Sleek Storm Palette review and swatches

By 10:23 μ.μ. , , , , ,

Πόσες από εμάς δεν έχουμε σκεφτεί "είναι η τελευταία παλέτα/κραγιόν/βερνίκι νυχιών κτλ που παίρνω για αυτό το διάστημα". Και όμως, σπάνια είναι η τελευταία μας αγορά και ας έχουμε ολόκληρη συλλογή καλλυντικών χιχιχ!! Εδώ και καιρό επιθυμούσα να αποκτήσω μια ακόμα παλέτα της εταιρίας Sleek και με δυσκολία (γιατί δε μπορούσα με τίποτα να αποφασίσω, μάλλον θα αποκτήσω και μια τρίτη στο μέλλον) κατέληξα στην Storm. Από πρώτη στιγμή κατάλαβα ότι δε θα με απογοητεύσει..
Η συσκευασία είναι η γνωστή μαύρη, κομψή και όμορφη. Αποτελείται από 12 σκιές, με τις οποίες μπορείς να κάνεις πάρα πολλούς συνδυασμούς είτε για πρωινό είτε για βραδινό μακιγιάζ. Τις περισσότερες τις έχω δοκιμάσει ήδη και είμαι αρκετά ικανοποιημένη. Έχουν πολύ καλή απόδοση χρώματος και διάρκεια. Την πρώτη φορά χρησιμοποίησα την δεύτερη σκιά από την πρώτη σειρά και την πρώτη και πέμπτη σκιά από την δεύτερη. Γύρισα σπίτι μετά από πέντε ώρες και το μακιγιάζ ήταν άθικτο!!
Σε γενικές γραμμές θα την πρότεινα ανεπιφύλαχτα αφού θεωρώ ότι έχει πολύ ευκολοφόρετες αποχρώσεις και η τιμή της είναι προσιτή (
9.99).

Για περισσότερες πληροφορίες, ρίξτε μια ματιά στο site της εταιρίας..
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

31 σχόλια

  1. Φοβερά χρώματα!
    Αυτές τις παλέτες της Sleek έχει πολύ καιρό που τις έβαλα στο μάτι,αλλά αντιστέκομαι σθεναρά..!
    Βέβαια τώρα που το σκέφτομαι,είχα πει θα μείνω μακρυά από οποιεσδήποτε αγορές,αλλά να 'ναι καλά η Μαρία,που με κατέστρεψε με το 40% από το cherrycoulture & ζαχαρώνω διάφορα! ;)
    Καλό & δροσερό βραδάκι Κλεονικάκι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλή τιμή και υπέροχη απόδοση! χμ :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. σημερα παρελαβα την sunset και την so special!! απλα δεν υπαρχουν τα χρωματα τους!! και για 10 μονο ευρω!! Και ναι, μαλλον θα υποκυψω και στο chery culture!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Υπέροχη!! Με γεια!! Σύντομα θέλω να πάρω κι εγώ μια!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχη παλέτα, την έχω κι εγώ! Είναι απίστευτη και μπορείς να κάνεις πάρα πολλούς συνδυασμούς.....φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ γλυκά όλα τα χρώματα!!!
    Αλλά τα πάνω δεξιά δεξιά τα ΛΑΤΡΕΨΑ!!!!!!
    Και η τιμούλα καλή είναι!!!
    Το blog σου το αγαπώ!!
    Θα τα κοιτάξω και τα άλλα που έχεις ανεβάσει!!

    Σε φιλώ όμορφη!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θέλω πολύ να αποκτήσω μια παλέτα της sleek! Φαίνεται υπέροχη η συγκεκριμένη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπώ Sleek!!! <3 Να τη χαρείς κοπέλα μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Όμορφα και γλυκούτσικα χρωματάκια!!!
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα μου!
    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολύ όμορφη παλετίτσα!!Sleek και ΜUA έχουν τόσο ίδιες συσκευασίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. αχ πόσο μα πόσο όμορφες είναι!!!!!!!! δεν έχω δοκιμάσει ακόμα κάποια, όμως σίγουρα θα αποκτήσω μία και σύντομα μάλιστα! κι όσο για αυτό που γράφεις στην αρχή, το έχω πει εκατομμύρια φορές κι έχω αθετήσει το λόγο μου εκατομμύρια και μία! φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πανέμορφη παλέτα, θα κάνεις υπέροχους συνδιασμούς :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ηταν η πρωτη απο sleek και γενικα η πρωτη μου μεγαλη παλετα.την εχω κατευχαριστηθει.ειναι νομιζω και dupe για τη naked.θα σου πηγαινουν πολυ τα χρωματα αυτα,να την χαρεις με υγεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ειναι πολυ ομορφη παλετα.την εχω βαλει κι εγω στο ματι που δεν εχω δοκιμασει τπτ απο sleek..μαλλον ξερω ποια θα σε παρασυρει για την τριτη παλετα...φιλιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είναι υπέροχη. Με τα χρώματα που περιέχει φαντάζομαι άπειρους συνδυασμούς! Με γειά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ενδιαφέρον ποστ! Την γλυκοκοιτάζω απο τότε που παρήγγειλα τα πρώτα μου sleek προιόντα αλλά μέχρι τώρα έχω κρατηθεί! Τα χρώματα φαίνονται ευκολοφόρετα (αν και δεν ξέρω κατα πόσο θα χρησιμοποιούσα τις γκρι και μπλε αποχρώσεις!).
    http://mintfloraldiary.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με γεια,φαίνεται πραγματικά πολύ όμορφη αγορά(και πρακτική!)..Μου αρέσουν πάρα πολύ οι αποχρώσεις που περιλαμβάνει!Δεν έχω διαβάσει αρνητικές κριτικές για τα Sleek,θέλω πολύ να τα δοκιμάσω.
    Πολύ ωραίο post κοριτσάκι,φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. poly wraia xrwmata eidika gia xeimwniatiko makigiaz!
    :)

    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. den tin exo dokimasei , i palettes tous miazoun pandote teleies ala mporo na pw stin foto san na miazei i skia kapos crumbly !!! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Άλλη μια εδώ που λέει πως δεν θα αγοράσει τίποτα!!! Μμμμμ.....δεν με αφήνει ασυγκίνητη η παλέτα!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εγώ έχω βάλει στο μάτι την limited που έβγαλαν την vintage romance ελπίζω να την προλάβω... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Υπέροχα χρώματα και σου πηγαίνουν πολύ! Να μας κάνεις και tutorials :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Δεν την εχω τη Storm αλλα σιφουρα μπηκε στη wishlist!!πολυ ομορφα χρωματα!! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  24. Φοβερά χρώματα! Η Sleek βγάζει πολύ ωραίες παλέτες. Έμενα η αγαπημένη μου είναι η – i-Divine ultra matts v2!

    www.bepretty.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Έχω της Sleek την Au Naturel αλλά κι αυτή είναι πολύ όμορφη! Πολύ ωραίο το post όπως και το blog σου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. the colors look brilliant :) haven't heard of this palette until now :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μου αρεσει η πανω σειρα με τις γηινες αποχρωσεις.
    x
    Stella from a A Shiny Place

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αυτήν την παλέτα την είχα καιρό στο μάτι ;) Υπέροχη είναι! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)