Concealer & Eyeliner by NYX Cosmetics | Review

By 1:34 μ.μ. , , , ,

Πριν λίγο καιρό είχα κάνει το tag μακιγιάζ με πέντε μόνο προϊόντα αλλά αν έπρεπε να γίνει με δύο θα επέλεγα αυτά για τα οποία θα σας μιλήσω σήμερα. Από την μία το ένα προσφέρει κάλυψη σε μαύρους κύκλους και σπυράκια (περισσότερο όμως για το πρώτο). Το δεύτερο τονίζει τα μάτια μου, γι'αυτό και έγινε αναπόσπαστο κομμάτι του μακιγιάζ μου. Και τα δύο θα τα δείτε σύντομα σε post με empties.


Recently I tried the tag make-up with 5 products but supposing it had to be done with 2 of them I would choose those which I am going to represent you today. The first can hide dark circles  and pimples. The second one it makes y eyes look more beautiful and this is why it’s necessary for my make-up. You will see both of them on my next post with empties.
Όταν μιλάμε για concealer, πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη όχι μόνο το πόσο έντονοι είναι οι μαύροι κύκλοι μας αλλά και τι χρώμα έχουν. Και εξηγώ, η Άννα (φίλη και make up artist της ΝΥΧ) μου πρότεινε το HD photogenic concealer στην απόχρωση yellow γιατί οι μαύροι μου κύκλοι μωβίζουν λιγάκι. Είχε απόλυτο δίκιο μιας και αυτό ανταποκρίνεται καλύτερα στις ανάγκες μου. Χωρίς να έχω μεγάλο πρόβλημα, καλύπτει ικανοποιητικά καλά και φωτίζει χωρίς υπερβολές την περιοχή των ματιών. Απλώνεται με ευκολία και μένει σταθερό για πολλές ώρες. Το δοκίμασα για να καλύψω και μικρά σπυράκια και δεν με απογοήτευσε. 


Talking about concealers, we must check out the ton of our dark circles. Let me explain this. My dear friend Anna (make-up artist of NYX) suggested me the HD photogenic concealer of yellow colour because my dark circles turn to purple a bit. She was totally right, this was the best for me! Without any big problem, it can cover well and brightens up the area below my eyes. You can use it easily and it doesn't crease. I tried it to cover small pimples and it didn’t disappoint me at all.
Το Felt Tip Eyeliner το είχα κερδίσει σε διαγωνισμό της εταιρίας και ήταν από τις φορές που το χάρηκα ένα κλικ παραπάνω. Τα πάω καλύτερα με τέτοιου είδους eyeliner και αποδείχθηκε άσσος στο μανίκι. Έχω την απόχρωση "Extreme Black" που θα το έλεγες ένα μπλε-μαύρο αλλά στην πραγματικότητα φαίνεται σαν κλασσικό μαύρο. Δεν μουτζουρώνει τα μάτια και μένει αναλλοίωτο για ώρες. Η εταιρία υποστηρίζει ότι είναι αδιάβροχο και θα συμφωνήσω αν και αφαιρείται με ευκολία με λοσιόν ντεμακιγιάζ.


I won the felt tip eyeliner at a giveaway of NYX and it was one of the times i was a bit happier because I 'm better at using this kid of eyeliners. I 've got the "Extreme Black" that is in fact black-blue but looks like classic black. It’s long lasting and is also (as said by the company) waterproof even though you can remove it easily with lotion.


Μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό για την επέτειο των 2 χρόνων.. Με ένα κλικ εδώ δείτε πως μπορείτε να πάρετε μέρος!!

Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

29 σχόλια

  1. Φαίνονται πολύ καλά και τα 2! Ψάχνω αυτό τον καιρό για ένα concealer οπότε θα τσεκάρω και αυτό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι και οικονομικά!! (σχέση ποιότητας-τιμής)

      Διαγραφή
  2. πολυ ωραια η ιδεα για concealer απο την nyx θελω να παρω και δεν μου περασε απο το μυαλο! :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς να περάσεις να τσεκάρεις τι έχουν.. :)

      Διαγραφή
  3. To concealer φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!!Μακάρι να είχαμε Nyx στην Αθήνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απ'όσο ξέρω μπορείς να κάνεις τηλεφωνική παραγγελία από την ΝΥΧ αλλά δεν είμαι σίγουρη.. Σίγουρα αξίζει να δοκιμάσεις κάποια πραγματάκια τους!! :)

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Εμένα με βόλεψε και θα το ξαναπάρω.. Αν το δοκιμάσεις θα χαρώ να μάθω εντυπώσεις!! :*

      Διαγραφή
  5. Όμορφες οι προτάσεις σου
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ καλά και τα δύο! Κι εγω προτιμω τα felt tip eyeliners αν και με λιγη εξασκηση τα καταφερνω και με τα υπολοιπα! Τα nyx εχουν πολυ καλα προιοντα! Κριμα που πρεπει να πηγαινω θεσσαλονικη για να τα βρισκω:(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να μπορείς να επισκέπτεσαι τουλάχιστον μια στο τόσο.. :)

      Διαγραφή
  7. Απαντήσεις
    1. Αξίζουν σίγουρα μια δοκιμή Ειρήνη μου!!

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία και τα δύο προϊόντα! Αχ να δω πότε θα δοκιμάσω ΝΥΧ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. γενικά δίνουν καλές συμβουλές τα κορίτσια στην NYX όσες φορές πήγα! το eyeliner απ'ότι βλέω είναι στυλό; δεν με βολεύουν καθόλου έχω δοκιμάσει ένα άλλης εταιρίας και γκρίζαρε δεν άφηνε μαύρο χρώμα . τώρα θέλω να δοκιμάσω eyeliner σε βαζάκι !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα αυτά σε βαζάκι που πρέπει να τα βάλεις με πινελάκι δε με βολεύουν αλλά είναι όπως έχει συνηθίσει η κάθε μία!! Το αποτέλεσμα θέλουμε να είναι το ίδιο όμορφο :)
      Σ'ευχαριστώ που πέρασες Julia μου <3

      Διαγραφή
  10. To eyeliner φαίνεται πολύ εύχρηστο!
    Έχω ένα αντίστοιχο από H&M!
    Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν από NYX αλλά θα ήθελα <3
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πέρα από αυτά τα δύο και τα μολύβια για τα μάτια έχω καταχαρεί.. Είναι ωραίο που ήρθε μια τέτοια εταιρία στην χώρα μας!! :)

      Διαγραφή
  11. Πραγματικά θα το έχω υπόψην μου...Μιας και χρειάζομαι ένα...Ευχαριστούμε για την πρόταση....

    Φιλιά
    Chadlen
    http://chezmoibychadlen.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. nmz oti to post sou irthe stn katallili stigmi!!! psaxnw ena kaliptiko concealer gia tous maurous kiklous m oi opoioi distixws einai klironomikoi apo t giagia m :( xrisimopoiousa ts radiant alla thelw k ena p n fwtizei ligo t mati ektos apo to n kaliptei..!!th paw n rwtisw st katastima NYX...se ti timoula to pires??
    tha xarw pl n m peis k t diki m gnwmi g to neo m post!! :) tsekare to an thes!!

    xoxo Stefania :)
    http://colorfulblast.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλά τόσο καιρό σε διαβάζω και τώρα συνειδητοποίησα ότι δεν σε είχα στο bloglovin' και δεν ήμουν και μέλος σου!απαράδεκτη είμαι!
    έχω διαγωνισμό στο blog μου...
    http://touchyourownbeauty.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)