April Wishlist 2015

By 6:40 μ.μ. , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Επιτέλους η Άνοιξη έκανε την εμφάνιση της και ανυπομονώ να φορέσω πιο ελαφριά και πολύχρωμα ρούχα. Προφανώς δε θα παραμελήσω το τζην μου και τα μπλουζάκια μου, ξέρετε πόσο τα αγαπώ άλλωστε. Αυτήν την εποχή μου αρέσουν πολύ οι αποχρώσεις του μπλε και τα λουλουδένια σχέδια. Έτσι χωρίς πολύ σκέψη έφτιαξα μια μικρή λίστα με κάποια πράγματα που θα ήθελα να αποκτήσω. Πως σας φαίνονται λοιπόν;; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Hello everybody. Finally Spring is here and I can't wait to wear lighter and colorful clothes. Obviously,  I won't forget my pair of jeans and my t-shirts, you know how much I love them. For this season I love blue shades and floral prints. Without much thinking, here is my first mini wishlist with some pieces I noticed these days. Do you like them? I'm waiting for your thoughts!!

(Left to right: 1 - 2 - 3 - 4 - 5)

Don't forget to participate in my giveaway!!
Hugs and kisses


Claire 
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Ελπίζω να τα αποκτήσεις όόόλα!!!
    ;-)
    Χρόνια πολλά και καλά, ομορφιά μου!!!
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το κολιέ θα το ήθελα κι' γω..... Και τα άλλα βέβαια, δεν θα έλεγα όχι.... Είμαι καινούρια αν θέλεις ρίξε μια ματιά...http://stroumfitasmurf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τι όμορφο φόρεμα!

    Ευχομαι να πέρασες υπέροχα το Πάσχα :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)