Winter mint

By 10:03 π.μ. , , , , , , , ,

 GR: Καλημέρα σε όλους. Αυτήν την χρονιά, διαπίστωσα ότι είμαι εθισμένη στα πουλόβερ. Μπορεί να ακούγεται τρελό αλλά είναι άνετα, ζεστά και μπορείς εύκολα να μετατρέψεις το outfit σου από καθημερινό σε κομψό με τα κατάλληλα αξεσουάρ. Έχω πουλόβερ σχεδόν σε κάθε χρώμα και έχω βάλει στο μάτι και ένα ακόμα πουά. Λοιπόν, στο σημερινό μου post προσπάθησα να δώσω λίγο χρώμα στο σκούρο outfit μου με το πράσινο (mint απόχρωση) πουλόβερ από το site Romwe. Τα αξεσουάρ μου αυτή τη φορά είναι η καινούργια μου τσάντα από Achilleas Accessories και ένα ζευγάρι μαύρες μπότες με χρυσές λεπτομέρειες. Πως σας φαίνεται;; Σας αρέσει το outfit μου;; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good morning everybody. This year, I found myself addicted to sweaters. It may sound crazy but they are comfortable, warm and you can easily turn a casual look to chic with the right accessories. I have sweaters in almost every color and I want so bad one more with polka dots pattern. So, in today's post I tried to give a colorful touch in my dark colored outfit with my new mint sweater from Romwe. My fashionable accessories are my new bag from Achilleas Accessories and my black with gold details boots. What do you think about my outfit? Do you like it? I'm waiting for your thoughts!!


Coat: Bonachero
Sweater: Romwe (find it here)
Shirt: Sheinside (Find it here)
Jeans: Local Store
Boots: Voi & Noi
Watch: Ebay
Sunglasses: H&M
Photos by Markella - Do You Speak Gossip

Hugs and kisses
Claire
   

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

22 σχόλια

  1. Λατρεύω τις mint αποχρώσεις σε ρούχα, παπούτσια, βερνίκια κ.ο.κ. και πρέπει να ομολογήσω ότι σου πάει τρελά αυτό το χρώμα! <3 Φοβερή επιλογή και η τσάντα, όμορφη και σικάτη!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. wow ! Youre so pretty! :-) kiss

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ειναι τελεια με αυτο το κρυο ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θα συμφωνήσω: Τα πουλοβεράκια είναι υπέροχα!!!
    Και η συγκεκριμένη απόχρωση σου πηγαίνει πολύ!
    (Νομίζω πως ερωτεύθηκα το παντελόνι σου!)
    ;-)
    ΣΣΣΣΜΟΥΤΣ, κούκλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. πολύ ωραίο όλο το σύνολο!!! πάει πολύ με τα μαλλιά σου το χρώμα του πουλόβερ!!! το τζιν πολύ πολύ ωραίοοοο!!!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πόσο μ'αρέσουν αυτά τα πουλοβεράκια!
    Αλλά δυστυχώς δεν φοράω λόγω αλλεργίας στα μάλλινα!
    Τι ωραία που περνάτε εσείς οι fashion bloggers, όλο ρουχαλάκια και βολτούλες..!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λατρεύω τα pastel χρώματα & ειδικά τα γαλαζοπρασινωπά!
    Σου πάει τρελά αυτό το χρώμα Κλεονικάκι & η τσάντα (παρότι αντιπαθώ τα animal prints) είναι πολύ όμορφη!

    Καλό βραδάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εθίστηκα και εγώ με τα πουλόβερ φέτος και τα φόραγα συχνά πάνω από πουκάμισα! Τέλειο το χρώμα!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Beautiful photos, I love the colour mint especially going into the spring time xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. υπέροχη Κλέο! πολύ ωραίο το πουλοβερ, τι τιμησες το μιντυ φετος! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. oh gosh I need that sweater in my life!!! I am addicted to mint and this outfit looks absolutely awesome!! :D
    xo
    Alice

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. I love mint colour on you! It makes an amazing combo with your hair colour. But what I love the most is your new bag! WOW!!!

    http://fashionofad.blogspot.gr/

    xo xo
    Olympia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. You look lovely, dear!!! Beautiful sweater!! I love it's colour!!!

    Thanks for visiting my blog!!!

    |Marianna Papagiannopoulou BLOG|

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Really pretty look, I love the mint sweater!
    I have a giveaway with organic cosmetics on my blog right now, feel free to participate :)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η 3η απ'το τέλος φωτογραφία σου μ'αρέσει τόσο πολύ! Κούκλα απλά! Νομίζω την είχα δει και στο insta αλλά δεν είμαι και σίγουρη. Λατρεύω mint by the way!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Mint is such a beautiful and fresh colour!
    Lovely sweater!
    x
    Stella from a A Shiny Place

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Μου άρεσαν πάρα πολύ και το outfit σου αλλά και οι φωτογραφίες! Χαίρομαι που βγήκαν τόσο καλές τελικά.
    Το μιντ πουλοβεράκι σου πάει απίστευτα και θα κάνει ακόμα καλύτερη αντίθεση με τα μαλλιά σου, τώρα που είναι και φρεσκοβαμμένα. Και φυσικά μου άρεσε πολύ και η τσάντα σου!

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)