Hair repair with liquid keratin by Schwarzkof Gliss

By 10:10 μ.μ. , , , , ,

GR: Η κρέμα επανόρθωσης και λάμψης με υγρή Κερατίνη για ξηρά/ταλαιπωρημένα μαλλιά της Schwarzkof Gliss είναι ανάμεσα στα αγαπημένα των δύο πρώτων μηνών του έτος όπως είδατε ήδη στο προηγούμενο post. Πρόκειται για ένα προϊόν που υπόσχεται εντατική περιποίηση και αναζωογόνηση της επιφάνειας της τρίχας. Το σύμπλεγμα 19 συστατικών μειώνει το σπάσιμο της έως και 95%. Η ειδική φόρμουλα περιέχει υγρή κερατίνη και επανορθώνει με ακρίβεια τις φθορές τρίχας. Αρχικά, θα πω ότι η συσκευασία του είναι απλή και λειτουργική δηλαδή δεν υπάρχει περίπτωση να βγει περισσότερο προϊόν από αυτό που επιθυμείς. Η κρέμα έχει το χρώμα της πέρλας και το κλασσικό άρωμα της Gliss. Ως προς την αποτελεσματικότητα της είμαι αρκετά ικανοποιημένη. Παρατήρησα ότι τα μαλλιά μου είναι πιο λεία και απαλά από πριν και δεν έχουν πλέον την όψη ταλαιπωρημένων πόσο μάλλον οι άκρες. Το σπάσιμο συνεχίζεται αλλά σε πολύ μικρό βαθμό και κυρίως αν δεν προσέξω και χτενιστώ άγαρμπα. Αφήνει μια διακριτική λάμψη στα μαλλιά λόγω της ιριδίζουσας υφής του και το άρωμα του κρατάει ακόμα και μετά το ίσιωμα. Αν έχεις βαμμένα μαλλιά όπως εγώ, να γνωρίζεις ότι δεν απευθύνεται άμεσα σε σένα αλλά βοηθάει λιγάκι να φαίνεται πιο λαμπερό το χρώμα σου.


EN: Schwarzkof Gliss's hair repair with liquid keratin total repair reflex & shine treatment for dry/damaged hair is one of my favorites as you already saw in my previous post. It's a product that promises intensive care and revitalization of hair. Complexed by 19 components, it reduces the hair breaking up to 95%. Its special formula contains liquid keratin and restores any damaged hair. Initially I have to say that the package is simple and functional, giving you the ideal quantity for use on each push. The cream is pearl coloured and has the classic Gliss smell. As for its effictiveness I am pretty satisfied. I noticed that my hair are now smooth and soft and there is no look of damage especially on the edges. It has also reduced hair breaking in a great degree, even though it has not stopped it yet and mainly in case I'm not careful while combing my hair. It makes my hair look shiny in a discretely way, because of its iridescent texture and its smell lasts even after straightening. If you have dyed hair like me, you should know that it is not aimed directly to you but it helps on making your colour look shinier. 
GR:  Εσύ το έχεις δοκιμάσει; Αν όχι, ποιο προϊόν προτιμάς για την περίοδο που ταλαιπωρείς λίγο περισσότερο τα μαλλιά σου;;
EN: Have you ever tried it? What would you choose in this case?

Hugs and kisses
Claire

Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

13 σχόλια

  1. Δεν το έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο, αλλά όσο μπορώ να αποφύγω πιστολάκια και λοιπά... θερμαντικά το κάνω!
    ;-)
    Πολύ όμορφο το review σου, Κλεονίκη μου και το Schwarzkof σαν όνομα είναι εγγύηση!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλά που μου το θύμισες!!! αύριο που θα κατέβω κέντρο να κάνω την αγορά!!! :) φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τα έχει με -40% το Hondos, μήπως να πάω μια βόλτα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. molis vrw prosfora ta gliss tha to parw!fenete super endiaferon!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά θέλω πολύ!!Εγώ για τις άκρες μου χρησιμοποιώ της Lorvenn το Exotic Oil και είμαι πολύ ικανοποιημένη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Για να μαλλια εχω ενα σωρο ποροιοντα μεσα σε ολα και αυτο καλουτσικο ειναι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ καλό ακούγεται και νομίζω παίζουν και προσφορές στα Gliss αυτό το καιρό!! Το κάνει ακόμα πιο ελκυστικό =D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Aχ αυτό το σπάσιμο της τρίχας με σκοτώνει! Θα του δώσω οπωσδήποτε μια ευκαιρία! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το είχε πάρει το μάτι μου αλλά το σκεφτόμουν και το ξανασκεφτόμουν και τελικά δεν το πήρα!
    Τελικά μάλλον δε θέλει ιδιαίτερη σκέψη, νομίζω θα του δώσω μια ευκαιρία!χιχιχ
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. I love this!!!
    And I think my hair need it too!


    xoxo

    http://the-haute-strawberry.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ενδιαφέρον φαίνεται! Ίσως το δοκιμάσω κι αυτό κάποια στιγμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Mmm les na to dokimasw? Psaxnw na agorasw merika nea proionta gia ta mallia mou, alla olo to anavallw! Fainetai endiaferon.

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν το έχω δοκιμάσει...εγώ χρησιμοποιώ το λαδάκι της L'oreal.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)