Empties Vol 3

By 9:09 μ.μ. , , , , , , ,

Τα περισσότερα empties αυτήν την φορά είναι προϊόντα που χρησιμοποιώ στην καθημερινή μου περιποίηση. Κάποια μάλιστα όπως τα προϊόντα ντεμακιγιάζ δεν είναι τα πρώτα που τελειώνω αλλά δε μπορούσα να σας δείξω τρεις φορές το ίδιο προϊόν. Ας αρχίσουμε λοιπόν,
  • Γαλάκτωμα καθαρισμού για ξηρές/ευαίσθητες επιδερμίδες και μαντιλάκια για κανονικές/μεικτές της Bioten. Και τα δύο τα χρησιμοποιώ σχεδόν ένα χρόνο και είμαι αρκετά ικανοποιημένη από το αποτέλεσμα. Το γαλάκτωμα το δοκίμασα τον χειμώνα και την άνοιξη που η επιδερμίδα μου ήταν περισσότερο ξηρή παρά λιπαρή. Εμπλουτισμένο με 100% φυσικό εκχύλισμα βαμβακιού, δεν προκάλεσε κανέναν ερεθισμό αλλά το αντίθετο. Αφαιρεί τελείως όλο το μακιγιάζ και νιώθεις απαλή την επιδερμίδα μετά από κάθε χρήση. Τα μαντηλάκια τα χρησιμοποίησα τον υπόλοιπο χρόνο, περισσότερο στα ταξίδια μου. Αφαιρεί πολύ καλά το μακιγιάζ και δεν επηρέασε την ήδη υπάρχουσα ακμή. Όποιον από τους δύο τρόπους και αν διαλέξω, πάντα ολοκληρώνω τον καθαρισμό με πλύσιμο του προσώπου με κάποιο σαπούνι καθαρισμού και ποτέ δεν λέρωσα με μακιγιάζ την πετσέτα. (τεστ αποτελεσματικότητας προϊόν ντεμακιγιάζ).
  • Airbrush Concealer της Clinique. Είναι το πρώτο concealer που δοκίμασα αν και δεν έχω μεγάλο πρόβλημα με μαύρους κύκλους. Η υφή του είναι κρεμώδη και απαλή και η κάλυψη του καλή. Εγώ το χρησιμοποίησα περισσότερο για να φωτίζω την περιοχή των ματιών μου και έμεινα αρκετά ικανοποιημένη!! 
  • Σαπούνι με αντισηπτική δράση "Καραβάκι"¨. Χρόνια χρησιμοποιώ τα απλά σαπούνια της σειράς αλλά το καλοκαιράκι με έπιασε μια αλλεργία και έτσι επέλεξα να δοκιμάσω αυτό με την αντισηπτική δράση. Με βοήθησε πραγματικά και δεν άργησε να μπει στα αγαπημένα μου!!
  • Απαλό ντεμακιγιάζ ματιών και χειλιών της L'oreal Dermo-Expertise. Το είχα αναφέρει στα αγαπημένα προϊόντα για τον μήνα Μάρτιο, δείτε εδώ την γνώμη μου αν και όπως έχω ξαναπεί είναι ένα προϊόν που θα έπαιρνα ξανά.
  • Αποσμητικό Pure Invisible της Nivea. Απορροφάται σε εύλογο χρονικό διάστημα χωρίς να αφήνει λεκέδες στα ρούχα. Προσφέρει προστασία για πάρα πολλές ώρες και είναι προϊόν χωρίς οινόπνευμα. Σ'αντίθεση με το Calm Care όμως, δεν μπορώ να το χρησιμοποιήσω μετά από το ξύρισμα γιατί δεν ενυδατώνει αρκετά την επιδερμίδα.
  • Για το Unifiance Fluide Mat της La Roche Posay σας είχα ξαναμιλήσει εδώ.. Είναι η δεύτερη συσκευασία που τελείωσα αλλά πρόσφατα έμαθα ότι αυτή η σειρά μάλλον καταργήθηκε και βγήκε μια νέα για τις λιπαρές επιδερμίδες. 
  • Η Unifiance Poudre Compacte της La Roche Posay σίγουρα έχει καταργηθεί και έχω αποκτήσει την αντίστοιχη από την νέα σειρά. Μου κράτησε γύρω στους 10 μήνες με συχνή χρήση. Πρόσφερε καλή κάλυψη χωρίς να βαραίνει την επιδερμίδα. Ήταν ιδανική για να σταθεροποιώ το μακιγιάζ μου.
  • Και για την κρέμα σώματος με άρωμα βανίλια της εταιρίας Priorities σας έχω ξαναμιλήσει εδώ.. Το συγκεκριμένο το ανακάλυψα ξεχασμένο στο σπίτι του αγοριού μου και σκέφτηκα να το τελειώσω μιας και είχε μείνει λίγο. Είναι από τις κρέμες σώματος που θα αγόραζα ξανά και ξανά!!
Αυτά ήταν τα προϊόντα που τελείωσα το τελευταίο διάστημα, έχετε δοκιμάσει κάποιο από αυτά;; Αν ναι, περιμένω τις εντυπώσεις σας!
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

35 σχόλια

  1. Ένα concealer θέλω κι εγώ...αλλά δύσκολη επιλογή γιατί δεν έχω χρησιμοποιήσει και δεν ξέρω τι να διαλέξω...

    Chadlen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ θα σου πρότεινα να δεις πρώτα μια οικονομική επιλογή μέχρι να βρεις τι σου ταιριάζει.. Αλλά μόνο αν το έχεις ανάγκη :)

      Διαγραφή
  2. Ωραίο και χρήσιμο post από εταιρίες που όλες έχουμε δοκιμάσει κατά καιρούς!
    Το "διφασικό" της L'oreal το χρησιμοποιούσα παλαιότερα και ήταν πολύ καλό!
    Τα υπόλοιπα που προτείνεις θα τα κοιτάξω!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Eva μου.. Αν δοκιμάσεις κάτι, περιμένω εντυπώσεις!! :)

      Διαγραφή
  3. aftin tin periodo xrisimopoiw kai egw t airbrush tis clinique...ondws dinei poli analafro apotelesma!

    http://pelisbeautyblog.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν έχουμε μεγάλο θέμα με τους μαύρους κύκλους είναι ότι πρέπει :)

      Διαγραφή
  4. Ωραία ανάρτηση και ανάλυση των προϊόντων :)
    Έχω χρησιμοποιήσει κι εγώ τα μαντηλάκια της bioten,καθώς και τη συγκεκριμένη λοσιόν(και το γαλάκτωμα καθαρισμού).Είμαι πολύ ευχαριστημένη από την εταιρία και σίγουρα θα τα αγοράσω ξανά!
    Θα κοιτάξω σίγουρα τα προϊόντα που μας έδειξες από la roche posay.

    Φιλιά,
    Εύα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λοσιόν έγραψα? πφφ γαλάκτωμα εννοούσα.. ευτυχώς κατάλαβες τι εννοούσα :)

      Διαγραφή
  5. Δεν εχω δοκιμάσει τίποτα απο αυτά αλλά θα κοιτάξω για την κρεμα σώματος και για τα μαντηλακια!επίσης,μ αρέσουν πολύ τα σαπούνια κ δη τα φυσικά!!οπότε και αυτό θα τσεκαριστει!χεχε!
    (άσχετο,αλλά εχω ενα μικρο διαγωνισμό στο μπλογκ μου αν θες έλα να δεις!)
    xXx :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κρέμα σώματος βγαίνει σε διάφορα αρώματα αν θυμάμαι καλά.. Θα έχεις πολλές επιλογές ;)

      Διαγραφή
  6. δεν έχω δοκιμάσει κάτι,αλλά μου έκανε εντύπωση η κρέμα με βανίλια και το σαπουνάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. την κρέμα την έχω και με άρωμα καρύδα.. το ίδιο εντυπωσιακή!!

      Διαγραφή
  7. Έχω δοκιμάσει τα μαντηλάκια της Bioten και το ντεμακιγιαζ της Loreal. Θα ήθελα να δοκιμάσω το μεικαπ της la roche posay για λιπαρες επιδερμίδες! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ προσεγμένη σειρά αυτή για τις λιπαρές.. Νομίζω θα σου αρέσει πολύ :)

      Διαγραφή
  8. Θελω να δοκιμασω το concealer της Clinique.
    x
    Stella from a A Shiny Place

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν έχεις πρόβλημα με την τιμή να το δοκιμάσεις.. Αλλιώς σίγουρα θα βρεις κάποια αντίστοιχη επιλογή :)

      Διαγραφή
  9. Κι εγώ θα ανεβάσω empties μες στη βδομάδα επιτέλους :P 10 μήνες η πούδρα ρε; Εγώ σε 3-4 μήνες τις τελειώνω. Θα το κοιτάξω και το foundation, είμαι σίγουρη ότι είναι καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Υπήρξε περίοδος που την φορούσα μόνο σε βραδινό μακιγιάζ γι'αυτό κράτησε τόσο.. Περιμένω να διαβάσω και για τα δικά σου empties..

      Διαγραφή
  10. Η πούδρα ακούγεται πολύ καλή,κρίμα που καταργήθηκε!Πολύ ωραίες επιλογές,έχω δοκιμάσει τα μαντηλάκια κι είναι πολύ εύχρηστα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχουν βγάλει νέα σειρά με μία βελτιωμένη πούδρα.. Μόλις την δοκιμάσω λίγο ακόμα θα σας κάνω σχετικό review!!

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραίο ποστ!!:) Από την bioten έχω χρησιμοποιήσει το toner για λιπαρές επιδερμίδες και είναι πολύ καλό! Και το αποσμητικό της nivea το είχα παλιά αλλά πλέον προτιμώ τα spray! Το concealer της clinique πόσο κοστίζει;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα spray είναι καλύτερα από αυτής της μορφής τα αποσμητικά? Τι γνώμη έχεις?
      Το concealer το απέκτησα σε προσφορά αλλά νομίζω ότι η τιμή του είναι γύρω στα 24Ε (δεν παίρνω όρκο)!!

      Διαγραφή
  12. Ωραίο ποστ! Θα ρίξουμε μια ματιά στα προϊόντα! Ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η Unifiance Poudre Compacte της La Roche Posay είναι εκπληκτική! Εγώ τώρα έχω της Bobbi Brown.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι καλή αυτήν που έχεις?? Μήπως την δοκιμάσω στο μέλλον ;)

      Διαγραφή
  14. Έχω δοκιμάσει μερικά από αυτά τα προϊόντα, αυτό που προτιμώ περισσότερο είναι το προϊόν ντεμακιγιάζ της L'oreal
    Με δελεάζει και η κρέμα σώματος βανίλια.

    Πολλά φιλιά
    Αντζελίνα - http://www.just-angelina.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι από τα καλύτερα για τα μάτια θεωρώ..
      Φιλάκια κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  15. egw gia ntemakiz eimai erwteumeni me tin vichy!!!einai to kaliteroooooo proion gia mena kai dn to allazw!!!sobara mexri kai email skeftika na tous steilw na tous sigxarw :P :P poli kalo kai to aposmitiko tis nivea auto xrisimopoihw kai eimai ikanopoihmeni..an kai gnk oli i seira tis nivea sta aposmitika einai arketa kali...!!!

    xoxo stefania :)
    http://colorfulblast.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/pages/Colorfulblast/426217220765719

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, είναι ωραίο που έχουν πολλά για κάθε ανάγκη στην σειρά τους η Nivea.. όσο για το ντεμακιγιάζ εγώ δεν έχω ησυχάσει ακόμα και ψάχνομαι!!!

      Διαγραφή
  16. Arketa empties! Ta mona proionta pou mou adeiazoun sixna einai osa xrisimopoiw poli sixna, opws aseton gia ta nixia, lotion proswpou kai pou kai pou kamia krema swmatos...Ah kai fisika ta mantilakia ntemakigiaz...pou fisika xrisimopoiw sixna..

    Call me M | Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)