Θυμήσου πόσα μου χάρισες..

By 7:52 μ.μ. ,

"Μετά την αυτοκτονία της αδελφής της η Μελίνα κλείνεται στον εαυτό της και το δωμάτιό της μετατρέπεται σε φυλακή μέχρι τη μέρα που αποφασίζει να επιστρέψει πίσω στη ζωή. Προορισμός της το γραφικό ψαροχώρι όπου περνούσε τις διακοπές των παιδικών της χρόνων με την οικογένειά της. Ένα σπίτι στη σκιά του παλιού φάρου, μια ιστορία αγάπης από το παρελθόν που αναμοχλεύει ζωές και μνήμες, ένας μυστηριώδης φάκελος που εξαφανίζεται την πιο καίρια στιγμή κι ένα μυστικό που θα συνδέσει παρελθόν και παρόν με τρόπο τρομαχτικό.. Ποια ζωή στοιχειώνει το φάρο; Ποια μελαγχολία κρύβουν οι νότες που αντηχούν μέσα στη νύχτα από το πουθενά; Θα καταφέρει η Μελίνα να ξεδιπλώσει τον μίτο της Αριάδνης και να βγει από το λαβύρινθο που τόσο επιδέξια έχουν χτίσει γύρω της; Όταν ο εχθρός είναι περισσότερο αόρατος από όσο πιστεύεις.."

Πρόκειται για ένα μυθιστόρημα με διάχυτο το στοιχείο του μυστηρίου. Οι περιγραφές των καταστάσεων, των προσώπων και των τοπίων καθηλώνουν τον αναγνώστη.. Καθώς προχωράει η αφήγηση του δημιουργεί δυνατά συναισθήματα και τον κάνει να ανυπομονεί για τη ώρα της δικαίωσης.. Μια σειρά από ντοκουμέντα και περίεργες συμπτώσεις δημιουργούν μια νέα τάξη πραγμάτων για τη Μελίνα η οποία αναζήτησε την χαμένη της γαλήνη σ'ένα ψαροχώρι. Θα ανακαλύψει πράγματα για τον εαυτό της και τους ανθρώπους του περιβάλλοντος της που δεν είχε προσέξει μέχρι εκείνη την ώρα.. Και όλα σιγά σιγά θα πάρουν τον δρόμο τους!!



*Το βιβλίο "Θυμήσου πόσα μου χάρισες" της Νατάσας Γκουτζικίδου κυκλοφορεί από την Δυάς Εκδοτική. Στα χέρια μου το πήρα μετά από διαγωνισμό της Glafki's Dolcevita πριν αρκετό καιρό. Είναι από τα ομορφότερα δώρα που μπορεί κάποιος να μου κάνει και μπορώ να πω ότι με κέρδισε. Αυτό που εκτίμησα περισσότερο ήταν η ιδιόχειρη αφιέρωση από την συγγραφέα στην πρώτη σελίδα του βιβλίου!!
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

32 σχόλια

  1. Τι τέλειο δώρο γενικότερα ένα βιβλίο θα συμφωνήσω!
    Πολύ ωραίο ποστ! Πάντα τυχερή λοιπόν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν υπάρχει καλύτερο δώρο για εμένα από ένα βιβλίο ή ένα μουσικό cd... Εξαιρετικό το post για το βιβλίο της Νατάσας Γκουτζικίδου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ωωω αλλο ενα βιβλιο για την λιστα μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια...ευχαριστούμε για την πρόταση...να το έχουμε υπόψη μας...

    Chadlen

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον! :)
    Έχω βέβαια πολλά στη λίστα αναμονής ανάγνωσης,οπότε αυτό μάλλον θα περιμένει...
    Πάντως εξαιρετική περιγραφή Κλεονίκη μου! :)
    Καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Δέσποινα μου..
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  6. Πολύ ενδιαφέρον φαίνεται! Μπράβο τυχερούλα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο προτείνω ανεπιφύλακτα Κατερίνα μου..

      Διαγραφή
  7. Πολύ ενδιαφέρον το βιβλίο! Θα μπει στη λίστα μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό μοιάζει με ένα τέτοιο όμορφο δώρο! : D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πάντα τυχερή να είσαι κούκλα μου, πω πω και με αφιέρωση. Θα το έχω υπόψιν μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χοροπηδούσα (λιγάαακι) από την χαρά μου όταν την είδα χιχιχ

      Διαγραφή
  10. Λατρεύω τα βιβλία!!! Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον το συγκεκριμένο!! Και βέβαια η προσωπική αφιέρωση είναι το καλύτερο!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να ακόμα ένα κοινό που έχουμε.. Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  11. Από την περιγραφή σου θέλω τόσο να το διαβάσω!! Φαίνεται πολύ ενδιαφέρον!! Πάντα τυχερή!!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ντίνα μου.. Προσπάθησα η περιγραφή μου να αναφέρει τις εντυπώσεις μου αλλά να μην σας χαλάσω την πλοκή με αποκαλύψεις χιχι

      Διαγραφή
  12. Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που άρεσε και σε σένα γλυκιά μου.. :*

      Διαγραφή
  13. thank you very much for your kind words on my blog :) following you now on gfc,maybe you want to do the same? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Το εχω διαβΑσει και με ειχε μαγεψει ! Εκπληκτικο βιβλιο καθως σου μαθαινει και πολλα για την ζωη!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)