Avon Beauty Seminar στην Θεσσαλονίκη

By 9:02 μ.μ. , , , ,

Ένα event που ευχαριστήθηκα ιδιαίτερα ήταν το Σεμινάριο ομορφιάς από την Avon που έγινε στην πόλη μου πριν λίγο καιρό.. Την εταιρία την γνωρίζω εδώ και χρόνια και χάρηκα που μου δόθηκε η ευκαιρία να μάθω περισσότερα για την φιλοσοφία της, τα νέα προϊόντα και για τις κοινωνικές της δράσεις..  


Η υπεύθυνη πωλήσεων του ανατολικού τομέα της Θεσσαλονίκης μας εξήγησε πως μπορεί μια αντιπρόσωπος να βγει κερδισμένη.. Εκτός από την απόκτηση των προϊόντων σε καλύτερες τιμές, έχει την δυνατότητα να βγάλει χρήματα από την ενασχόληση της αυτή με το διευρύνει το δίκτυο των πελατών της.. Αναφέρθηκε και σε κάποιες απλές τεχνικές που είναι αρκετά χρήσιμες!!

Σε λίγες μέρες, η εταιρία θα λανσάρει ένα νέο προϊόν λίγο διαφορετικό από τα συνηθισμένα.. Πρόκειται για μια νέα μάσκαρα!! Για περισσότερα αναμένετε στην σελίδα της στο Facebook..

Όσον αφορά την κοινωνική ευθύνη της εταιρίας, η πιο γνωστή εκστρατεία της είναι αυτή κατά του καρκίνου του μαστού!!! Ενέργειες όπως η πώληση του ροζ ημερολογίου και η κινητή μονάδα μαστογράφου έχουν προσφέρει πάρα πολλά σε χιλιάδες γυναίκες της χώρας μας!! Μια όχι τόσο γνωστή είναι αυτή για την ενδοοικογενειακή βία, η οποία δυστυχώς αντιμετώπισε κάποια προβλήματα στην Ελλάδα.. Και η τρίτη για την οποία άκουγα πρώτη φορά και είναι διαδεδομένη περισσότερο στο εξωτερικό είναι μια περιβαλλοντική εκστρατεία, η "Hello green Tomorrow"!

Στο κομμάτι του μακιγιάζ, στο οποίο ο Χρήστος Καλλιαρέκος μας έδειξε κάποια tips για το ανοιξιάτικο μακιγιάζ όπως πως να εφαρμόζουμε και να συνδυάζουμε σωστά το bronzer και πως να μετατρέπουμε ένα πρωινό μακιγιάζ σε βραδινό!! Στο βιντεάκι που ακολουθεί μπορείτε να δείτε μερικά στιγμιότυπα.. Ο φωτισμός δεν είναι πολύ καλός λόγω το ότι κάθομαι μακρυά από τον make-up artist..

Εγώ με τον Χρήστο Καλλιαρέκο..
 Εγώ, η Ελένη και η Στέλλα
 Μάρια, εγώ, η Στέλλα, η Μαρία και η Μαριλένα
Μερικές από τις bloggers που ήταν στο event

Φεύγοντας μας έδωσαν μια τσάντα γεμάτη προϊόντα για να τα δοκιμάσουμε.. Tα περισσότερα ήθελα εδώ και καιρό να τα δοκιμάσω!!! Και ήταν ευχάριστο το γεγονός ότι μόνο η μάσκαρα και το μολύβι ματιών ήταν προϊόντα που τα έχω ήδη.. 

Ήταν ένα γεμάτο απόγευμα και πέρασα πολύ όμορφα!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Avon για την καλή διοργάνωση του σεμιναρίου!!


Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVINGOOGLE +

You Might Also Like

45 σχόλια

  1. mmm..μπράβο!φαινεται οτι το ευχαριστήθηκες πολύ!!!τι ωραίο και το τελευταίο δωράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια όλα...κριμα που δεν μπορέσαμε να έρθουμε, φαίνεται οτι περάσατε πολύ όμορφα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα ήταν ακόμα πιο ωραίο αν ερχόσασταν!! :*

      Διαγραφή
  3. XIXI!!!
    Μου βγάζεις έναν ενθουσιασμό!!!
    Πάντα έτσι, κούκλα μου!!!
    Φιλάκιααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου μεταφέρω τα συναισθήματα μου μέσω του ποστ!!
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  4. Τέλεια! Δυστυχώς πριν 2 περίπου μήνες έφυγα από Θεσσαλονίκη!

    Σε προσκαλώ στο giveaway μου!
    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να γίνει κάτι αντίστοιχο και στην πόλη που μένεις τώρα :)

      Διαγραφή
  5. Τέλεια! Η Avon διοργανώνει πάντα πολύ ωραίες συναντήσεις!
    θα περιμένουμε να μας πεις και εντυπώσεις για τα προϊόντα που πήρες δωράκι! Το λαδάκι θα το λατρέψεις! Μου τελείωσε και θέλω να το ξανά αγοράσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια? Μακάρι να βρεθώ και σε άλλες συναντήσεις!!!

      Διαγραφή
  6. wraia diorganwsi, perimenw endipwseis an kai merika ta xw dokimasei kai egw.
    Kisses love.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα σας πω για όλα λογικά τις εντυπώσεις μου..

      Διαγραφή
  7. καλα παρα πολυ ωραιο το μαλλακι σου ετσι πιασμενο!!!:Ρ
    οπα ανεβασες και βιντεο!!!:Ρ
    xx

    olini1989.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ Ανατολή μου!!!
      Εε είπα να το δοκιμάσω και εγώ.. χιχιχ

      Διαγραφή
  8. What a lovely stuff :D...I think we should follow on GFC and Bloglovin' ? I'm following you!


    Kiss ♥
    BecomingTrendy | Follow me on FB & Bloglovin'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. uau, what a great event! :) xoxo I love avon's lipsticks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο ρε κορίτσι !!
    Εύχομαι να τα χαρείς τα προιόντα σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα χαίρομαι χιχιχ Ευτυχώς δεν τα έχω ξαναδοκιμάσει!!

      Διαγραφή
  11. Poli wraia i parousiasi...Mou arese to videaki pou travixes...
    Anipomonw na dw review gia ta proionta pou pirate! :)

    www.DoYouSpeakGossip.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν μια μικρή απόπειρα δε ξέρω αν το κάνω και σε άλλα events αυτό το βιντεάκι!!
      Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου..

      Διαγραφή
  12. Θα περάσατε υπέροχα. Ζηλεύω με την καλή έννοια πάντα! Χαχαχα! Φιλάκια πολλά!

    Fashionable.gr
    Lot's of love!
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε καταλαβαίνω.. Και εγώ βλέπω τα events που γίνονται στην Αθήνα και ζηλεύω!! Και γι'αυτό χάρηκα που έγινε επιτέλους και κάποιο εδώ σε μας!!
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  13. Τί ωραία παρουσίαση!! Μας μετέφερες τον ενθουσιασμό σου!!
    Αχ ακόμα δεν έχω δοκιμάσει προϊόντα της avon και είναι χρόνια στη λίστα μου..

    Φιλιά πολλά ♥
    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δοκιμάσεις θα χαρώ να μας πεις τις εντυπώσεις σου!!
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  14. Πάρα πολύ ωραία και ωραία που ανέβασες και το Video :)
    Σου έχω πει πως δεν έχει τύχει να δοκιμάσω κάτι από Avon ποτέ ε? Περιμένω και τα reviews σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το γνωρίζω.. Κάποια προϊόντα μακιγιάζ ίσως σου αρέσουν πιστεύω :)

      Διαγραφή
  15. Περάσαμε τέλεια!!Άντε σύντομα και σε κάτι ανάλογο!!Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να κάνουν και άλλα παρόμοια event!!
      Φιλάκια..

      Διαγραφή
  16. Συγχαρητήρια, πολύ ωραία παρουσίαση του event και πολύ ωραίες φωτογραφίες.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Margaret
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  17. An kai genika oti exw dokimasei tis Avon den me en8ousiase idiaitera fainetai oti perasate omorfa ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει και εμένα δεν με έχουν βολέψει όλα αλλά κάποια μου άρεσαν πολύ!! Ναι, ήμουν αρκετά ενθουσιασμένη για την ημέρα εκείνη :D

      Διαγραφή
  18. Απο τι φαινεται περασατε τελεια!!
    Σας ζηλευω με την καλη εννοια παντα!
    Κερδισες βραβειακι δες εδω =>http://diary-of-a-beauty-addict.blogspot.gr/2013/05/blog-post.html
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)