Περνώντας ένα απόγευμα με την Yves Rocher

By 4:38 μ.μ. , ,


Πριν λίγο καιρό, παρευρέθηκα σε ένα event γνωριμίας, για εμένα τουλάχιστον, με την εταιρία Yves Rocher.. Αν και την είχα ακουστά, ποτέ δεν είχα μάθει πολλά για την ιστορία της, την φιλοσοφία της και τα προϊόντα της!! Γι'αυτό στην αρχή μας μίλησε ο υπεύθυνος του τμήματος πωλήσεων αλλά πρώτα λίγα λόγια για την εταιρία έτσι όπως τα αναφέρουν οι ίδιοι... 
"Το 1959, ο Yves Rocher είχε μια νέα επαναστατική ιδέα: να προσφέρει σε όλες τις γυναίκες ανεξάρτητα από την ηλικία τους, το μέρος που ζούσαν ή την κοινωνική τους καταγωγή, άμεση πρόσβαση στα προϊόντα του. Μια ιδέα απλή, αλλά ταυτόχρονα διαφορετική μιας που σε αυτή την εποχή, στη γαλλική αγορά τα προϊόντα ομορφιάς απευθύνονταν μόνο σε μια κοινωνική ελίτ. Ο Yves Rocher ανακάλυψε μια διαφορετική οδό που εκδημοκράτιζε μια και για πάντα τα καλλυντικά: την πώληση από απόσταση. Το 1969 θέλοντας να μείνει πιστός στη διανομή του, ο Yves Rocher εγκαινίαζε και το πρώτο του κατάστημα. Περίπου 50 χρόνια αργότερα, η ιδέα του αποδείχτηκε σωστή: 1 Γαλλίδα στις 3* χρησιμοποιεί σήμερα τη Μάρκα Yves Rocher!!Ο Yves Rocher αντίθετα με τις τάσεις της αγοράς, προτίμησε την απόλυτη κυριαρχία στη ζωή και στα προϊόντα του, από το φυτό στο δέρμα: προμήθεια των πρώτων υλών, έρευνα στο φυτικό βασίλειο, ιδέα, κατασκευή, διανομή.. Κάθε λειτουργία πρέπει να δημιουργείται, να επικυρώνεται και να αναπτύσσεται με βάση την ολοκληρωμένη γνώση της Μάρκας."









Στην συνέχεια, η make up artist μας έδειξε δύο διαφορετικά μακιγιάζ.. Το ένα σε μπρονζέ αποχρώσεις, ότι πρέπει για την παραλία και το άλλο ήταν ένα λίγο διαφορετικό smokey!! Χρησιμοποιώντας προϊόντα της εταιρίας, μας έδειξε βήμα βήμα πως θα μπορούσαμε να τα κάνουμε και εμείς οι ίδιες.. 

Τα προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν..
Εδώ είμαι μαζί με τις υπόλοιπες bloggers που παρευρέθηκαν στο event μαζί μου..

Και τα προϊόντα που μου δόθηκαν να δοκιμάσω.. Ομολογώ ότι την μάσκαρα βλέποντας την νωρίτερα, ήθελα πολύ να την δοκιμάσω!!

Θα ήθελα να ευχαριστήσω πολύ την εταιρία για αυτό το όμορφο απόγευμα που περάσαμε και την φίλη μου την Ελένη που μου έδωσε την ευκαιρία να πάω μαζί της!!! 
Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφτείτε το site της Yves Rocher..

**Ελπίζω να μην ξεχάσατε τον λαχταριστό διαγωνισμό μου με προϊόντα ομορφιάς της Beauty Cooking.. Με  ένα κλικ εδώ θα μάθεις περισσότερα!!
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

12 σχόλια

  1. Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση!

    xx
    FashionEvELand | FEEL
    http://fashioneveland.blogspot.gr/
    https://www.facebook.com/FashionEvELand

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη σελίδα :)
    Φιλιά από http://efilovesbeauty.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε, πάλι κακοπερνάς???
    ;-)
    Φιλάκια, κούκλα μου!!!
    Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση!!!
    Να περάσεις υπέροχα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχ και που είσαι ακόμα έχω να σας δείξω ακόμα ένα event που ήμουν πρόσφατα!!
      Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά!!! ^_^

      Διαγραφή
  4. Απαντήσεις
    1. Ήταν όμορφα ναι..
      Χρόνια πολλά και σε σένα!!

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά, Χριστός Ανέστη!!!
    Τι όμορφη παρουσίαση, φιλενάδα μου!!! Μια χαρά περνάτε οι beauty bloggers!!! ;)
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αληθώς Ανέστη κοπέλα μου.. Δεν έχω παράπονο, περνάμε ωραία!! χιχιχ
      Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  6. Soy dinoyme vraveio g t omorfo blog soy!!http://getalocalife.blogspot.gr/2013/05/blog-post_9.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. φαίνεται πως περάσατε όμορφα!

    prettynyummy.blogspot

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)