Bioderma Sebium H2O | Review

By 4:33 μ.μ. , , , , ,

GR: Καλησπέρα σε όλους. Ένα από τα αγαπημένα Ιουνίου - Ιουλίου που είδατε εδώ ήταν το Bioderma Sebium H2O. Σας έχει τύχει να λατρέψετε ένα προϊόν από την πρώτη χρήση και όσα παρόμοια προϊόντα και αν δοκιμάσετε εσείς γυρνάτε πάντα σ'αυτό; Για μένα λοιπόν έτσι είναι το Sebium H2O. Είναι ένα νεράκι με ενεργά καθαριστικά συστατικά ώστε να αφαιρεί αποτελεσματικά όλο το μακιγιάζ και να περιορίζει την λιπαρότητα. Απευθύνεται σε μικτές και λιπαρές επιδερμίδες αλλά παραμένει ένα υποαλλεργικό προϊόν ομορφιάς. Καθαρίζει απαλά χωρίς να προκαλεί ερεθισμούς και σπυράκια. Έχει ένα διακριτικό άρωμα το οποίο δεν με ενοχλεί και δε χρειάζεται να ξοδέψεις πολύ ποσότητα σε κάθε χρήση. Επιπλέον μπορούμε να το βρούμε σε πολλά ηλεκτρονικά φαρμακεία σε καλή τιμή, ενδεικτικά τα 250ml στο Pharm16.gr θα τα βρεις 7.7e. Προσωπικά, το έχω προτείνει σε καλή μου φίλη και της άρεσε αλλά πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο να μην ανταποκριθεί στις απαιτήσεις κάποιας άλλης. Μπορώ να σας πω όμως ότι μια δοκιμή αξίζει. Εσείς θα του δώσετε μια ευκαιρία; Περιμένω τα σχόλια σας!!

EN: Good evening everyone. One of my June-July favorites that you have already seen here was the Bioderma Sebium H2O. Have you ever happened to fall in love with a product since the very first time to use it? This is what happened to me and Sebium H2O. It's a neraki with active cleaning ingredients that removes in great results your make-up and decreases greasiness . It is recommended on combination and oily skins but remains a hypoallergenic beauty product. It cleans up gently without irritating and creating pimples. It has a discreet smell that does not bother me at all and you have not to use much of it in every use. Moreover we could find it in many e-farmacies in affordable prices, such as a 250ml at Pharm16.gr on 7.7e. Personally, I suggested it on a good friend of mine and she like it but there is also a few occasions in which it won't correspond on some girls expectations. In spite of this I could tell you that it would worth to give it a shot. Will you finally try it??? I am waiting for your thoughts.

*Μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό που υπάρχει στο blog μέχρι 15/8. Ρίξτε μια ματιά εδώ!!
Hugs and kisses
Claire

Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

14 σχόλια

  1. Αυτο χρησιμοποιω το τελευταιο 2μηνο, αλλα μου τελειωνει γρηγορα.
    Εσυ ποσο συχνα το χρησιμοποιεις και πια ειναι η διαρκεια του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την πρώτη φορά που το πήρα, χρησιμοποιούσα μόνο αυτό και μου κράτησε 3 4 μήνες νομίζω..
      Τώρα επειδή χρησιμοποιώ και μαντηλάκια μου παίρνει σίγουρα ένα 6μηνο!!
      Όντως επειδή είναι υγρό μου ξεφεύγει καμιά φορά η ποσότητα.

      Διαγραφή
  2. Το χρησιμοποιω εδω και 2 χρονια και ομολογω οτι εχω παρατηρησει διαφορα στο δερμα μου και τη λιπαροτητα που εκκρινει. Thumbs up from me!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το αγαπάω αυτό το προϊόν αν κ εχω κανονική επιδερμίδα μου ταίριαξε καλύτερα από ότι το ροζ φιλία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω δοκιμάσει και το ροζ, εκείνο κάνει θαύματα για ευαίσθητες επιδερμίδες νομίζω.. :)

      Διαγραφή
  4. tha to dokimaza gt kana 2 nerakia p eixa me tsouzane ligo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το δοκιμάσεις Μαράκι περιμένω εντυπώσεις :)

      Διαγραφή
  5. Emena me ksereis. protimw ta mantilakia! Alla exw akousei ta kalitera gia ti bioderma! Vevaia egw tha ithela gia ksires epidermides, alla tha ithela na to dokimasw....

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσένα Μαρκέλλα μου ίσως σου ταίριαζε το ροζ για ευαίσθητες επιδερμίδες.. Αυτό ίσως σε τσούξει λίγο στο πρόσωπο!!

      Διαγραφή
  6. Έχω και εγώ το νεράκι από Bioderma αλλά αυτό για ευαίσθητες επιδερμίδες! Κάνει πολύ καλό καθαρισμό προσώπου από το μακιγιάζ και είναι απαλό στην επιδερμίδα! Πέτυχα καλή προσφορά σε ένα φαρμακείο..500 mL με 9 ή 10 ευρώ αλλά έχω ένα θεματάκι..Είχα να χρησιμοποιήσω 1 μήνα (ξεβαφόμουν με άλλο προϊόν) και παρατήρησα ότι είχε μειωθεί η ποσότητά του..είχε εξατμιστεί! και μια φίλη μου μου είπε ακριβώς το ίδιο πράγμα..αν τύχει και το αφήσεις για καιρό..παρατήρησε το..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Έχω το ροζ και μου αρέσει πολύ, αυτό δεν έτυχε να το δοκιμάσω. Πιθανότατα να το δοκιμάσω αν το βρω σε μια καλή προσφορά, γιατί φεύγουν και σα "νεράκι"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κλεονίκη μου καλησπέρα! Το post σου για ακόμα μία φορά υπέροχο και κατατοπιστηκότατο!
    Δε χρησιμοποιώ το συγκεκριμένο προϊόν βέβαια αλλά μάλλον θα το δοκιμάσω!
    Σε έχω επιλέξει ανάμεσα σε κάποια άλλα Blogs για ένα βραβείο. Πληροφορίες μπορείς να βρεις στο Blog μου γιατί δε θέλω να προσθέσω link στο σχόλιο μου. Θα χαρώ πολύ να κάνεις κι εσύ το Tag post!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. alitheia mono tosooo?? re sy exw thema m tn liparotita st proswpo :( :( egw xrisimopoiw tis vichy alla exw akousei tosaaa polla g auto p pragmatika th t dokimasw ..k tis Vichy einai poli pio akribo..panw apo deka eurw an thimamai kala ...

    xoxo Stephania :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)