London is calling | Outfit

By 1:41 μ.μ. , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σας. Δεν μπορώ να σας περιγράψω πόσο υπέροχα πέρασα στο Λονδίνο. Το σχεδίασα τελευταία στιγμή γιατί μου έλειψε το αγόρι μου οπότε ο κύριος λόγος της επίσκεψης μου ήταν να περάσω χρόνο μαζί τους και όχι τόσο να δω τα αξιοθέατα. Παρόλ'αυτά, θα γράψω κάποιο travel post που θα το χωρίσω σε δύο μέρη πιθανότατα. Επίσης θα σας δείξω τι αγόρασα από εκεί και θα έχω μια μικρή έκπληξη για τους αναγνώστες μου.
Προς το παρών, σας έχω νέο outfit. Ο καιρός στο Λονδίνο ήταν πολύ καλός. Έτσι σκέφτηκα να δημιουργήσω ένα άνετο look με κάποια κομψά κομμάτια όπως η μπεζ καμπαρντίνα ώστε να είμαι στιλάτη από το πρωί ως το βράδυ. Σας αρέσει;; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good afternoon everyone. I can’t describe how amazing was my trip in London. I planned it the last minute because I really missed my boyfriend so the main reason why I visited it was rather to spend time with him than sightseeing. Nevertheless, I’m going to write a travel post and probably it will have two parts. I will also show you what I bought and there will be a surprise for my beloved readers
For now, I have a brand new outfit for you. The weather at London was really good. So I chose a comfortable look with some chic pieces like the beige trench coat to stay stylish from day to night. What do you think? Do you like it? I’m waiting for your thoughts!!


Coat/T-shirt/Jeans: Pink Woman
Bag: Achilleas Accessories
Shoes: All star converse
Sunglasses: H&M
Hugs and kisses
Claire 
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

18 σχόλια

  1. τελεια κλεο!! αναμένουμε και τα επόμενα !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Soooooo cute!!!
    Εν αναμονή και των υπολοίπων!!!
    ΣΜΟΥΤΣ πολλά, κούκλα μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tελικά τα ταξίδια της τελευταίας στιγμής είναι τα καλύτερα!!
    Μια χαρά σε βρίσκω!! Ωραίο το μπλουζάκι ;)
    Πολλά φιλιά καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πανέμορφη και στιλάτη, όπως πάντα Κλεονίκη μου!
    Περιμένω και τις επόμενες αναρτήσεις σου με τις εντυπώσεις σου από το Λονδίνο!
    Πάντα να περνάς όμορφα!
    :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. I loved this outfit, you look so sweet! Really beautiful! I loved the top and the sneakers, really a nice match! So nice that you could spend some time with your boyfriend! And London is always a delight! Kisses!
    DenisesPlanet.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. LOVE the trench coat! It really dressed up your outfit, I've been looking for something similar but have yet to find it!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Aaaa para poli omorfo look alla kai oi fwtografies, apeutheias ap'to agapimeno Londino!
    Perimenw me agwnia kai ta travel post! <3

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. I love the colour of your Converse!

    Jess xo
    http://just-jesss.blogspot.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κλεο μου το outfit είναι super!
    Άνετο και στυλάτο ταυτόχρονα!!
    Εννοείται πως περιμένουμε post για το πως πέρασες και τι είδες στο Λονδίνο που τόσο αγαπάω!!
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Absolute perfection! London suits u a lot girl ;)

    http://fashionofad.blogspot.com/

    xx
    Olympia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ στιλατο και ανετο το outfit!
    Υπεροχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Do you need free Twitter Followers?
    Did you know you can get them ON AUTO-PILOT AND ABSOLUTELY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)