Mac Pro Longwear Concealer | Review

By 5:07 μ.μ. , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Όπως ήδη γνωρίζετε, λατρεύω να δοκιμάζω νέα προϊόντα. Αν και έχω δοκιμάσει κάποια αρκετά καλά concealer, δε μπόρεσα να αντισταθώ στο Mac Pro Longwear Concealer. Πρόκειται για ένα προϊόν που αρκετές beauty bloggers πίνουν νερό το όνομα του. Έρχεται σε μια γυάλινη συσκευασία με αντλία και περιέχει 9ml. Έχω την απόχρωση NW20, η οποία μου ταιριάζει πολύ. Η υφή του είναι λιγάκι παχύρευστη αλλά μπορείς εύκολα να το στρώσεις στην περιοχή των ματιών. Εάν την ενυδατώνεις καλά, δε θα σταθεί στης λεπτές γραμμές και θα πετύχεις καταπληκτική κάλυψη. Έχει ένα αρνητικό αν και προσωπικά δε με πειράζει. Πρέπει να προσέχεις κάθε φορά που θα πιέσεις την αντλία γιατί συνήθως βγαίνει λίγη περισσότερη ποσότητα από αυτήν που χρειάζεσαι. Τις φορές που μου συμβαίνει αυτό, χρησιμοποιώ την υπόλοιπη για να καλύψω τυχόν σπυράκια οπότε δε χρειάζεται να το πετάξω. 
Συμπερασματικά, προσφέρει αρκετά ικανοποιητική κάλυψη τόσο στους μαύρους κύκλους όσο και στα σπυράκια/κοκκινίλες, διαρκεί για πολλές ώρες, δεν στέκεται στις λεπτές γραμμές κάτω από τα μάτια και δεν το νιώθεις βαρύ. Αν και μπορεί να το βρεις λίγο ακριβό, θεωρώ ότι το αξίζει. Εσείς το έχετε δοκιμάσει;; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good afternoon ladies. As you have already known, I love trying new products. Even though I tried some great concealers, I couldn't resist to Mac Pro Longwear Concealer. It's a product that many beauty bloggers love. It's in a bottle made of glass with a small pump and it contains 9ml. I have the shade NW20 which fits me perfectly. It has a bit thick texture but you can easily spread it over your eyes. If you moisturize well that area, it will not stay in fine lines and you will achieve an amazing coverage. It has only one negative which it doesn't bother me. You have to be careful when you press the pump otherwise you will have more product than you really need. Every time it happens, I'm using the overhang to cover my pimples so I don't have to throw it away. 
In conclusion, it provides amazing coverage to both dark circles and your acne, it lasts for hours, it doesn't crease under your eyes and it doesn't feel heavy. Even if you find it pricey, it worths it. Have you tried it yet? I'm waiting for your thoughts!!

Hugs and kisses
Claire
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

13 σχόλια

  1. Δεν το έχω δοκιμάσει, αλλά θα ήθελα κάποια στιγμή γιατί γενικά ακούγονται τα καλύτερα για το συγκεκριμένο :) Ωραίο review, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πωπω ναι και εγώ ακούω τα καλύτερα αλλά πρέπει να ναι ακριβούτσικο και γι αυτό δεν έχω ενδώσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ενδιαφέρον post!κι εγω σκέφτομαι να το δοκιμάσω παρά την τιμή του ,πιστεύω ότι η πόσοτητα θα είναι μια χαρά. Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. το ειχα καποτε... δεν μου αρεσε. καθοταν ασχημα στις γραμμούλες κατω απο τα ματια...λογω της παχιάς υφης του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. είναι μάλλον το καλύτερο που κυκλοφορεί , απλά θέλει καλό δούλεμα. Αν το εφαρμόσεις με σφουγγαράκι θα είναι σούπερ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από όσο ξέρω κάνει για επαγγελματική δουλειά και φωτογραφίσεις οπότε έχει τέλεια κάλυψη. Πολύ ωραίο review Κλεονίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εμενα μου καθοταν στις γραμμες...πολυ καλυτερο στα ιδια λεφτα (με 25%) το estee lauder double wear..!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. δεν θα μπορούσα να προσθέσω τίποτα παραάνω σε όσα έγραψες!Ακρίβως αυτή είναι και η δική μου άποψη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν το έχω δοκιμσει αλλά θα ήθελα κάποια στιγμή. Έχω βολευτεί πολύ με το fit me αυτό τον καιρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. το είχα παλαιότερα, και συμφωνώ με την άποψη σου, αλλά είμαι στη φάση που ψάχνω και δοκιμάζω νέα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Έχω κι εγώ την περιέργεια να το δοκιμάσω αυτό το κονσίλερ. Μάλλον θα το κάνω μόλις μου τελειώσει αυτό που χρησιμοποιώ!

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πιστευω οτι αν το απλωσεις με σφουγγαρακι τυπου beauty blender δεν θα μαζευεται στις γραμμες γυρω απο τα ματια!Εκτος αυτου σιγουρα η καλυψη του ειναι καταπληκτικη!!!Φιλια πολλα!!!Να σε ρωτησω Αγαπημενα του μηνα κανεις εσυ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι υπέροχο προιόν! και holy grail για μένα!!! το τοποθετώ με το beauty blender και δεν έχω κάποιο θέμα.
    Θα χαρώ πολύ να σε δώ και στο δικό μου blog! ;-) http://womensstuff83.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)