Ταξιδιωτικοί προορισμοί ~ Σκόπελος

By 12:03 π.μ. , , , , ,

Αν μπορούσα από προσωπική εμπειρία να προτείνω έναν προορισμό, αυτός σίγουρα θα ήταν η Σκόπελος.. Πρόκειται για ένα μαγευτικό νησί που επισκέφτηκα φέτος και ελπίζω να καταφέρω και του χρόνου να περάσω λίγες ακόμα μέρες!! Είναι ήσυχο νησί, ιδανικό για οικογένειες και ζευγάρια.. Αλλά και να μην ανήκεις σε κάποια από αυτές τις κατηγορίες σίγουρα θα περάσεις όμορφα.. 
Αρχικά θα ερωτευτείς τις παραλίες του νησιού.. Οι περισσότερες είναι έξω από την χώρα της Σκοπέλου και θα χρειαστείς μεταφορικό μέσο αλλά οι περισσότερες αποστάσεις είναι κοντινές.. Από τις πιο γνωστές είναι ο Στάφυλος, ο Πάνορμος, η Καστάνη, η Μηλιά και ο Αγνώντας αλλά οι νησιώτες θα σου προτείνουν και άλλες πολλές.. Όλες είναι εύκολα προσβάσιμες, οργανωμένες, πεντακάθαρες με γαλαζοπράσινα νερά που σε κάνει να νιώθεις ότι βρίσκεσαι σ'έναν επίγειο παράδεισο!!

Η παραλία Βελανιό
Η παραλία Καστάνη..


Η παραλία Στάφυλος..








Πέρα από τις παραλίες, το νησί έχει την δική του ομορφιά.. Αμέτρητα σοκάκια οδηγούν στο κεντρικό σημείο της πόλης όπου είναι μαζεμένα όλα τα μαγαζιά!! Μπορείς να γευτείς τις τοπικές νοστιμιές ειδικά αν έχεις αδυναμία στα γλυκά του κουταλιού.. Αξίζει επίσης, να περπατήσεις όλη την παραλιακή και να απολαύσεις το ποτό σου με το κύμα να σκάει μπροστά σου.. Ο καιρός θα είναι σύμμαχος σου μιας και έχει απίστευτη δροσιά τις βραδινές ώρες!!


Το λιμάνι της Σκιάθου..

Το λιμάνι της Αλοννήσου.. 
Προσωπικά προτίμησα, να πάω με πλοίο από τον Βόλο.. Έχει τακτικά δρομολόγια, η διαδρομή είναι ευχάριστη και περνάμε από την Σκιάθο και την Αλόννησου!!

Εσείς το έχετε επισκεφτεί;; 

Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

49 σχόλια

  1. Συμφωνώ γλυκιά μου!! Είμαι κι εγώ μαγεμένη από την πανέμορφη Σκόπελο!! Σίγουρα θα ξαναπάω κάποια στιγμή!! φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αξίζει πιστεύω να πάμε παραπάνω από μια φορά..
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  2. Η Σκόπελος είναι από τα νησιά που θέλω να επισκεφτώ! Πιστεύω ότι θα πέρασες τέλεια!

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να πας κάποια στιγμή και να σου αρέσει και εσένα!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Δυστυχώς, δεν έτυχε να επισκεφθώ τις Σποράδες...
    Όμορφες οι φωτογραφίες σου, κοριτσάκι μου!
    Φιλάκια πολλά!
    Να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ γλυκιά μου..
      Καλά να περνάς και εσύ.. Φιλάκια!!

      Διαγραφή
  4. έχω πάει,είναι τέλεια! το θέμα είναι η παρέα, θα πήγαινα πάλι (με άλλη παρέα σίγουρα χιχι ;) )
    kiss...fancy~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ θα ήθελα να πάω με την σχέση μου κάποια στιγμή είναι η αλήθεια..

      Διαγραφή
  5. Δυστυχώς δεν έχει τύχει να πάω στην Σκόπελο!
    Θα το ήθελα όμως, επειδή όπως γράφεις: Είναι ήσυχο νησί, ιδανικό για οικογένειες και ζευγάρια....." και το Καλοκαίρι προτιμώ τα μέρη που είναι όμορφα και ήσυχα χωρίς πολύ βαβούρα για να ξεκουραστώ! Πέρασες όμορφα και αυτό φάνηκε και από τις περιγραφές σου αλλά κι από την φωτογραφίες σου! Σου εύχομαι του χρόνου να ξανά επισκεφτεί ακι πάλι το νησί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ να δεις μια γαλήνη που είχαν οι παραλίες της.. Ότι πρέπει να πάρεις ένα βιβλίο και να κάτσεις όλη την ημέρα εκεί!!!
      Ευχαριστώ Μαρία μου, εύχομαι και εσύ να πας κάποτε!!

      Διαγραφή
  6. Δυστυχώς ούτε και γω έχει τύχει να πάω στη Σκόπελο.. Ελπίζω να τύχει σύντομα! Τελειο ποστ, όμορφες φωτογραφίες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Agapimeno mou nisi i Skopelos! Ekei exw kanei ap'tis kaliteres diakopes mou prin merika xronia! poli pio isixo kai omorfo apo ti Skiatho, me iperoxes paralies, pou pisteuw oti tis girisa oles! Agapimeni mou itan i Milia...Apla iperoxa nera!

    Call me M from Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτή η Μηλιά.. Κόντεψα να γκεμοτσακιστώ από κάτι βράχους στην προσπάθεια μου να την φτάσω από έναν πλάγιο δρόμο.. χαχαχαχ
      Θέλω πολύ να πάω και στην Σκιάθο για να έχω να συγκρίνω!!!

      Διαγραφή
  8. Όσοι φίλοι έχουν πάει Σκόπελο μιλούν με τον ίδιο ενθουσιασμό όπως και εσύ!! Δεν έχω πάει ποτέ και σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες εικόνες!!
    Να έχεις ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σου εύχομαι κάποτε να την επισκεφτείς και εσύ και να αποκτήσεις τις δικές σου αναμνήσεις!!
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  9. Είναι υπέροχη η Σκόπελος, έχω πάει και θα ξαναπήγαινα ευχαρίστως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στη Σκόπελο έχω πάει 2 φορές και είναι απο τα νησιά που μου άφησαν πολύ θετικές εντυπώσεις και όμορφες αναμνήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι που το ακούω αυτό.. Και εμένα όπως φάνηκε μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις!!

      Διαγραφή
  11. Κοριτσάκι μου οι φωτογραφίες είναι πάρα πολύ όμορφες. Δεν έχω επισκεφτεί την Σκόπελο αλλά έχω πάει στην Σκιάθο. Μετά την περιγραφή σου θα ήθελα να επισκεφτώ την Σκόπελο κάποια μέρα <3
    http://cooking-wishes.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου άρεσε η Σκιάθος σίγουρα θα σου αρέσει και η Σκόπελος!! Σ'ευχαριστώ πολύ πολύ μικρή μου..
      Σε φιλώ <3

      Διαγραφή
  12. σκοπελος.
    αχ!
    γεια σου φιλη μουυυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ειχα παει στην Σκόπελο πριν 10 χρονια,
    πολυ ομορφο νησι!
    Καλα να περασεις :)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ κοπέλα μου.. Πέρασα όντως πολύ όμορφα!!

      Διαγραφή
  14. Δεν έχω παέι αλλά φαίνεται οτι περάσατε τέλεια!!!
    Υπέροχες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στο προτείνω ανεπιφύλακτα κοπέλα μου :)

      Διαγραφή
  15. ειναι φανταστικα στη Σκόπελο!
    Αυτό είναι αλήθεια!!! και εγω ετοιμάζω το ποστ
    για τις διακοπές της Κύπρου!!
    φιλάκιααα

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τι όμορφα!! Και η διαδρομή που διάλεξες νομίζω ήταν η καλύτερη!!! =)
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Δεν εχω παει Σκοπελο, οι παραλιες φαινονται πολυ ωραιες!
    Φιλακια!
    Stella from a A Shiny Place

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να μπορέσεις να πας..
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  18. Πήγα πέρυσι. Δεν ήθελα να φύγω, πανέμορφο νησί, μην μιλήσω για το φαγητό τους, γύρισα +3κιλά.

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτό το φαγητό τους.. Κακώς που δε το ανέφερα!!
      Δε δοκίμασα όμως γλυκά του κουταλιού και το μετανιώνω..

      Διαγραφή
  19. παραλιες δες!!!πολύ ωραίες φωτογραφιες :)
    εγινα μελος στο blog σου θα χαρω πολυ εαν περασεις και απο το δικο μου :)
    http://beautybyelena1.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Απ ότι βλέπω κορίτσι πρέπει να πέρασες τέλεια..... Εγώ έχω πάει μέχρι την Σκιάθο αλλά δεν πήγα στα άλλα νησιά γιατί χρόνια πριν είχε πάει ο άντρας μου και δεν τον άρεσε.... Μάλλον έκανε λάθος γιατί οι φωτογραφίες σου είναι τέλειες.... Φιλάκια πολλα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αναλόγως το τι ζητάει κανείς.. Η Σκόπελος είναι ένα ήσυχο νησί σε σύγκριση με την Σκιάθο ίσως γι'αυτό να μην άρεσε στον σύζυγο σου.. Αλλά ναι, ίσως έκανε λάθος χαχαχ :P

      Διαγραφή
  21. SO AMAZING post:) and of course I follow.

    Check out my new post...Swedish dream house inspiration:)

    Have a fab day dear

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κι εγώ φέτος, στις αρχές Αυγούστου στη Σκόπελο βρέθηκα! Θεωρώ οτι είναι (αν όχι το πιο) ένα από τα πιο όμορφα νησιά της Ελλάδας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)