Empties Vol 4

By 5:24 μ.μ. , , , , , , , , ,

GR: Καλησπέρα κορίτσια, αυτό πρόκειται για ένα ακόμα ποστ με τελειωμένα προϊόντα. Σας έχω ήδη δείξει σε προηγούμενα ποστ κάποια όπως το απαλό καθαριστικό της ευαίσθητης περιοχής της Apivita. Είναι το αγαπημένο μου για αυτήν την χρήση και δεν πρόκειται να δοκιμάσω κάποιο άλλο. Όσο για το Wild Rose Concealer του Korres και του La Roche Posay το Effaclar Purifying Micellar Water μπορείτε να δείτε τα review τους εδώ και εδώ. Ειδικά το δεύτερο είναι το αγαπημένο προϊόν αυτού του είδους. Το colour protect with liquid keratin σαμπουάν έχει το γνωστό καταπληκτικό άρωμα για προϊόν Gliss. Αγαπώ το γεγονός ότι κάνει τα μαλλιά μου απαλά και λαμπερά. Το συνιστώ σε κορίτσια με βαμμένα μαλλιά ανεπιφύλακτα. Το απαλό ντεμακιγιάζ ματιών της L'oreal Paris είναι ένα ακόμα προϊόν που με άφησε με θετικές εντυπώσεις όπως μπορείς να δεις εδώ. Για το τέλος άφησα την μάσκα επανόρθωσης μαλλιών με εκχύλισμα ελιάς και βιταμίνη C της Echo. Κάνει τα μαλλιά πραγματικά απαλά και ευκολοχτένιστα από την πρώτη χρήση. Ακόμα και αν τα μαλλιά σου είναι κατεστραμμένα/ταλαιπωρημένα θα δεις αισθητή βελτίωση πολύ σύντομα.

EN: Hello girls, this is another empties post. I have already shown you most of them in previous post like the gentle cleansing gel for intimate area with chamomile and propolis by Apivita. It's my favorite product for this situation and I'm not going to try anything else. As for the Korres Wild Rose Concealer and for La Roche Posay Effaclar Purifying Micellar Water, you can see their reviews here and here. The second one especially is one of my favorite products of this kind. The colour protect with liquid keratin shampoo has the amazing known smell for a Gliss product. I love that it makes my hair smooth and glowing. I totally recommend it for girls with coloured hair. The gentle make up remover for eyes by L'oreal Paris was another beloved product as you can see here. Last but not least, the hair mask repair active with olive extract and vitamin C by Echo is a product that I had for more than a year but didn't use to using it a lot at the beginning. It makes my hair really soft and easy to brush from the first use. Even if you have damaged hair you are going to see a great improvement very soon.

GR: Έχετε δοκιμάσει κάποιο από τα παραπάνω;;
EN:
Have you ever tried anything from the above??

Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

21 σχόλια

  1. οι σειρές gliss νομίζω ότι είναι πολύ καλές...κάποια στιγμή είχα μια ροζ...
    από όσα έχεις δεν έχω δοκιμάσει κάποιο αλλά οι εταιρείες είναι από αυτές που εκτιμώ!!!
    για το concealer έχω διαβάσει καλές κριτικές και λέω να του δώσω την ευκαιρία κάποια στιγμή!!!
    πολλά φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα αγαπω ιδιαιτερα τα Gliss!τα έχω δοκιμάσει όλα και είναι τέλεια!! φιλακιαα!!

    τσέκαρε αν θέλεις και το νέο ποστ για το νέο H&M της Θεσσαλονίκης;)

    http://www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. πολύ ωραίο το ποστ! τα φαρμακευτικά προϊόντα είναι για μένα από τα καλυτερα στην αγορά!

    Ειρήνη
    www.thedailylace.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εχω δοκιμάσει το pomegranate concealer του korres που έχει μεγααααλη κάλυψη κ μέχρι να βρω ότι χρειάζεσαι την ελάχιστη ποσότητα για να μη μαζεύει μου χε σπάσει τα νεύρα! Χάχαχα αυτο όμως με το βούρτσακι τώρα θέλω να το δοκιμάσω!! <3 φιλία!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τα ονόματα αποτελούν, ούτως ή άλλως εγγύηση, κι ας μην έχω δοκιμάσει τα περισσότερα προϊόντα!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά, ομορφιά μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολύ όμορφο ποστ .. φιλακια χχχ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. μου αρέσει πολύ το καθαριστικό loreal καθαρίζει χωρίς να σε τσούζει! τα gliss δεν μου αρέσουν καθολου μου ξεραίνουν πολύ τα μαλλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. το τζελ της apivita και το ντεμακιγιαζ της loreal μου αρέσουν πάρα πολύ! Τα άλλα δεν τα έχω δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το νεράκι ντεμακιγιάζ της L' Oreal το χρησιμοποιώ κι εγώ, πολύ καλό προϊόν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. H maska malliwn akougetai poli endiaferousa mporw na pw...
    Kai to sampouan tis gliss.

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το ντεμακιγιάζ το έχω δοκιμάσει και είναι πολύ πολύ καλό πραγματικά!! από gliss σαμπουάν έχω το μαύρο με κερατίνη, προς το παρόν ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα, δε μου αρέσιε όμως πολύ η μυρωδιά.. καλή εβδομάδα Κλαίρη μου, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Aυτό το υγρό για την ευαίσθητη περιόχη το έχω και γω!Τόσο απαλό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο απ'αυτά αλλά τα ντεμακιγιάζ φαίνονται πολύ ενδιαφέροντα! Πολύ ωραία empties!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. εκτος απο την κρεμα μαλλιων και το νερακι τα υπολοιπα τα εχω δοκιμασει και μου αρεσουν παρα πολυ...βεβαια προτιμω την ασπρη σειρα της gliss αλλα και αυτη ειναι μια χαρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Της Apivita το αγαπώ το αγαπώ το αγαπώωωω! Το concealer το έχω πάρει αλλά δνε το έχω δοκιμάσει ακόμα... xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. You have used up quite many products :) I find L'Oreal makeup remover makes my eyes water :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ki egw eimai fanatikh tou gliss genika se oles tis paralages!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Lots of lovely empties. I need to use more of my products.

    xx
    http://www.forevermissvanity.com/2014/04/oromiss-clothing.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. exw k egw to sugekrimeno shampoo apo gliss kai einai polu kalo den varenei ta mallia ! kai ta kanei polu apala , polu wraio post

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο αλλά εντυπωσιάστηκα με τη μάσκα μαλλιών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)