Μια πρώτη γνωριμία με προϊόντα της Phyto

By 9:49 μ.μ. , , , , , ,

Και θα συνεχίσω σήμερα με δείγματα από την Phyto, τα οποία είναι όλα για την περιποίηση των μαλλιών. Πριν αρχίσω να σας μιλάω για το καθένα, θέλω να πω ότι ένα πράγμα που λάτρεψα είναι η μυρωδιά τους!! Σε τέτοιου είδους προϊόντα, που αφήνουν συνήθως κάποιο άρωμα στα μαλλιά είναι λογικό να ψάχνουμε κάτι που να μας αρέσει.. 
  • Phytocitrus, Σαμπουάν λάμψης για βαμμένα μαλλιά ή μαλλιά με ανταύγειες.
    Η εταιρία λέει:
    "Το εκχύλισμα γκρέιπφρουτ, φυσικά όξινο, λειαίνει τα λέπια της τρίχας προσφέροντας μοναδική λάμψη σε όλα τα μαλλιά. Εμπλουτισμένο με εκχύλισμα καρπών ιπποφαούς, που έχουν εξαιρετικές αντιοξειδωτικές και προστατευτικές ιδιότητες, το σαμπουάν Phytocitrus σταθεροποιεί και κλειδώνει το χρώμα.Η καθαριστική βάση του από φυτικά συστατικά, ενισχυμένη με πρωτεΐνες γλυκού αμύγδαλου που αναδομούν την τρίχα σε βάθος, καθαρίζουν απαλά, χαρίζοντας στα μαλλιά ασύγκριτη λάμψη και μεταξένια απαλότητα από την πρώτη χρήση."
    Προσωπικά, την περίοδο που το δοκίμασα μόλις είχα βάψει τα μαλλιά μου και δεν χρησιμοποίησα κάποιο άλλο προϊόν για αυτόν τον τύπο. Μπορεί να είναι μόνο 50ml αλλά μου κράτησε αρκετά ώστε να δω ότι τα μαλλιά  μου δεν έμοιαζαν ταλαιπωρημένα από την βαφή. Σε συνδυασμό με το παρακάτω προϊόν που θα σας μιλήσω τα ένιωθα πολύ απαλά μετά από κάθε λούσιμο.
  • Phytobaume eclat couleur, μαλακτική κρέμα για βαμμένα μαλλιά ή με ανταύγειες.
    Η εταιρία αναφέρει: "
    Ιδανική κρέμα για μαλλιά βαμμένα ή/και με ανταύγειες. Εξασφαλίζει σταθερό χρώμα που διαρκεί ενώ χάρη στα φυσικά συστατικά της προστατεύει τα μαλλιά από τις βλαβερές συνέπειες των βαφών. Τα μαλλιά ξεμπλέκονται τέλεια και έχουν θεϊκό χρώμα. Το εκχύλισμα γκρέιπφρουτ και τα οξέα λουλουδιών ιβίσκου προσφέρουν άψογη λείανση και μοναδική λάμψη στα μαλλιά.
    Είναι από τα προϊόντα που στο μέλλον θα τα δοκιμάσω σίγουρα σε κανονικό μέγεθος. Η πρώτη μου εντύπωση είναι πολύ καλή γιατί νιώθω ότι κάνει ακριβώς αυτό που υπόσχεται!! Ήταν 20ml και κράτησε και αυτό αρκετούτσικο καιρό.
  • Subtil elixir, έλαιο λάμψης και βαθιάς θρέψης για ξηρά μαλλιά.
    Η εταιρία με λίγα λόγια λέει: "
    Μαγικό ελιξίριο που οφείλει τις ευεργετικές του ιδιότητες στην τέλεια αλχημεία 4 ελαίων. Τα έλαια καμέλιας, karanja, κρόκου αυγού και φύτρου καλαμποκιού ξυπνούν την ομορφιά των μαλλιών και τους προσφέρουν ασύγκριτη λάμψη και ελαστικότητα.  Το Subtil Elixir τρέφει σε βάθος την τρίχα προσφέροντας στα ξηρά και πολύ ξηρά μαλλιά λάμψη, φωτεινότητα και ελαστικότητα όσο ποτέ άλλοτε."
    Πρόκειται για ένα λαδάκι που κάθε κοπέλα θα αγαπήσει γιατί από την πρώτη στιγμή βλέπεις διαφορά στα μαλλιά σου. Το έχω λατρέψει γιατί ακόμα και μόνο του όταν το χρησιμοποιούσα τα μαλλιά μου ήταν απίστευτα απαλά και λιγότερο ξηρά!! Όταν το δοκιμάσω σε κανονικό μέγεθος θα κάνω σίγουρα review!!
  • Phytokeratine, όρος επανόρθωσης για ταλαιπωρημένα-κατεστραμμένα μαλλιά.
    Η περιγραφή του προϊόντος αναφέρει: "
    Μοναδική σύνθεση από πεπτίδια μεταξιού και σύμπλοκο ελαίων από κοκοφοίνικες της Βραζιλίας, που δρα στοχευμένα κατά της ψαλίδας, επαναφέροντας τη λάμψη και τη μεταξένια υφή των μαλλιών σας. Η φυτική κερατίνη και το υαλουρονικό οξύ διεισδύουν στην καρδιά της ίνας της τρίχας προσφέροντας εξαιρετική αναδόμηση και μέγιστη ενυδάτωση, που γίνεται αμέσως ορατή στην όψη των μαλλιών σας."
    Για το συγκεκριμένο δείγμα δε μπορώ να πω και πολλά, αθροιστικά μαζί με το σαμπουάν και την μαλακτική κρέμα παρατήρησα ότι τα μαλλιά μου είχαν μια πιο υγιή εμφάνιση. Τόσο στο θέμα απαλότητα όσο και στο θέμα της ψαλίδας.
  • Phyto 7, κρέμα ημέρας ενυδάτωσης και λάμψης με 7 φυτά.
    Η εταιρία αναφέρει: "
    Η Phyto 7 είναι μία μοναδική πρωτοποριακή φροντίδα με σύνθεση από 7 φυτά (καλέντουλα, φασκομηλιά, άρκειο, ιτιά, σόγια, δεντρολίβανο, αλθαία) επιλεγμένα για τις εξαίρετες ενυδατικές και αναδομητικές τους ιδιότητες. Τα μαλλιά είναι λαμπερά, ευκολοχτένιστα και προστατευμένα μαλλιά όλη μέρα!!"
    Αυτήν την κρέμα την δοκίμασα μόνη της, όχι δηλαδή συνδυαστικά με κάποιο άλλο δείγμα, και μου άρεσε αρκετά. Δε βάραινε τα μαλλιά μου και όντως έκανε το χτένισμα πιο εύκολο!! 
Αυτές ήταν οι εντυπώσεις μου από τα δειγματάκια της συγκεκριμένης εταιρίας.. Στο μέλλον θα  δοκιμάσω κάποια περισσότερο καιρό και θα φροντίσω να σας πω μια πιο ολοκληρωμένη άποψη!! Εσείς έχετε δοκιμάσει κάποιο προϊόν της Phyto??

Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

15 σχόλια

  1. Poly kala fainontai ola...euxaristoume gia tis leptomereies!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το λαδάκι είχα δοκιμάσει & μου φάνηκε αρκετά καλό..! :) (εμένα που δεν είμαι υπέρ των λαδιών)
    Πολύ καλό είναι & από τα La petit Marseiliais!

    thewillbyds.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όταν μιλάς για όμορφο άρωμα, χτυπάς ευαίσθητη χορδή κ' με ιντριγκάρεις για δοκιμή!!!
    ;-)
    Thanks για τις πληροφορίες, κούκλα!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ ενδιαφέρον το post σου. Είμαι κι εγώ στο ψάξιμο προϊόντων περιποίησης για τα μαλλιά μου αυτό τον καιρό και θα τα έχω υπόψη μου!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δε τα έχω δοκιμάσει ποτέ, αλλά πάντα ψάχνω για το τέλειο σαμπουάν για βαμμένα μαλλιά ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. I have tried them all and I am so in love with their products!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Υπάρχει κάτι για σένα στο μπλογκ μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Den exw dokimasei pote proionta tis etaireias phyto, alla ta dio prwta akougontai exairetika endiaferonta.

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία η κριτική σου Claire!! Δεν έχω δοκιμάσει κάποιο από τα προϊόντα οπότε δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη! Αυτό με το άρωμα, πάντως, κι εμένα με τραβάει πολύ!!
    Καλό σου απόγευμα!!
    Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. μυρίζουν πολύ ωραία!!! είχα δοκιμάσει κρέμα μαλλιών και είχα κατενθουσιαστεί με το άρωμα, τόσο διακριτικό! :) φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Δείχνει αρκετά ενδιαφέρον brand. Θα το τσεκάρω.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τα παρουσιάζεις πολύ ωραία Κλεονίκη μου... Δεν έχω δοκιμάσει κανένα προϊόν αυτής της εταιρίας, αλλά μου αρέσει που είναι φυτικά... οποτε θα τα έχω στα υπόψιν!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Είναι τέλεια τα προϊόντα αυτά τα οποία έχω δοκιμάσει με ιδιαίτερη λατρεία στο Subtil elixir που είναι υπέροχο προϊόν!!! Το έχω λατρέψει κι εγώ και τα μαλλιά μου! Χαχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγω έχω δοκιμάσει την εξειδικευμένη σειρά περιποιήσης μαλλιών και έμεινα αρκετά ευχαριστημένη!
    Το άρωμα τους,διακριτικό και ευχάριστο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)