New hair colour & new outfit

By 2:29 μ.μ. , ,

 
Από μικρή όποτε είχα ανάγκη για αλλαγή ξεσπούσα στα μαλλιά μου.. Συνήθιζα να τα κόβω αλλά αυτήν την φορά επέλεξα να τα βάψω!! Και με αφορμή το event του κομμωτηρίου Le Tif, αποφάσισα να αλλάξω αισθητά το χρώμα των μαλλιών μου.. Η εξυπηρέτηση ήταν πολύ καλή, όλοι ήταν φιλικοί και το αποτέλεσμα κάτι παραπάνω από ικανοποιητικό!!  Αν θέλετε να δείτε ποιο ήταν το φυσικό μου χρώμα, δείτε εδώ..
Μετά το κομμωτήριο, είχαμε κανονίσει με δύο bloggers, την Ανατολή και την Δέσποινα να βγάλουμε φωτογραφίες και ευκαιρία ήταν να κάνω ένα outfit post!! Πέρασα πολύ όμορφα αν και έκανε λιγάκι κρύο.. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στην 
Ανατολή για τις υπέροχες φωτογραφίες.. Μπορείτε να δείτε το δικό της ποστ με φωτογραφίες που έβγαλα εγώ στο παρακάτω link!!









wearing:
coat: Bonachero
sweater/shirt/jeans: Pink Woman
boots: Gala (local store at Thessaloniki)
bag: gift
earrings: gift

Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN


You Might Also Like

81 σχόλια

  1. κοριτσάκι τέλειο το μαλλί!!!Με γεια με γεια!!Σου πήγε πολύ το χρώμα....Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ κοπέλα μου :)
      Φιλάκια πολλά..

      Διαγραφή
  2. Σου πάνε πάρα πολύ! Μεγιά :) Και τo outfit φοβερό!
    youngbeautygr.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου πάει πολύ το χρώμα αλλά το χαμόγελο σου πάει περισσότερο!! Σε φιλώ xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τι υπέροχα μαλλιά...καταπληκτικό χρώμα!Μπράβο κορίτσια πολύ ωραίες φώτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντάξει εγώ να δεις πόσο ξεσπάω με αλλαγές στα μαλλιά μου! Πλέον κοκκινομάλλα, εγώ που έλεγα δεν θα γίνω ποτέ! Κλεονίκη μου πολύ όμορφη η αλλαγή σου! Μου αρέσουν ακόμη περισσότερα από το φυσικό σου! Και τέλειες οι φωτο της Ανατολής!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωχ ωχ λες να καταλήξω ξανθιά στο τέλος? γιατί αυτό είναι το δικό μου ποτέ!! χαχαχ
      Ευχαριστώ Μαράκι μου αν και το καστανό (το φυσικό μου)είναι η αδυναμία μου!!

      Διαγραφή
  6. ειδες που βγηκε τελειο το αποτελεσμα;;;σου παει παρα πολυ,μην βιαστεις να το αλλαξεις!και οι φωτο της Ανατολης υπεροχες οπως παντα!με γεια σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ κοπέλα μου.. Αν δεν είχα και την δική σου γνώμη μπορεί να μην το τολμούσα τελικά!!! Εννοείται θα το κρατήσω για καιρό..

      Διαγραφή
  7. Κούκλα ήσουν, κούκλα είσαι!!!
    Πολύ όμορφη όμως η χρωματική αλλαγή!!!
    Και το outfit!!!
    Α, και να χαμογελάς πιο συχνά!!! Σου πάει τρελάάάά!!!
    Φιλάκια!!!
    ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωω ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Το προσπαθώ αν και έχω θέμα με τις φωτογραφίες!! Ελπίζω στο μέλλον να βελτιωθεί το θέμα "χαμόγελο" χαχαχ
      Φιλιά πολλά

      Διαγραφή
  8. Το νεο χρωμα ειναι πολυ ωραιο!
    Με γεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. aa para poli oreo to mali k to outfit theoro omos pos t skoularikia s klevoun tn parastasi....ta agapooo <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σου πω, ότι ψιλοχάλασαν εκείνη την ημέρα?? Έπεσε πάνω τους οινόπνευμα και ξέβαψε δυστυχώς λιγάκι το ένα!! :/
      Αλλά παραμένουν ωραία και δικά μου αγαπημένα!!

      Διαγραφή
  10. Τί τέλειο μαλλί!! Και το χρώμα και το κούρεμα..όλα!! Σου πάει πολύ!!
    Και το πουλοβεράκι το λάτρεψα και όλο το στυλ σου γενικώς ;-)

    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ :D Και ήταν σχεδόν όλα καινούργια.. Είστε οι πρώτες που τα βλέπετε!! χιχιχ

      Διαγραφή
  11. πολυ ομορφη Κλαιρακι.εκει που γελας εισαι τοσο λαμπερη και ξεγνοιαστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοπέλα μου γλυκιά πάντα με τον όμορφο λόγο!!

      Διαγραφή
  12. Κλεονίκη μου πολύ όμορφη, τέλειο το μαλλί!!! Μπράβο και στην Ανατολή...πολύ όμορφες φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω και σε μελλοντική συνεργασία με την Ανατολή για να δείτε πολλά ακόμα πράγματα!! Σ'ευχαριστώ Ζωή μου :*

      Διαγραφή
  13. Απαντήσεις
    1. Έλα υπερβολές.. Το δικό σου είναι αξιοζήλευτο!! Το τέλειο μαύρο!! ;)

      Διαγραφή
  14. Αν εξαιρέσεις το κρύο(χαρά στο κουράγιο σας που μείνατε & χωρίς παλτό)περάσαμε όντως πολύ ωραία! :)
    Φυσικά & το μαλλί & οι φωτογραφίες εκπληκτικές! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κρύο δε λες τίποτα.. αλλά όλα για τις ανάγκες τις φωτογράφησης χαχαχ!!
      Χάρηκα που περάσαμε την μέρα μαζί, περάσαμε αρκετά όμορφα!!

      Διαγραφή
  15. Σου πάνε ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ... Μια κούκλα, ειλικρινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που τελικά άρεσε το αποτέλεσμα.. Είχα έναν μικρό φόβο στην αρχή αν και έλεγα από μέσα μου "δική μου απόφαση θα δεχτείς τις συνέπειες"..

      Διαγραφή
  16. Σου πάει πάρα πολύ αυτό το χρώμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Para poli wraio to neo sou xrwma sou paei poli...Alli mia kokkinomalla loipon..xixi
    Oi fwtografies teleies, bravo stin Anatoli pou tis evgale (eida kai tis dikes tis, opote bravo kai se sena)...kai na xamogelas pio sixna stis fwtografies..Kserw klise, kai isws kai enoxlitiko na sto lene, alla sou paei poli...
    Elpizw sintoma na gnwristoume kai emeis apo konta...exoume kai tosa koina...

    P.S. Elpizw na eisai kalitera simera kai na epese o piretos.

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι μάλλον το χρώμα της σεζόν γιατί όντως μαζευτήκαμε πολλές και πάνω απ'όλα όμορφες κοκκινομάλλες!! ;)
      Δεν είναι ενοχλητικό απλά ώρες ώρες εγώ γίνομαι περίεργη και δε χαμογελάω.. τς τς τς τι να πεις!!
      Θα το κανονίσουμε κοπέλα μου, το έχω στο μυαλό μου!!
      όσο για τον πυρετό έπεσε σήμερα τελικά με τα χίλια ζόρια.. ότι και να έπαιρνα εκεί σταθερά στο 37,5 ήταν.. Σ'ευχαριστώ για όλα <3

      Διαγραφή
  18. δεν εχω λόγια για τις photos γλυκιά μου :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. και εγώ δεν έχω λόγια για το πόσο γλυκιά είσαι <3 <3

      Διαγραφή
  19. Koukla mou sou pane polu kai etsi ta mallia sou!!!
    Me giea kai polu wraio outfit!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που το λέει μια τόσο καλή fashion blogger σαν εσένα..
      Φιλιά πολλά κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  20. Yπέροχο το νέο χρώμα!Με γειες σου ταιριάζει απίστευτα!και επίσης ωραίο outfit!Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Love your hair color and u look amazing! thanks for your visit.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Με γεια!Σου πάει απίστευτα! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Really nice! Love your bag!

    Following your blog since now

    Kisses
    Lara

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Το ειπαν και αλλες κοπελες πιο πανω και θα συμφωνησω... Γελα, αστο ελευθερο, οταν γελας φαινεσαι τοσο χαλαρη! Το μαλλι μου αρεσε πολυ, ωραια αλλαγουλα! Και μπραβο και για τις φωτο της Ανατολης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Χριστινάκι μου.. Θα προσπαθήσω να βγαίνω πιο χαμογελαστή στις επόμενες!!

      Διαγραφή
  25. Πολύ ωραίο το καινούριο σου χρώμα!
    Με γεια! Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Σου πάνε τόοοσο πολύ!! Υπέροχο χρώμα!! Με γεια σου!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Τέλειο χρώμα, σου πάει απίστευτα!
    Και πάει πολύ με τα ρούχα που φοράς σε αυτό το ποστ (ωραίο πουλόβερ κιόλας!).

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Με γεια το νέο λουκ Κλεονίκη μου!!! Τέλειο το χρώμα στα μαλλιά σου... Μου άρεσαν πιο πολύ από το προηγούμενο!!!
    Οι φωτογραφίες υπέροχες!!! :)
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν και η αδυναμία μου είναι το καστανό, το παραδέχομαι και εμένα μου άρεσε περισσότερο αυτό το χρώμα!!
      Σ'ευχαριστώ γλυκό κορίτσι.. Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  29. Σουπερ το χρώμα και το αγαπώ το στυλ σου γενικά! Αν θέλεις ρίξε μια ματιά και σε εμένα, http://bellatrixxkiddo.blogspot.gr/, θα χαρώ πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. hey! so lovely)
    would you like to follow each other?
    flw me and tell about this! Be sure I’ll flw back)
    http://mooreann.blogspot.com/
    Anna

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μεγάλη αλλαγή στα μαλλιά σου! Μεγεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από κοντά δε φαίνεται τόσο μεγάλη πάντως.. Σ'ευχαριστώ!! :)

      Διαγραφή
  32. πολύ ωραίο το blog σου..αν θες ρίξε μια ματιά και στο δικό μου..
    www.alldaybeautiful.blogspot.gr
    facebook:alldaybeautiful

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Μου άρεσε πολύυυυυυ! λάμπεις κούκλα μου και η Ανατολλή έχει τον τρόπο της με τις φωτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. πολύ ωραίο το μαλλάκι σου όπως και το outfit! Καλό τριήμερο να περάσεις όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. it looks great!!! i love the new color. i'm also loving the denim tucked under a sweater trend.

    Enter to win a $50 Shabby Apple Gift Card! :)

    :)
    Carrie
    http://readmylifeascarrie.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. You have manage to make my heart beats like crazy seeing these amazing pics with these uber cool clothes!! Such a lovely girl!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. You have very amazing blog, dear! Love it! :)
    I hope you wanna follow each other on GFC & Bloglovin. Pls let me know? ;)

    Join my GIVEAWAY for winning $30 Chicnova voucher!
    HERE : sausanhanifah.blogspot.com/search/label/Giveaway

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολύ πολύ όμορφη!
    Να βάζεις πιο συχνά outfit posts!
    μεγειές όλα! είσαι μια κούκλα!
    φιλάκια!
    http://styleflakes.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Agapooo to poulover s k auto to xroma!! like!
    Omorfo outfit!
    filia polla! :*

    fofosfashion.blogspot.gr
    xoxo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Το κόκκινο του πουλόβερ είναι τέλειο! Ωραίες οι φωτογραφίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)