Kiehl's Midnight Recovery Concentrate | Review

By 4:12 μ.μ. , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Το σημερινό post δεν είναι ένα ολοκληρωμένο review μιας και έχω μόνο ένα δείγμα των 4ml του Kiehl's Midnight Recovery Concentrate. Πρόκειται για ένα λάδι προσώπου για την βραδινή ρουτίνα μας με σκοπό την αποκατάσταση της επιδερμίδας μας μέχρι το πρωί. Χρειάζεται μόνο μια σταγόνα και το απλώνεις με απαλές κινήσεις στο πρόσωπο σου. Έχει ένα υπέροχο άρωμα που θυμίζει λεβάντα και σε χαλαρώνει. Προσωπικά κάθε φορά που το χρησιμοποιούσα, το πρωί παρατήρησα ότι η επιδερμίδα μου έδειχνε πιο ξεκούραστη, ανανεωμένη και ενυδατωμένη. Δεν μου προκάλεσε περισσότερη λιπαρότητα, μάλιστα μείωσε λιγάκι τα κόκκινα σημάδια. Βέβαια θέλω να δοκιμάσω ένα full size προϊον για να δω τα αποτελέσματα μετά από μακροχρόνια χρήση γιατί μου άφησε θετικές εντυπώσεις το δείγμα. Εσείς το έχετε δοκιμάσει;; Αν ναι, ποια είναι η άποψη σας γι'αυτό;;

EN: Hello ladies. Today's post isn't exactly a full review because I have a sample of 4ml of the Kiehl's Midnight Recovery Concentrate product.This is a facial oil for your night routine in purpose to restore the appearance of skin by morning. You only need one drop and apply it gently. It has an amazing lavender scent which is relaxing. Personally, every time I used it, I noticed that my skin was more restful, refreshed and hydrated. It doesn't provoke any oiliness but in the contrary it reduced the red scars. However I would like to try a full size product to check its longterm results because it seems positive to me. Have you tried it yet?? If so, what's your opinion about it?

Have you seen my giveaway?? Click here to take part!!
Hugs and kisses
Claire   
Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

13 σχόλια

  1. Exw akousei tosa polla gi'auto to proion kai tha ithela poli na to dokimasw alla opws ksereis pira idi to advanced night repair prosfata (to opoio agapw). Pantws oi oroi einai i teleia vasi gia tin enidatiki mas to vradi opote na vazeis apo panw kai mia krema nixtas. Voithane poli! To mono pou me xalase einai i mirwdia levantas pou eipes oti exei, giati den tin simpathw katholou, alla isws prepei na to mirisw apo konta :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hi, Kleoniki! I love that brand, but I didn't try it - actually, even though it doesn't leave any vestige of oil on the face, I normally don't use oils. But the brand is great and if you think it's good to your skin, I think you should go for the whole bottle! We have to use what is good for our skins, and I think you have found a nice product!
    DenisesPlanet.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά έχω διαβάσει όμορφα σχόλια από φίλες bloggers!
    Αγκαλίτσα κ' φιλάκι, ομορφιά μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. δεν το ξερω αλλα η εταιρεια ειναι πολύ καλη.

    Καλή σου εβδομαδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ούτε και γω το έχω δοκιμάσει, πρώτα φορά ακούω τη μάρκα.. πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση! ευχαριστούε, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το λατρεύω, το λατρεύω, το λατρεύω!! Εννοείται θα πάρεις το full size, δεν το συζητώ!!! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κορίτσι γλυκό μου αρέσουν τόσο τα post σου.. μου αρέσουν γιατί είναι γεμάτα έμπνευση.. αν και απουσιάζω μήνες τώρα... ωστόσο ''σε παρακολουθώ'' καθώς μου έρχονται ειδοποιήσεις στο κινητό , αφού είσαι ''στους κύκλους μου''. Σήμερα π.χ πέτυχα στο facebook μια όμορφη ανάρτηση σου στο ''PrinceBrasserie'' -φοβερόοο ...κι επι ευκαιρίας ως ''instavictim'' ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΣΤΟ INSTAGRMA! Keep in touch.................. kisses...
    http://styleinthessbiky.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα το δοκιμάσω οπωσδηποτε!! εχω λατρεψει την μωβ 24ωρη κρεμα.. ειναι πολυ ξεχωριστα προιοντα!!!
    φιλια πολλα
    Μαιρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. έχω ακούσει τα καλύτερα γιαυτό το προϊον, 'ομως τα περισσότερα προϊοντα τέτοιας μορφής μου προκαλούν σπυράκια, λογω του πολύ λιπαρού μου δερματος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Το έχω δοκιμάσει και είναι απλά ό,τι καλύτερο έχω βάλει στο πρόσωπό μου! Πράγματι το πρωί η επιδερμίδα είναι ενυδατωμένη και πολύ απαλή. Δεν το αλλάζω με τίποτα!

    www.fashionframed.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Φαινεται πολυ καλο!!!! Δεν το ειχα ξανα ακουσει αλλα θα ηθελα να το δοκιμασω τωρα!!

    |Marianna Papagiannopoulou BLOG|

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. I am yet to try this oil as I'm not usually a fan of oily formulas. I like to use the Estee Lauder Advanced Night Repair Serum which is absolutely fabulous!

    Laura from www.whatlauralovesuk.com xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)