Summer Recap

By 3:56 μ.μ. , , , , , , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια. Το καλοκαίρι έχει σχεδόν τελειώσει και για πρώτη φορά θα κάνω μια ανασκόπηση όσων σας έδειξα αυτούς τους μήνες. Στον τομέα της ομορφιάς, σας παρουσίασα ένα μεγάλο post με αγαπημένα προϊόντα Ιουνίου & Ιουλίου, ένα αφιέρωμα στα προϊόντα που σε κερδίζουν με το άρωμα τους όπως μπορείτε να δείτε εδώ, ένα review για την Castalia Helioderm Creme Teintee, ένα ακόμα review για το Bioderma Sebium H2O αλλά το πιο ιδιαίτερο post για μένα ήταν αυτό για το Calvin Klein make-up experience.


EN: Hello girls. Summer is almost over so for the very first time I will make a summary of what you saw in my blog!! In the beauty area, I showed you a huge favorite's post, one dedicated to fragrant products like you saw here, a Castalia Helioderm Creme Teintee review, a Bioderma Sebium H2O review but the most especial post was the one with my Calvin Klein make-up experience
GR: Όσο για τα outfits, είχα τόσες ιδέες αλλά καθόλου χρόνο και την ευκαιρία να τα πραγματοποιήσω οπότε με είδατε περισσότερο με casual και κατάλληλα για όποια περνάει το καλοκαίρι στην πόλη. Το πιο αξιοσημείωτο, ήταν αυτό με την καλοκαιρινή εκδοχή του πουά φορέματος όπως μπορείτε να δείτε εδώ, ένα outfit με την floral headband, ένα κλασσικό μ'ένα λευκό μπλουζάκι και ένα στις αρχές με μπλε/τυρκουάζ αποχρώσεις. Αυτά ήταν όσα ξεχώρισα από αυτό το καλοκαίρι. Ελπίζω του χρόνου να με βρει πιο δημιουργική και με την ίδια αγάπη και υποστήριξη από εσάς!!

EN: As for outfits, I had so many ideas but no time and opportunities to achieve them so I created more casual and suitable for a summer in the city. The most notable was the summer edition of the polka dots dress, you can see it here. Also, you saw another one with a beautiful blue dress here, an outfit with the The floral headband, a classic with a white t-shirt and one in the beginning with blue/turquoise shades (again!). In my opinion those are all which made the difference this summer. I hope I will be more creative next year, receiving the same love and support from you!!


Hugs and kisses
Claire 
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

10 σχόλια

  1. αχ αυτό το honeymania!! πραγματική mania! το λαδάκι της garnier μόλις το αγόρασα και ανυπομονώ να το δοκιμάσω! τα outfit είναι πάρα πολύ ωραία, πραγματικά ότι πρέπει για ένα νέο κορίτσι που βρίσκεται το καλοκαίρι στην πόλη! το floral headband σου πηγαίνει απίστευτα! φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ki emena kleo m arese para polu to poua s to forema! na pareis kai xeimwniatika me poua!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ola ta outfit pou mas edeixes itan pragmataika iperoxa!
    Ksexwrisa auto me to mint poukamisaki stis arxes tou kalokairiou, auto me tin floral kordela, kai to pio prosfato me to poua forema! :)

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό με το πουά φόρεμα είναι το αγαπημένο μου!! Ήθελα να το φοράω συνέχεια :)

      Διαγραφή
  4. Το Sebium της Bioderma ειναι πράγματι πάρα πολύ καλό
    ιδανικό ακόμη και για τις ευαισθητες επιδερμίδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)