see below and they were delicious. I totally recommend you to pay a visit!! My last stop was the area around the Pakenham Palace and the St James Park. I had a great time in London and I am already planning my next visit. I hope you like my photos. I’m waiting for your thoughts!!








*Photos by me and my boyfriend
Hugs and kisses
Claire

 Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

9 σχόλια

  1. Πρέπει να ήταν φοβερά στο Λονδίνο! Οι φωτογραφίες είναι υπέροχες και τα cupcakes λαχταριστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. imoun kai ego londino prin apo 2 vdomades kai einai iperoxo! exo spoudasi eki alla kathe fora den to xorteno! toso omorfo kai kathe gonia tou krivi kati kainourgio kai endiaferon! photo opportunities pantou!! sigoura to exis proseksi kai esi! to Notting Hill agapimeno vevaios! poli omorfes i photos sou! exo vgali kai ego merikes me ta xromatista spitia, kai onirevomoun oti anikan se mena.. a girl can dream!! haha filia polla xxx

    Simoni

    fashionablerose.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και το 2ο μέρος οι φωτο τέλειες! Σαν να πήγα κι Εγώ αυτή την στιγμή στο Λονδίνο!
    Πάντως τα "χρωματιστά" κτίρια είναι τόσο τέλεια και σε γεμίζουν με αισιοδοξία!
    Καλό ξημέρωμα Κουκλίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέλω κι εγώ να πάω εκεί! :O
    Οι φωτογραφίες τέλειες, ήδη έχουμε αρχίσει και ζηλεύουμε έχω να σου πω :P
    Να περνάς όμορφα.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. You look very nice and the pictures are amazing!
    Maybe would like to follow each other?
    Kisses

    SHAMELESS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πεθαίνω για φωτογραφίες από Λονδίνο! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Poli omorfes oi fwtografies sou Kleoniki mou!
    Ax min mou thimizeis to hummingbird bakery! <3

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καταπληκτικές φωτογραφίες, τέλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)