Liebster blog award

By 3:40 μ.μ. ,

Το συγκεκριμένο βραβείο μου το έδωσε η Eva M. και η Maro Rose και τις ευχαριστώ πολύ!! Οι κανόνες είναι οι εξής:
  • Πρέπει να αναφέρεις και ευχαριστήσεις αυτόν που σου χάρισε το βραβείο.
  • Πρέπει να απαντήσεις στις ερωτήσεις που θα σου δωθούν.
  • Πρέπει να βραβεύσεις άλλα blogs.
  • Πρέπει να ακολουθήσεις τα blogs που βράβευσες.
Οι ερωτήσεις είναι οι εξής;
  1. Το αγαπημένο μου φαγητό: Μμμ τα τελευταία χρόνια είναι τα γεμιστά κολοκυθάκια με κιμά.. Ειδικά από τα χεράκια της γιαγιάς μου!!
  2. Δεν μου αρέσει στους ανθρώπους: Η υποκρισία!! Το ψέμα γενικότερα.. 
  3. Μου αρέσει οι άνθρωποι με τους οποίους κάνω παρέα: Να είναι αισιόδοξοι, ευχάριστοι και καλόκαρδοι..
  4. Με ηρεμεί: Ο ύπνος, η μουσική και οι αγκαλιές.. 
  5. Αγαπώ: Τον ρομαντισμό με οποιοδήποτε τρόπο και αν εκδηλώνεται!! Αγαπώ φυσικά τους δικούς μου ανθρώπους ακόμα και άτομα που γνώρισα πρόσφατα αλλά τα νιώθω πολύ κοντά μου, τα ταξίδια, τα γλυκά, το να μιλάω ακατάπαυστα.. Least but not last όλες αυτές τις κοπέλες που αγάπησαν το blog μου όσο εγώ και το δείχνουν με τον δικό τους τρόπο!!
  6. Με νευριάζει: Καμιά φορά τα πάντα (είμαι λιγάααακι οξύθυμη χαχαχ)!! Αυτό που πραγματικά με νευριάζει είναι η αχαριστία και το να μην με στηρίζουν στις αποφάσεις μου οι δικοί μου άνθρωποι.. 
  7. Δεν αποχωρίζομαι ποτέ (αντικείμενο): Πολλά είναι αυτά που δεν αποχωρίζομαι αλλά αν επέλεγα μόνο ένα θα έλεγα το κινητό μου.. Εκτός από επικοινωνία, διαβάζω e-books, ακούω μουσική, τσεκάρω το blog κ.α.
  8. Όταν ήμουν μικρή χάζευα συστηματικά αφίσες του: Να πω Σάκη Ρουβά ή θα γίνω γραφική;; Αν εξαιρέσουμε τον Σάκη λοιπόν, θα έλεγα τοn Leonardo DiCaprio!!
Με την σειρά μου το δίνω στα παρακάτω blogs:
UPDATE 
Το βραβειάκι αυτό που το έδωσαν και άλλα κορίτσια αρχές του 2014 και τις ευχαριστώ πάρα πολύ!!
Οι ερωτήσεις της Κατερίνας είναι:
  1. Αν ήξερες πως δεν θα αποτύχεις,πως δεν θα χάσεις τίποτα..τι είναι αυτό που θα έκανες χωρίς δεύτερη σκέψη, με θάρρος και τόλμη;
    Απ: Να ξεκινήσω να δουλεύω στο τμήμα Μάρκετινγκ μεγάλης εταιρίας. Αν το αντικείμενο της εταιρίας αφορούσε την γυναικεία ομορφιά ακόμα καλύτερα.

  2. Ποιες είναι κατά την γνώμη σου οι σημαντικότερες αξίες;Απ: Μμμ οι σημαντικότερες ε; Θα έλεγα η οικογένεια, η ειλικρίνεια, ο σεβασμός και η ανθρωπιά.
  3. Ποιο επάγγελμα θεωρείς πως δεν θα μπορούσες να κάνεις ποτέ;
    Απ. Αυτό είναι πολύ εύκολο, οποιοδήποτε σχετίζεται με την ιατρική. Δεν μπορώ το αίμα και τις βελόνες σε σημείο να λιποθυμάω πολύ εύκολα.
  4. Διάλεξε έναν καλλιτέχνη ή συγκρότημα που θα ήθελες να είναι το soundtrack της ζωής σου!
    Απ: Θα μου άρεσε μια ρομαντική μπαλάντα οπότε κάτι σε Snow Patrol πάει το μυαλό μου.

  5. Αν έγραφες βιβλίο, τι θεματολογία και κατηγορία θα επέλεγες;
    Απ: Σίγουρα θα ήμουν στην κατηγορία του φανταστικού. Κάτι με βαμπιρ ή αγγέλους ή μάγους δε ξέρω.. Με μια μικρή δόση ρομαντισμού πάντα.

  6. Αν είχες την δυνατότητα για μια μέρα να μπεις στην προσωπικότητα κάποιου και να ζήσεις την ζωή του, ποιον θα επέλεγες; Απ: Δεν το έχω σκεφτεί ποτέ και να πω την αλήθεια θα μου φαινόταν πολύ περίεργο.
  7. Σε ποια χώρα πιστεύεις πως θα μπορούσες να ζήσεις έτσι όπως θέλεις;Απ: Στην Γαλλία. Είναι όνειρο ζωής πιστεύω!!
  8. Γράψε μας δύο αγαπημένες σου φράσεις (είτε δικές σου, είτε άλλων)Απ: Ρόδα είναι και γυρίζει. Και "αχχ τι ρομαντικό" (μια φράση που την λέω συνέχεια ότι και αν μου λένε χαχαχ)
  9. Ποιο από τα χαρακτηριστικά (προσωπικότητας) σου θα ήθελες να μην υπήρχε;Απ: Αν και μου αρέσει ο εαυτός μου ίσως θα ήταν καλύτερα να μην έδειχνα τόση εμπιστοσύνη σε ανθρώπους που έχουν αποδείξει ότι δεν την αξίζουν. Όπως και να μην είμαι τόσο καλή με όλους γιατί υπάρχουν άνθρωποι που το εκμεταλλεύονται.
  10. Με ποιους ανθρώπους δεν ταιριάζεις καθόλου;Απ: Με τους φλύαρους.. Τι, μόνο εγώ φλυαρώ!! χαχαχ Πέρα από την πλάκα με τους εγωιστές δε τα πάω καλά.
  11. Γράψε σε τρία χαρτάκια τρεις στόχους σου για το 2014.. Ανακάτεψε τα και επέλεξε τυχαία ένα.. Ποιο πέτυχες;Απ: Να πάρω πτυχίο σε μια ξένη γλώσσα (Πιθανότατα θα είναι τα ρώσικα).
Οι ερωτήσεις της Vicky:
  1. που θα ήθελες να ταξιδέψεις αν γινόταν και αύριο;Απ: Στο Λονδίνο.
  2. ποιο είναι το αγαπημένο σου γλυκό;Απ: Οτιδήποτε έχει σοκολάτα.
  3. Ψωνίζεις online;Απ: Είμαι εθισμένη στο online shopping (όταν μου το επιτρέπουν οι συνθήκες).
  4. αν σπούδαζες ξανά ή συνεχίσεις τις σπουδές σου τι θα ήθελες να κάνεις;Απ: Θα επιθυμούσα να συνέχιζα τις σπουδές μου πάνω στο Μάρκετινγκ. Και σίγουρα με κάποια μαθήματα ή σεμινάρια πάνω στο Βιομηχανικό Μάρκετινγκ.
  5. ακολουθείς την μόδα;Απ: Αν και προσπαθώ να είμαι πάντα ενημερωμένη ακολουθώ και προσαρμόζω στο προσωπικό μου στυλ μόνο αυτά που μου αρέσουν και όχι αυτά που μπορεί να αρέσουν στους άλλους.
  6. ποιο είναι το αγαπημένο σου είδος μουσικήςΑπ: H pop.
  7. ψηλοτάκουνα ή flat;Απ: Flat. Κάθε είδους.
  8. έχεις κάποιο αγαπημένο βιβλίο;Απ: Αν μπορώ να αναφερθώ σε σειρά βιβλίων θα έλεγα την "Vampire Academy". Σε ένα μόνο βιβλίο στο "Πικρό γλυκό λεμόνι" (διαβάστε γιατί το επέλεξα εδώ)
  9. τι σε ηρεμεί;Απ: Η μητέρα μου, το τσάι και οι βόλτες με τα πόδια.
  10. ποιο είναι το αγαπημένο σου βερνίκι νυχιών για αυτή την περίοδο;Απ: Σας το έδειξα και πρόσφαρα στο Facebook, το Νο17 από Seventeen.
  11. skinny jeans ή boyfriend jeans?Απ: skinny jeans φυσικα.
Οι ερωτήσεις της Nikoleta (η οποία μου έδωσε το παρακάτω βραβειάκι αλλά όσον αφορά τους όρους είναι ίδιο με αυτό):

  1. Ποιος χαρακτήρας απο το Χάρι Πότερ θα ήθελες να εισαι ?
    Απ: Η Ερμιόνη επειδή είναι η πιο έξυπνη.

  2. Ποιο αντικείμενο υπάρχει πάντα στη τσάντα σου?
    Απ: Εκτός από το πορτοφόλι μου είναι σίγουρα τα ακουστικά μου με το κινητό.

  3. Τι δεν θα έτρωγες ποτέ?
    Απ: Σαλιγκάρια. (Ιουυ)
  4. Το πιο απεχθές τραγούδι που ακουσες ποτέ...δώσε τίτλο!
    Απ: Οτιδήποτε του Παντελίδη.
  5. Αγαπημένη ταινία!
    Απ: Έχω πάαααρα πολλές. Θα επιλέξω να πω το "P.s: I love you"!!
  6. Η μεγαλύτερη καφρίλα που έχεις κάνει...ποια είναι?
    Απ: Δεν έχω κάνει πολλές αλλά ίσως το ότι είπα σε κάποιο αγόρι ότι θα τον πάρω τηλέφωνο να βγούμε και δεν τον πήρα ποτέ.
  7. Βουνό ή Θάλασσα?
    Απ: Βουνό!! Μακρυά από μέλισσες και ζουζούνια..
  8. Βρικόλακες , Άγγελοι ή Λυκάνθρωποι?
    Απ: Πολύ δύσκολο να διαλέξω αλλά μάλλον Βρικόλακες.

  9. Πέθανες....τι θα γεννηθείς στην επόμενη ζωή σου?
    Απ: Μάλλον σκύλος. Διαθετώ απεριόριστη αγάπη για τους δικούς μου ανθρώπους.

  10. Είσαι στην αρένα,για να παλέψεις τι όπλο διαλέγεις?
    Απ: Σπαθί. Ελπίζω να έχει αλλιώς θα το βάλω στα πόδια!!
  11. Πρέπει για μια ζωή να φοράς ένα είδος ρούχων(φόρμες,τζήν,κτλ) πιο είναι αυτό?
    Απ: Τζην!!!! Και πάλι τζην.. χαχαχ Οι φόρμες δεν είναι καν επιλογή για μένα..
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

26 σχόλια

  1. Τρελαίνομαι για κολοκυθάκια με κιμά!!!!!!!!
    Πολύ ωραίες απαντήσεις!μάθαμε μερικά ακόμα πράγματα για εσένα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. LEO ο πιο όμορφος και σέξυ και γοητευτικός σταρ εν ζωή μόνο!!! Α ρε Κλεονίκη! Σ'ευχαριστώ πολύ για το βραβείο και που με σκέφτηκες, το έχω κάνει πάντως! (http://justanothervintageholic.blogspot.gr/2013/09/liebster-award.html)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα πως και δε το πρόσεξα :/
      Ε δε πειράζει, το πήρες ακόμα μια φορά!!

      Διαγραφή
  3. Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ! :) Πρώτα το είδα εδώ & μετά είδα το σχόλιο στο blog! >:O
    Συμφωνώ απόλυτα με το 5 & διαφωνώ με το 8...φου φου φου φου(σφυρίζω αδιάφορα,ασχέτως που δεν μπορώ).
    Μα σε ολόκληρη την Ελλάδα να είμαι από τις μόνες που δεν τρελαίνονται ούτε με τον έναν,ούτε με τον άλλον?!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ τρελαίνεσαι με άλλους.. Δε πειράζει!!! :)

      Διαγραφή
  4. χαχα... έτσι γιατί τα blogs μας τα αγαπάμε σαν παιδιά μας... :)

    Καλή εβδομάδα!!!

    Chadlen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΓΑΠΩ ΣΑΚΗΗΗΗ!!!!
    και αυτό το κινητό πια...μας είναι σε όλες απαράιτητοοο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Συγχαρητήρια για το βραβείο :) Είναι πολύ ωραίο να μαθαίνει κανείς λεπτομέρειες για την blogger μέσα από αυτές τις ερωτήσεις-απαντήσεις!!

    Evi xoxo

    The Notebook of a Fashion Lover

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συγχαρητήρια για το βραβείο!!!! Οι απαντήσεις ήταν υπέροχες! καλη συνεχεια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μ'αρέσουν πολύ οι απαντήσεις σου <3 σε ευχαριστώ πολύ για το βραβειάκι πάω να ετοιμάσω κι εγώ το post :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανυπομονώ για τις δικές σου απαντήσεις χιχιχ

      Διαγραφή
  9. Poli wraies apantiseis! Simfwnw apolita se polla kai dilwnw kai egw oxithimi kai mi anektiki stin axaristia twn anthrwpwn.

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιχιχ :D Μοιάζουμε σε πολλά εμείς οι δύο τελικά..

      Διαγραφή
  10. "Αχχ τι ρομαντικές" απαντήσεις! Χαχα! Ωραία η ατάκα που λες συχνά! Αγαπάμε Leo!
    Αυτή την "καφρίλα" νομίζω πως την έχουεμ κάνει όλες! Χαχα!
    Καλή εβδομάδα κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχ Καλή εβδομάδα και σε σένα Μαράκι μου :*

      Διαγραφή
  11. Αν και δεν μάζευα αφίσες και τέτοια, είμαι και εγω μία "ρουβίτσα" :)
    Πολύ ωραίο ποστ σε γνωρίσαμε λίγο καλύτερα κορίτσι!
    Φιλάκιαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια?? Πόσο χαίρομαι που μαθαίνω ότι είμαστε πολλές!!
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  12. Χαίρομαι πολύ που απάντησες!! :)
    Γέλασα πολύ στις άλλες απαντήσεις για τον Παντελίδη, την Ερμιόνη και τα σαλιγκάρια!!
    Καλή εβδομάδα κορίτσιιι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχ αν και θα μπορούσα πολλά φαγητά που δε θα έτρωγα ποτέ αλλά είπα να πω κάτι σχετικά λογικό!! Καλή εβδομάδα Κατερινάκι μου!! :)

      Διαγραφή
  13. Μου άρεσαν οι απαντήσεις σου!!!
    Ευχαριστώ που απάντησες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)