Hydra Match by Garnier | Review

By 3:33 μ.μ. , , , ,

Πριν από αρκετούς μήνες, η εταιρία Garnier μου είχε στείλει τις Hydra Match κρέμες προσώπου όταν πρωτοκυκλοφόρησαν.. Η φιλοσοφία τους είναι ότι η κάθε μία ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες τις κάθε κοπέλας. Η μπλε απευθύνεται σε κανονικές και μικτές επιδερμίδες και η πορτοκαλί για θαμπή/κουρασμένη. Αυτές τις δύο δεν τις δοκίμασα μιας και δεν ταιριάζουν καθόλου στον δικό μου τύπο αλλά τις άλλες δύο τις κράτησα και τις δοκίμασα διαφορετική χρονική περίοδο την κάθε μία.
Η ροζ κρέμα μπορεί να την χρησιμοποιήσει οποιαδήποτε κοπέλα που έχει ξηρή ή/και ευαίσθητη επιδερμίδα. Την συγκεκριμένη την έβαλα στο πρόσωπο μου για περίπου ένα μήνα για να καταπραΰνει τους ερεθισμούς και να ενυδατώσει σε βάθος. Η σύνθεση της είναι κατάλληλη για αυτήν την δουλειά, δεν βαραίνει ούτε επιδεινώνει την ακμή. Μυρίζει υπέροχα και αρκεί λίγη ποσότητα για κάθε χρήση. 

Η πράσινη συσκευασία είναι για λιπαρές και μικτές επιδερμίδες. Βοηθάει στην μείωση της λιπαρότητας και προσφέρει ματ αποτέλεσμα. Η αλήθεια είναι ότι όλο το καλοκαίρι ήταν η πρώτη μου επιλογή και πρόσεξα αισθητή αλλαγή στο θέμα λιπαρότητα. Ούτε αυτή βάραινε την επιδερμίδα αντίθετα ένιωθα μια μικρή αίσθηση δροσιάς. Έχει ανάλαφρη υφή και εξίσου όμορφο διακριτικό άρωμα. Ωστόσο προσφέρει και την ενυδάτωση που χρειάζεται το λιπαρό δέρμα.
Απ'όσο ξέρω, όλη η σειρά είναι οικονομική και αξίζει μια δοκιμή για όποια κοπέλα το επιθυμεί.

Μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό για την επέτειο των 2 χρόνων.. Με ένα κλικ εδώ δείτε πως μπορείτε να πάρετε μέρος!!

*Το γεγονός ότι μου δόθηκαν δεν επηρεάζει την άποψη μου.. Όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες, τις έχω δοκιμάσει αρκετά ώστε να έχω ολοκληρωμένη άποψη!!
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

33 σχόλια

  1. Πραγματι, η πρασινη κρεμα ειναι πολυ καλη! Την ειχα παρει & εγω το καλοκαιρι & μου αρεσε πολυ! Μιας & το δερμα μου εχει ταση λιπαροτητας, η συγκεκριμενη κρεμα ειναι απο τις λιγες που δεν μου το βαραινουν & το κρατανε ενυδατωμενο & αναλαφρο! Εννοειται την ξαναπηρα την κρεμουλα! Εχει & σουπερ τιμη!!! :)

    xo xo
    Olie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βόλεψε πολλές κοπέλες τελικά αυτή η πράσινη κρεμούλα χιχιχ :)

      Διαγραφή
  2. Δοκίμασα την πορτοκαλί το καλοκαίρι και τη βρήκα συμπαθητική.Νομίζω κυρίως απευθείνεται σε νέες κοπέλες που το δέρμα τους δεν έχει ιδιαίτερες απαιτήσεις πέραν μιας απλής ενυδάτωσης. Για τα λεφτά της είναι μια συμφέρουσα αγορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ αυτό πιστεύω αν και στο έχω πει, και εσύ σαν μικρούλα τέτοιες πρέπει να χρησιμοποιείς ;)

      Διαγραφή
  3. τις δοκίμασα και γω σε δειγματάκια και αυτές οι 2 μου άρεσαν πιο πολύ!!Και πιστεύω η πράσινη θα μου κάτσει καλύτερα μιας και μένα το δέρμα ου είναι μικτό/λιπαρό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καλό που υπάρχει για κάθε τύπο επιδερμίδας.. σπάνια σε κρέμες υπάρχουν για όλες μας!! :)

      Διαγραφή
  4. very smart&nice post one more time :-)!! tha symfwnhsw oti proteinw/proteimw thn prasinh, ever! keep in touch, kisses..
    http://styleinthessbiky.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η πράσινη ανάρπαστη έγινε χαχαχ
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  5. Εχω δοκιμασει αυτην που ειναι για λιπαρες επιδερμιδες.
    Μου αρεσε το αρωμα αυτης της κρεμας.
    Stella from a A Shiny Place

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κάθε μία είχε διαφορετικό άρωμα να φανταστείς.. ;)

      Διαγραφή
  6. Egw tha ithela na dokimasw tin roz pantws! Pros to paron den exw meinei idiaitera ikanopoiimeni me kapoia apo tis enidatikes pou exw dokimasei, kathws to derma mou einai ipervlika ksiro kai euaisthito kai erethizetai poli eukola...An vrw tin eukairia tha ti dokimasw!

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω.. ελπίζω να βρεις κάποια κρέμα που να ανταποκρίνεται απόλυτα στις ανάγκες σου κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  7. entaksei ti diki m epilogi tin ksereis!!!I prasini is the best apo oles tis kremes p exw dokimasei akomi k tou korre!!ekatse poli kala panw m k eida diafora st lipari epidermida mou!! <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ έτυχε να δοκιμάσω την πράσινη κρεμούλα και είναι όντως απίστευτη!
    Έδινε πολύ ωραίο αποτέλεσμα και η λιπαρότητα είχε ρυθμιστεί σε μεγάλο βαθμό!
    Πολύ όμορφο το ποστ σου :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. δεν εχω δοκιμασει καμια για ενα περιεργο λογο..δεν με τραβανε..ισως καποια στιγμη παρω την πρασινη..ωραιο ποστ.. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δεν έχω δοκιμάσει καμία από τις δύο
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Η πράσινη και η πορτοκαλί μου ταιριάζουν και ομολογώ ότι σαν υφή και άρωμα με έχουν εντυπωσιασει αλλά σαν αποτέλεσμα όχι και τόσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ακούω πολλά καλά για την πράσινη κρέμα! Νομίζω θα τη δοκιμάσω!
    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν την δοκιμάσεις περιμένω εντυπώσεις και από εσένα.. :)

      Διαγραφή
  13. Εγώ αν κι έχω λιπαρή επιδερμίδα βρήκα ότι η ροζ μου έκατσε πολύ καλύτερα, η πράσινη δε μ'άρεσε δηλαδή σε σχέση με τη ροζ. Και η μπλε μ'άρεσε πολύ! Θα ξαναπάρω κάποια σίγουρα, μπορεί και τις δύο χαχαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Την μπλε την δοκίμασα μια φορά, δεν μου ταίριαξε.. Αλλά εντάξει, έχω τις άλλες δύο χιχιχ

      Διαγραφή
  14. Σκεφτόμουν να πάρω μία κρέμα από αυτή τη σειρά για τη μαμά μου αλλά τελικά με κέρδισε μια άλλη! Τις έχω στο μυαλό μου πάντως για μελλοντική αναφορά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν την δοκιμάσεις ποτέ είτε εσύ είτε η μητέρα σου θα χαρώ να μάθω εντυπώσεις!! :)

      Διαγραφή
  15. Θα ήθελα να δοκιμάσω την πράσινη αλλά έχω ήδη 2 ενυδατικές ανοιγμένες οπότε περιμένω να τελειώσουν...Πιστεύω πως θα είναι ιδανικές για νεανικές επιδερμίδες :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έχω πέρα από την πράσινη (που τελειώνει σύντομα), την ροζ και μία ακόμα στη μέση.. Θα αργήσω να ξαναγοράσω χαχαχ

      Διαγραφή
  16. Δυστυχώς Κλεονίκη μου, έχω την πράσινη και μου προκαλεί απίστευτη λιπαρότητα (έχω μικτή-λιπαρή επιδερμίδα), ενώ είναι ιδανική για λιπαρές επιδερμίδες! Και όταν λέω "απίστευτη λιπαρότητα", εννοώ λαδωμένη επιδερμίδα! Τώρα έχει μείνει στο ντουλάπι! Κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)