Kiehl's skin care products | Review

By 3:04 μ.μ. , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Επέστρεψα με νέο review για τρία προϊόντα περιποίησης από την Kiehl's. Περιέχουν από 30ml αλλά τα χρησιμοποίησα για περισσότερο από ένα μήνα. Ξεκινώντας με το Ultra Facial Moisturizer το οποίο είναι κατάλληλο για κάθε τύπο επιδερμίδας, έχει διακριτικό άρωμα και ελαφριά υφή που απορροφάται μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Την χρησιμοποίησα το βράδυ πριν κοιμηθώ και ενυδάτωνε τόσο καλά την επιδερμίδα που την άφηνε απίστευτα απαλή. Δεν μπόρεσα να την χρησιμοποιήσω ως πρωινή κρέμα λόγο της λιπαρής επιδερμίδας μου αλλά δεν με ενόχλησε ιδιαίτερα αυτό. Το Ultra Facial Oil-free Cleanser είναι ιδανικό για λιπαρές επιδερμίδες. Καθαρίζει την επιδερμίδα σε βάθος και μειώνει την λιπαρότητα. Μετά από κάθε χρήση νιώθεις το πρόσωπο σου αισθητά πιο καθαρό και ανανεωμένο χωρίς να εμφανίσει ξηρότητα. Δεν επηρέασε την ακμή μου, αντιθέτως με βοήθησε να την ελέγξω. Ένα ακόμα θετικό είναι ότι δεν περιέχει paraben, άρωμα και χρωστικές. Θεωρώ ότι είναι ένα αρκετά καλό προϊόν που θα ήθελα να έχω στην καθημερινή ρουτίνα μου, ειδικά το καλοκαίρι. Για το τέλος άφησα το Creme de Corps το οποίο είναι κρέμα σώματος. Προσφέρει πλούσια ενυδάτωση ακόμα και σε ξηρές επιδερμίδες και τις αφήνει λείες και απαλές για ώρες. Δεν έχει τόσο ελαφριά υφή όπως άλλα αντίστοιχα προϊόντα αλλά δεν παίρνει πολύ ώρα για να απορροφηθεί. Αν και μου άρεσε, αυτό το διάστημα θέλω να δοκιμάσω το αντίστοιχο Whipped Body Butter, το Limited Edition Lavender. Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Hello girls. I'm back with a new review about three skin care products from Kiehl's. They all contain 30 ml of product but I was using them for more than a month. To begin with the Ultra Facial Moisturizer which is applied for every skin type, it has a discreet perfume and a light texture which is adsorbed in a few seconds. I used it every night before sleeping and it moisturized so well my skin that it left it extremely soft. I couldn't use it as a day cream because of my oily skin but it didn't bother me. The Ultra Facial Oil-free Cleanser is dedicated to oily skins. It cleans deeply my face and reduces oiliness. After every use you feel your skin effectively clean and refreshed without being dry. It didn't provoke my acne, in the contrary it helped me to come under control. Another plus is that is paraben, fragrance and colorant free. I believe that it's a very good product which I want to have in my beauty routine,  especially Summer. Last but not least, the Creme de Corps is a body moisturizer. It provides rich hydration even to a dry skin and leaves it smooth for hours. It doesn't have much too light as other body products but you are not going to wait a lot to absorb. I do like it but I want to try also the counterpart Whipped Body Butter, the Limited Edition Lavender. Have you tried any of the above? I'm waiting for your thoughts!!
Hugs and kisses
Claire 


Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Δυστυχώς δεν τα έχω δοκιμάσει αλλά έχω ακούσει κ διαβάσει πολύ καλές κριτικές... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. I love products that are absorbed in a quick way! And I love moisturizers! This brand is very very good! I like the soaps very much, would love to try this moisturizer!
    DenisesPlanet.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχώς δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα αν και θα το ήθελα.
    Να ρωτήσω, είναι φυτικά?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχώς, ούτε εγώ τα έχω δοκιμάσει!!
    Όμορφη παρουσίαση όμως και πάάάρα πολύ όμορφη η φωτογραφία με την τουλίπα!
    ΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπώ τα προϊόντα της Kiehl's και ότι έχω δοκιμάσει μου έχει αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις! Το Kiehl's Midnight Recovery Concentrate και το Kiehl's Whipped Body Butter δεν λείπουν ποτέ από το μπάνιο μου!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. δεν πιστεύω πως υπάρχει άνθρωπος που δεν θέλει να δοκιμάσει κάτι από kiehl's!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)