The oversized sweater

By 11:49 π.μ. , , , , , , , ,

GR: Καλημέρα σε όλους!! Όταν ξύπνησα πριν δύο εβδομάδες και είδα ότι χιόνιζε χάρηκα τόσο πολύ. Μετά όμως συνειδητοποίησα ότι η θερμοκρασία είναι κάτω από το 0 και έπρεπε σε λίγη ώρα να συναντήσω την Μαρκέλλα για πρωινό. Έτσι, φόρεσα το νέο μου πουλόβερ (μην πείτε τίποτα πάνω σ'αυτό) μαζί με το parka μπουφάν μου. Πριν φύγω από το σπίτι, πήρα το καφέ σκουφάκι μου και κασκόλ που έχουν τριαντάφυλλα πάνω και είναι τόσο γλυκά, δεν συμφωνείτε;; Ευτυχώς με κράτησαν ζεστή εκείνη την ημέρα!! Αυτό λοιπόν είναι ένα άνετο oufit ότι πρέπει για τις κρύες μέρες. Ποιες είναι οι δικές σας επιλογές για τέτοιου είδους μέρα; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good morning everybody!! When I woke up two weeks ago and I saw that it was snowing outside I was super excited. But then I realized that the temperature was almost under zero degrees and I had to meet Markella in a few hours for breakfast. So I wore my new oversized sweater with my parka jacket. Before leaving my house, I grabbed my brown beanie and scarf which have roses on them and are so cute, don't you agree?? Fortunately, they really kept me warm that day!! After all, this is a comfortable outfit, just perfect for the cold days. What are your choices for days like this? I'm waiting for your thoughts!!
Parka jacket/Jeans: Pink Woman
Sweater: Romwe (find it here)
beanie/scarf: gift
Gloves: Local store

Have you seen my giveaway?? Click here to take part!!
Photos by Markella - Do You Speak Gossip
Hugs and kisses
Claire   

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

8 σχόλια

  1. Εγώ νομίζω πως "κόλλησα" με το κασκολάκι και το σκουφάκι σου!
    Είναι τόόόσο τέλεια που νομίζω πως σε λιγάκι θα πάω πλέξω κι εγώ τέτοια!
    (Ζήλεψα!)
    ΣΜΟΥΤΣ, κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. That hat and scarf are gorgeous with the flower details! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέλειο το νέο πουλοβεράκι! Από το χρώμα ως τα φερμουάρ τα οποία λατρεύω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. the best oversized sweater! It looks so good on you :)

    http://fashionofad.blogspot.gr/

    xo xo
    Olympia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όσο θυμάμαι το πρωινό που φάγαμε εκείνη την ημέρα θέλω να ξαναπάμε σύντομα. Αλλά αυτήν τη φορά χωρίς τα χιόνια.
    Παρόλα αυτά ήσουν πολύ όμορφη και το πουλοβεράκι σου είναι πολύ γλυκό.

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)