Spring Wishlist

By 6:43 μ.μ. , , , , , , , , ,

GR: Λόγω της ονομαστικής μου γιορτής σε λίγες μέρες σκέφτηκα ποια πράγματα πραγματικά χρειάζομαι μιας και από την αρχή του έτους σταμάτησα τις περιττές αγορές. Αφού δοκίμασα το Russian Red της Mac η επόμενη επιθυμία μου είναι το All Fired Up. Επιπλέον θέλω και κάποιο πιο σκούρο οπότε το lip stain No 4 από Sephora είναι η επιλογή μου. Ένα ακόμα σχετικά σημαντικό για μένα είναι ένα matte top coat, όχι απαραίτητα από την O.P.I εκτός αν έχετε να μου προτείνετε κάτι με χαρά μου να τα λάβω υπόψιν. Τελευταίο άφησα το Rainbow Eye Shadow 112R της Inglot για την παλέτα που σχηματίζω. Λατρεύω αυτές τις αποχρώσεις του καφέ.
 
EN: Due to my Name day in few days, I thought of some things I need most 
because this year I decided to stop the unnecessary shopping. After trying Russian Red by Mac my next crash is the All Fired Up. I also want something darker so the lip stain No 4 by Sephora is my choice. Another essential for me is a matte top coat not neccessarily by O.P.I, so if you have any suggestions I would be glad to hear them. Last but not least is the Rainbow Eye Shadow 112R by Inglot for my palette. I love these hues of brown.


GR: Έχω δύο πράγματα που αφορούν την ένδυση και ελπίζω κάποιος να μου τα χαρίσει. Το πρώτο είναι μια υπέροχη Brown plaid bag από Sismade. Προσθέτει στυλ και την θέλω πάρα πολύ. Και το δεύτερο είναι ένα δερμάτινο jacket, είδα αυτό στο Romwe αλλά ξέρετε πως πηγαίνουν αυτά, στο τέλος θα αγοράσω αυτό που θα ερωτευτώ.

EN: I have only two fashion items which I hope someone gives them to me. The first one is an amazing Brown plaid bag by Sismade. It's so stylish and I want it so bad. And the second one is a leather jacket, I saw this one on Romwe but you know how it goes, I will buy whatever I fall in love with.
*All pictures were found on google and aforementioned sites. They do not belong to me.

GR: Τι βρίσκεται στην δική σας λίστα; Έχετε να μου προτείνετε κάποιο άλλο προϊόν ομορφιάς ή ενδυμασίας;;
EN: What is in your wishlist?? Would you like to suggest me another beauty or fashion item?

Hugs and kisses
Claire

Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE+

You Might Also Like

45 σχόλια

  1. Και κάπως έτσι είσαι μέσα στο μυαλό μου :)

    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Απίθανες οι... επιθυμίες σου!!!
    ;-)
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. για matte top coat πήρα από beauty line και είναι μια χαρά...και φτηνό..μόλις 1,5 ευρώ.
    pelisbeautyblog

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Α σοβαρά?? Δε χάνω και τίποτα να το δοκιμάσω.. Σ'ευχαριστώ για την πληροφορία!!

      Διαγραφή
  4. πολύ ωραία πράγματι!!
    Και γω αυτό από beauty line mat top coat θα σου πρότεινα! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ευαγγελία μου.. Χαίρομαι που το ακούω και από άλλη κοπέλα!!

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα όλα!! Θέλω κι εγώ το ίδιο κραγιόν!! Ένα δερμάτινο είναι must!! Σου εύχομαι να στα κάνουν δωράκι όλααα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το δουλεύω αυτό χαχαχ
      Εύχομαι να αποκτήσουμε σύντομα και οι δύο το κραγιόν!! :)

      Διαγραφή
  6. πολύ όμορφα, μακάρι να τα αποκτήσεις!!!εγώ παίρνω ματ από τα h&m δε θυμάμαι τιμή όμως δίγουρα είναι πιο οικονιμικό από τα opi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για την πρόταση σου Χαρά :) :)

      Διαγραφή
  7. Πολύ ωραία η λίστα σου!Το δερματινάκι ειδικά και η παλέτα υπέροχα!Πολύ ωραίο ματ top coat είναι της Lovie!Εγώ είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ποτε ειναι η γιορτουλα σου;;;Το all fired up τελειο,αν και παλι κινειται σε κοκκινες αποχρωσεις.προτεινω να δοκιμασεις κατι αλλο αυτη τη φορα οπως το impassioned!επισης καλυτερα να παρεις το opi,ολες λενε τα καλυτερα και απο το μαγικο ebay θα το παρεις 6-7 ευρω!φιλιααα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την Δευτέρα Στέλλα μου :) Χμμ όμορφο το impassioned αλλά το βλέπω πολύ ροζ, πριν καταλήξω θα το κοιτάξω σίγουρα!! Μαγικό και πολυαγαπημένο ebay χαχαχ

      Διαγραφή
  9. το Lip stain δεν το εχω παρει ακομα??? αισχος...το φοραω σε καθε βραδινη εξοδο..εχει γινει εθισμος...το all fired up ειναι φοβερο το θελω και γω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέω μέσα στην εβδομάδα να το πάρω :D Ελπίζω να με συγχωρέσετε χιχιχ

      Διαγραφή
  10. Para poli wraies oles oi epiloges sou! Apo matte top coat exw na sou proteinw auto tis Tommy G pou xrisimopoiw egw...An xrisimopoiiseis apo katw ena kalo stegnwtiko (proteinw to Mavadry tis Mavala) tha sou kratisei gia meres.

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το Mavadry το είχα και το έσπασα χαχαχ Αλλά επειδή έχω δει και από κοντά πόσο αποτελεσματικό είναι της Tommy G είναι πάνω πάνω στην λίστα μου :)

      Διαγραφή
  11. Το συγκεκριμένο lip stain των sephora θέλω και εγώ πού να το δοκιμάσω! Φανταστική απόχρωση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι δεν είναι? Τα περισσότερα χρώματα μου αρέσουν και είναι δύσκολη η επιλογή ;)

      Διαγραφή
  12. I love the colour of that MAC lipstick, it's beautiful!

    xx

    www.forevermissvanity.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ ωραίες επιλογές, ειδικά το δερμάτινο τζάκετ! <3

    Πολλά φιλιά!
    Αντζελίνα - http://www.just-angelina.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κι εγώ τις αγαπώ αυτές τις αποχρώσεις του καφέ!
    και το κραγιόν τέλειο χρώμα!!
    Καλό τριήμερο και καλό μήνα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα κοπέλα μου.. Να περάσεις όμορφα :)

      Διαγραφή
  15. Απαντήσεις
    1. Αχχ έχω ήδη πόσα κόκκινα δε ξέρω αν είμαι έτοιμη να αποκτήσω ακόμα ένα.. αλλά η πρόταση σου θα καταχωρηθεί :)

      Διαγραφή
  16. ee entaksei ena kragion apo ti mac th to ithela k egw :) :) poli omorfes oi epiloges sou koritsaki m k elpizw n t apoktiseis to sintomotero :) :)

    xoxo Stephania
    http://colorfulblast.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. σ'ευχαριστώ κοριτσάκι μου :) Από το στόμα σου και στου θεού το αυτί χιχι

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφες οι επιλογές σου, εγώ κάθε άνοιξη αγοράζω και ένα καινούργιο φουλάρι. Δεν ξέρω πως τα έχω συνδέσει έτσι στο μυαλό μου, αλλά είναι μια κλασική ανοιξιάτικη μου αγορά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φουλάρι δε το είχα σκεφτεί είναι η αλήθεια.. ωραία ιδέα Ελένη μου :) :)

      Διαγραφή
  18. The MAC Russian Red is definitely a must! i use L'Oreal's Matte top coat and I'm very happy with it (and it's only around 5 euros). Love the leather jacket! perfect for spring!! :)
    xo
    Alice

    alicesbeautymadness.blogspot.nl

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πολύ καλές επιλογές!!Να το πάρεις το τζάκετ αλλά και την τσάντα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)