Con Soul Personal Pilates Studio | Παρουσίαση

By 1:00 μ.μ. ,

Λίγα λόγια...
"Πριν από 70 χρόνια, στην Aμερική, ο Joseph H. Pilates, ο οποίος γνωρίζοντας σε βάθος την ανθρώπινη φυσιολογία, θέλησε να δημιουργήσει ένα ποιοτικό και ολοκληρωμένο τρόπο άσκησης που να βασίζεται στην αναπνοή. H μέθοδός του, με την αρχική ονομασία Contrology - η τέχνη του έλεγχου - υιοθετήθηκε αρχικά από διάσημους χορευτές και άλλους επαγγελματίες της κίνησης, και αρκετά χρόνια αργότερα, αναγνωρίστηκε σαν μια πραγματική επανάσταση.H βασική αρχή, και θεωρητικό υπόβαθρο της μεθόδου είναι ο έλεγχος και η σταθερότητα του κέντρου του σώματος - η κοιλιά.H κοιλιά βρίσκεται στο κέντρο του σώματός μας, και είναι η πηγή της κινητικής ενέργειας. Στην Aνατολική θεώρηση του σώματος, αντιστοιχεί στο ηλιακό πλέγμα ενώ το Pilates προσδίδει και άλλη μια ιδιότητα: "power house - οίκο της δύναμης". Γνωρίζοντας που κατοικεί η δύναμή της κοιλιάς , μαθαίνει κανείς πως να την ενεργοποιεί και να την ελέγχει, αναπνέοντας σωστά. 
Πρόκειται περί ισομετρικών ασκήσεων και ασκήσεων με το βάρος του σώματος.  Το σημαντικό είναι να υπάρχει σωστή στάση στο σώμα του αθλούμενου και συνεχής παρακολούθηση κατά τη διάρκεια της άσκησης καθώς ένας από τους σκοπούς της εκγύμνασης είναι κάθε μαθητής να δυναμώσει τους βαθείς μύες της σπονδυλικής στήλης οι οποίοι και την στηρίζουν."


Για μια κοπέλα που είναι λιγάκι μαλωμένη με την γυμναστική και συμπαθεί μόνο το περπάτημα ήταν μια ξεχωριστή εμπειρία. Το πρώτο μάθημα ήταν γνωριμία με το αντικείμενο: μαθαίνουμε να αναπνέουμε σωστά και να ρυθμίζουμε τις αναπνοές μας την ώρα τον ασκήσεων. Βέβαια θέλει κάποια μαθήματα μέχρι να καταφέρουμε απόλυτα το κομμάτι της αναπνοής αλλά όσον αφορά τις ασκήσεις από την δεύτερη φορά είναι όλα πιο κατανοητά. Εκτός από τις ασκήσεις στο στρώμα, κάνουμε κάποιες και με όργανα όπως την τεράστια ειδική μπάλα και βοηθούν ώστε να εκγυμνάσουμε όλους τους μύες με ποικίλους τρόπους. Αυτό που μας μένει μετά από κάθε μάθημα είναι μια γλυκιά υπερένταση που καταλήγει σε χαλάρωση μέσα σε λίγα λεπτά. Νιώθουμε αναζωογονημένες και πιο ήρεμες. 
Τα μαθήματα γίνονται στον χώρο της καθηγήτριας Χριστίνας σε ολιγομελή τμήματα. Έτσι εξασφαλίζεται η καλύτερη δυνατή συνεργασία και εκμάθηση ενός σχεδόν αγνώστου μέχρι χθες αντικειμένου. Η δε καθηγήτρια με υπομονή καθοδηγεί, ώστε να γίνουν όλες οι ασκήσεις άρτιες. 
Σε γενικές γραμμές, μου άρεσε αν και έκανα μόνο δύο μαθήματα, αλλά σκοπεύω στο μέλλον να το συνεχίσω. Θα πρότεινα σε όσες κοπέλες ενδιαφέρονται να το δοκιμάσουν χωρίς δεύτερη σκέψη!
(Πηγές: 1)

Ευχαριστώ πολύ την Χριστίνα που μου έδωσε την ευκαιρία να δοκιμάσω κάτι νέο. 
Για περισσότερα, μπορείτε να επισκεφτείτε την σελίδα της στο Facebook!!


Μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό για την επέτειο των 2 χρόνων.. Με ένα κλικ εδώ δείτε πως μπορείτε να πάρετε μέρος!!
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

18 σχόλια

  1. Εχω κάνει κι εγω λίγο πιλάτες και μου αρεσε παρα πολύ! Και εγω γενικα δεν ειμαι πολυ της γυμναστικής! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. A, τι ωραία! Και το ποστ αυτό ταίριαξε με το ένα από το 3 φετίχ που έχω αναρτήσει κι εγώ!
    Φιλάκια, κούκλα και... σωστές ανάσες!
    ;-)
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απέχω από οποιαδήποτε φυσική άσκηση (χα!) αλλά το πιλάτες μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρον! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απέχει από τα συνηθισμένα με ωραίο τρόπο :)

      Διαγραφή
  4. Εντάξει, λίγο τρέξιμο, ποδήλατο γυμναστικής, κοιλιακούς, βαράκια & περπάτημα οπωσδήποτε και διάδρομο αν μου τύχει... λέω ναι στην γυμναστική. Στα υπόλοιπα... μπα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα εσύ είσαι λάτρης προφανώς.. Ή έστω την αντέχεις!! Και καλά κάνεις Μαράκι μου!! :*

      Διαγραφή
  5. Τελεια!!! Ειμαι κ εγω λιγο μαλωμενη με τη γυμναστικη..αλλα μου κινησες τη περιεργεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λατρευω Pilates, δουλευει ολο το σωμα και το νιωθεις!
    Kristina recently posted.. Acne Free SkinCare.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δεν εχω κανει πιλάτες
    θα θελα όμως να δοκιμάσω
    Εχω ακουσει οτι ειναι πολύ καλη γυμναστικη!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είμαι φανατική του γυμναστηρίου αλλά κάνω κυρίως όργανα και αερόβια! Νομίζω πρέπει να δοκιμάσω το πιλάτες <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρεπει να ειμαι απο τις τελευταιες που δεν εχουν δοκιμασει pilates.
    Ακουω συνεχεια οτι ειναι ευχαριστος τροπος εκγυμνασης.
    x
    Stella from a A Shiny Place

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Νομίζω πως είναι ένα είδος γυμναστικής που όλοι κάποια στιγμή το χρωστάνε στον εαυτό τους να δοκιμάσουν. Ξαφνικά ανακαλύπτεις όλες τις αδυναμίες που έχεις στην ισορροπία και στην αναπνοή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)