Empties Vol 6

By 1:50 π.μ. , , , , , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Για το σημερινό post μου πήρε αρκετό καιρό να συγκεντρώσω όλα αυτά τα emtpies. Είναι το πρώτο για το 2015 και τα περισσότερα μου άρεσαν πολύ. Ξεκινώντας από τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών, το  Schwarzkopf Gliss Hair repair with liquid keratin είναι η εναλλακτική μου για το Syoss. Έχει το χαρακτιριστικό άρωμα των προϊόντων Gliss και αφήνει τα μαλλιά μου λαμπερά και απαλά. Το Avon Advanced Techniques dry ends serum μυρίζει φανταστικά (σαν πεπόνι) και ενυδατώνει τα μαλλιά σου ειδικά αν είναι ταλαιπωρημένα. Τελείωσα επίσης δύο υπέροχα αφρόλουτρα, το Bioten nourishing shower cream με μέλι και εκχύλισμα βαμβακιού και το Avon shower gel με κρίνο και γαρδένια και μπορείς να διαβάσεις τα review τους εδώ και εδώ.Το πιο πρόσφατο μου προϊόν για να ξεβάφω τα νύχια μου ήταν ένα από ένα μαγαζί της γειτονιάς μου. Ηταν πολύ καλό αλλά το άρωμα του ήταν έντονο.

EN: Good afternoon everybody. Today's post is about all of my empties which I was gathering for so long. It's the first for 2015 and I have mostly products which I like!! Starting with the hair products, the Schwarzkopf Gliss Hair repair with liquid keratin shampoo is my alternative to the Syoss one. It has the characteristic Gliss perfume and leaves my hair glowing and soft. The Avon Advanced Techniques dry ends serum has the most amazing scent (it's like mellow) and it hydrates your hair especially if they are damaged. I finished two lovely shower gels, the Bioten nourishing shower cream with honey and cotton extract and the Avon shower gel with lily and gardenia and you can read their reviews here and here. My latest "aceton" nail polish remover was a chip one from a shop in my neighborhood. It is very good but it has intense smell. 
GR: Όσο για την περιποίηση του προσώπου, τελείωσα κάποια αρκετά καλά προϊόντα. Το μόνο που δε μου άρεσε και τόσο ήταν το προϊόν για ντεμακιγιάζ ματιών της Garnier. Δεν ήταν όσο αποτελεσματικό όσο θα ήθελα. Η κρέμα Avene Hydrance Optimale UV Legere αν και απευθύνεται σε κανονική/μεικτή επιδερμίδα, εγώ την χρησιμοποίησα όταν ο καιρός ήταν κρύος και η επιδερμίδα μου ήταν λιγότερο λιπαρή με αποτέλεσμα να την ενυδατώσει ικανοποιητικά. Το Bioderma Sebium H2O, την La Roche Posay Effaclar mat και την Ck one volumizing μάσκαρα δε πρόκειται να σταματήσω ποτέ να τα αγοράζω!! Απλά διαβάστε τα reviews τους κάνοντας κλικ πάνω τους και θα καταλάβετε το γιατί!!

EN: As for my face care,I finished some great products. The only which I didn't like so much was the Garnier product for taking off my eyes' make-up. It wasn't so effective as I wanted it to be. The Avene Hydrance Optimale UV Legere cream even though is for normal/combination skin, I used it the cold days when my skin wasn't too oily and it provided me fulfilling hydration. Moreover, I will never stop buying the Bioderma Sebium H2O, the La Roche Posay Effaclar mat and the Ck one volumizing mascara!! You can learn the reason why by clicking on them and reading their reviews!!
GR: Καταλαβαίνω το post βγήκε μεγάλο αλλά θα χαρώ πολύ να μου αφήσετε ένα σχόλιο με το αν έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά ή πρόκειται στο μέλλον!!
EN: I know this post is huge but I would be very glad if you comment about trying any of them or if you are going to do so in the near future!!
Hugs and kisses
Claire
   

Follow me on: FACEBOOKTWITTERBLOGLOVIN

You Might Also Like

13 σχόλια

  1. Αντε καλέ μεγάλο!!Μια χαρά!!
    Το λαδάκι από Avon μου αρέσει και μένα αλλά δεν το χαλάω μην τελειώσει!!χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μόνο το αφρόλουτρο της Bioten έχω δοκιμάσει & το λατρεύω, αν & τολμώ να πω πως αυτό με το κυδώνι είναι άλλο πράγμα! Θυμίζει καλοκαίρι ή κάτι τροπικό..!
    Μόλις τελειώσω ό,τι απόθεμα έχω σε μάσκαρες, θα τρέξω γι' αυτήν από CK! :)

    Καλό μεσημέρι Κλεονικάκι! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό και χαρούμενο μηνα να έχεις!

    http://beautyfollower.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ευτυχώς έκανες αυτό το post και με γλύτωσες από το να αγοράσω το συγκεκριμένο διφασικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μόλις χθές τελείωσα κι εγώ το αφρόλουτρο της Bioten! Υπέροχη μυρωδιά και πολύ ενυδατικό! Θέλω πολύ να δοκιμάσω τη μάσκαρα από CK! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. για το Bioderma συμφωνω απόλυτα σε αντίθεση με το ξεβαφτικο της garnier το οποίο εμενα μου άρεσε..βεβαια δεν κανω και κανενα βαρυ μακιγιαζ..την κοκκινη σειρά της gliss δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Το αφρόλουτρο της Bioten είναι αγαπημένο! Δυστυχώς δεν έχω δοκιμάσει ακόμα το Bioderma αλλά θα το αγοράσω σίγουρα στο άμεσο μέλλον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πόσο στεναχωριέμαι όταν τελειώνει η effaclar mat δεν λέγεται!!! Δεν σου άρεσε το garnier εεε; Και ήθελα να το αγοράσω αλλά νομίζω οτι ταιριάζουν τα δέρματά μας, οπότε σε εμπιστεύομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύς χαμός με το bioderma, πρέπει να το πάρω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τα αφρόλουτρα bioten είναι απλά υπέροχα και ο ορός για τα μαλλιά της avon πολύ καλός, δοκίμασε και το λαδάκι με argan oil από avon, φανταστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα αφρόλουτρα της bioten είναι λατρεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ki egw mono to afroloutro tis bioten exw dokimasei kai mou arese poli!
    Gia tin bioderma exw akousei ta kalitera. Tha ithela na to dokimasw kapoia stigmi! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολυ ωραιο το ποστ σου!! Το λαδακι απο Avon ειναι αγαπημενο=> http://mycolorsecrets.blogspot.gr/2015/01/blog-post_28.html οπως και το ζελε ντους με κρινο και γαρδενια!! φιλιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)