November '12 favourites

By 7:11 μ.μ. , , , , , , , , , , ,

Καλησπέρα κορίτσια.. Το σημερινό ποστ αγορά τα καλλυντικά που χρησιμοποίησα περισσότερο τον περασμένο μήνα και φυσικά είναι μέσα στα αγαπημένα μου!! Δεν σας δείχνω τα αυτονόητα όπως foundation, ενυδατική κτλ γιατί δεν έχω κάτι διαφορετικό.. Αν και αυτό το διάστημα δοκιμάζω κάποια προϊόντα για τα οποία θα σας μιλήσω αναλυτικά σε επόμενο ποστ..
Η παλέτα Immaculate collection της εταιρίας Mua είναι από τις καλύτερες που έχω δοκιμάσει.. Μπορώ να κάνω πολλά και διάφορα μακιγιάζ!! Έδειξα ιδιαίτερη προτίμηση στις μπλε αποχρώσεις..
Ξεκινώντας από πάνω, τον Νοέμβρη χρησιμοποίησα για πρωινά μακιγιάζ την mascara Respectissime Ultra-Doux της La Roche-Posay για ευαίσθητα μάτια και πιο διακριτικό αποτέλεσμα.. Μέσα στο μήνα θα κάνω αναλυτικότερο review!! Για πιο έντονο αποτέλεσμα έβαζα την High impact της Clinique! Η επόμενη επιλογή μου ήταν το μολύβι της NYX σε πράσινο χρώμα (Emerald city) και το lip gloss σε απόχρωση ροζ (Brilliant). Τελευταίο προϊόν για το πρόσωπο είναι το stick concealer από την Avene σε πράσινο χρώμα για τα καλύπτω τις κοκκινίλες και τα τυχόν σπυράκια.. Θα ακολουθήσει και γι'αυτό review στο μέλλον!!
 Όσον αφορά την περιποίηση των άκρων, άλλαζα συχνά χρώμα αλλά τα δύο παραπάνω ήταν η πιο συχνή μου επιλογή. To ένα είναι από την σειρά Cherry blossom girl της Essence, No 02 my little kimono και το άλλο από την σειρά Color Riche Vernis No 613 (Blue Reef) της L'oreal.
Για το τέλος άφησα ένα προϊόν για τα μαλλιά, το Dry Ends Serum της Avon!! Πρόκειται για ένα serum που χαρίζει λάμψη και απαλότητα στα ξηρά μαλλιά, ειδικά στις άκρες!! Μυρίζει πραγματικά υπέροχα..

Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN


You Might Also Like

32 σχόλια

  1. η high impact ήταν κι εμένα αγαπημένη επιλογή για πολλά χρόνια!! Πολύ μου αρέσει και το πράσινο μολύβι, πιστεύω θα σου πηγαίνει πολύ! όλα πολύ όμορφα!! φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. teleia paleta!nice work on your blog girl!check mine if you want!want to follow each other?thanks

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Teleia i paleta...molis pira kai egw mia pio mikri,elpizw na me volepsei!!!Perimenw to review gia to consealer...
    kisses!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τι ωραία χρώματα που έχει αυτή η παλέτα!!! και το Lip gloss μου άρεσε πολύ αλλά και τα μανό!!! πολύ όμορφα όλα! φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hello there Pretty! :)
    Great post! :)

    Btw, I am having my first giveaway. :) You might win awesome COSMETIC ORGANIZERS! ^_^
    I am hoping for your participation. ^_^
    Here's the link: http://thepiinkrouge.blogspot.com/2012/11/novemberrific-giveaway.html
    Looking forward for your participation :)
    Fallow my blog and I will SURELY follow your blog too :)
    Have a great day!

    Much Love!
    -Jan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αυτή η παλέτα της MUA είναι φανταστική ....και πολύ καλές τιμές....αχ και αυτό το gloss γλυκό χρωματάκι!!
    θα χαρώ ν γίνεις μέλος στο blog μου....
    http://beautytipswithligeri.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αυτη η παλετα ειναι η μοναδικη που δεν εχω απο τις mua τελικα! Το σερουμ της Avon το ειχα δοκιμασει κι εγω, οντως μυριζει πολυ ωραια και μαλακωνει τα μαλλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ ομορφα πραγματακια!!!το serum το εχω δοκιμασει κι εγω δεν ειχα ξετρελαθει αλλα ενταξει καλο ηταν!!!!
    φιλακια!!!
    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Το serum το έχω δοκιμάσει κι εγώ είναι πολύ καλό!!!! Και οι σκιές φαίνονται υπέροχες, αλλά με κόκκινο-βιολέ μαλλί, δεν έχω πολλές επιλογές για μακιγιάζ!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. yperoxo post!
    eyxaristoume poly gia tis plhrofories!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλησπέρα!!!
    Ωραία η παλέτα!!!
    Το serum το έχω και εγω αλλά αν σου πω οτι δεν το έχω δοκιμάσει ακόμα θα το πιστέψεις:):):);
    Έχω ενα σωρό αλλα που ειλικρινά δεν τελειώνουν με τίποτα,για να δοκιμάσω αυτό!
    Με έπεισες όμως για τα οφέλη του!!
    Καλό βράδυ:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αχ την παλέτα την παρήγγειλα και εγώ και την περιμένω πως και πως,υπέροχα όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Akouw apo pantou teleia pragmata gia tin palleta tis MUA !
    Mallon prepi na tin dokimasw kai egw!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολυ ομορφα!!
    τη μασκαρα της la roche την εχω βολευτει απειρα κ μολις τελειωσει θα την ξαναπαρω μου αρεσει που δεν την αισθανομαι βαρια πανω μου εχω ευαισθητα ματια κ με ενοχλουν τα πολλα πολλα πανω τους..
    μαρεσαν πολυ οι σκιες σου εχω διαβασει πολλα γι αυτες αλλα δεν τις εχω δοκιμασει τις παλεττες αυτες...
    φιλακιαααα καλη σου μερα κουκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ όμορφα τα αγαπημένα σου!!! Η Immaculate έχει πολλά και εύκολα χρώματα από τις καλύτερες αγορές σε MUA!!! ;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολυ πολυ ωραια τα αγαπημενα σου!! Εννοειται εχουμε κοινα!
    Η παλετα φαινεται ΤΕΛΕΙΑ!! Θελω παρα πολυ να δοκιμασω κατι απο MUA..one day ♥

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Cool favorites! I use the "dry ends hair avon serum" it's really awesome! You have a great blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on GFC and Bloglovin’? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you sooo much sweetie!!! I’m following you back now on GFC :)
      If you're interested in following each other on bloglovin, if you do, let me know, so I can follow you back! it's really easier to keep in touch<3

      x♥x♥

      "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




      Διαγραφή
  18. ax auto to ladaki to xrhsimopoiousa paliotera kai 8umamai ekane polu kalh douleia! kai murizei kai fovera. h paletta teleia??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Οι σκιές φαίνονται πολύ ωραίες! Παρήγγειλα κι εγώ μια παλέτα από άλλη εταιρία και περιμένω με ανυπομονησία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Nice selection of products ^_^ idios to Blue Reef kai i paleta (tin opoia blepo oti indeed tin exeis timisei deontos ^_^)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ωραία αγαπημένα! Θέλω και εγώ την παλέτα με τις σκιές! :)
    Σε έχω κάνει tag σε κάποιες ερωτήσεις. Θα χαρώ να διαβάσω τις απαντήσεις σου!
    http://itsallaboutbeautybydemyfil.blogspot.gr/2012/12/beauty-tag-beauty-fairy.html
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μου αρεσαν ολα τα αγαπημενα σου!!!! Αχ αυτη η παλεττα τη τελεια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εισαι η δευτερη νικητρια στο χριστουγεννιατικο giveaway μου!!! Κερδισες το κραγιον και το μολυβι!!! ΜΠΡΑΒΟ!!
    Στειλε μου email στο dimitra_gk@hotmail.com για λεπτομερειες!!!!! Σ'ευχαριστω για τη συμμετοχη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Τέλειο το μπεζ μανουδάκι και η παλέτα! Παρήγγειλα και εγώ χτες από MUA δυο παλετες και οχι μονο, και ανυπομονω να ερθουν!!

    toothfairygardy.blogspot.gr
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φαίνονται πολύ καλά γλυκιά μου! θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω το τελευταιο προϊόν, καθώς μου λείπει ένα serum και δεν έχω βρει κάποιο που να με κάνει να το αγοράζω συνέχεια!το προτείνεις ανεπιφύλακτα?
    πολλά φιλια! :)
    xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. This is so so cool. This post totally rocks!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. I honestly have no idea what you are saying, but you have great pictures!

    Valerie w/ Run With the Hunted Blog

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)