What you don't know about James Bond

By 9:28 μ.μ. , , ,

Με αφορμή την επέτειο των 50 χρόνων από την κυκλοφορία της πρώτης ταινίας James Bond, βγαίνει το πρώτο άρωμα για όλους όσους θέλουν να μυρίζουν σαν τον γνωστό πράκτορα 007!! Με μαύρη επιβλητική συσκευασία έρχεται να κλέψει τις εντυπώσεις.. Στο εξωτερικό κυκλοφορεί ήδη από 15 Αυγούστου.. Παρακάτω μπορείτε να δείτε το γεμάτο μυστήριο τηλεοπτικό σποτ.. 
Γνωρίζατε ότι ο Tom Ford είχε αναλάβει την σχεδίαση ολόκληρης της γκαρνταρόμπας του Daniel Craig για την ταινία Skyfall?!! Ο διάσημος σχεδιαστής δήλωσε ενθουσιασμένος για αυτήν την συνεργασία αν και δεν ήταν η πρώτη φορά που σχεδίαζε κάτι με τον συγκεκριμένο ηθοποιό γι'αυτό και ήξερε ακριβώς τι είναι κατάλληλο για αυτόν. Με την συμβολή και της ενδυματολόγου της ταινίας Jany Temime αναμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα στην ταινία. Πάντως αν κρίνω από τις παρακάτω φωτογραφίες ο Daniel μάλλον θα κλέψει πολλές καρδιές..




ΚΑΙ για τους φαν του ειδους, το trailer του Skyfall.. Υπομονη μεχρι την 1 Νοεμβριου!! 
Hugs and kisses
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

25 σχόλια

  1. JAMES BOND!!!Κλασσικές αξίες!Τόσο σκληρός και ταυτόχρονα τόσο αβρός με τις γυναίκες!Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω την εντύπωση πως μόνο το ότι παίζει κάποιος αυτόν τον ρόλο, αποκτά αυτόματα μια γοητεία βρε παιδί μου!
    Φιλιά!
    Ειρήνη by http://dreamofbeauty22.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο απολυτος ανδρας... γι αυτο και δεν ειναι πραγματικος χα χα!
    Πρεπει να έχω δει σχεδό όλες του τις ταινίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο απόλυτος άντρας !!!
    Αν το πάρουμε δώρο το άρωμα στους άντρες μας λες να πάρουμε μια μικρή γεύση James Bond? χαχαχα ( εύχομαι να μην διαβάσει ο άντρας μου ποτέ αυτό το σχόλιο )
    Καλό βράδυ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. δεν είναι και πολύ του τύπου μου τέτοιες ταινίες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ωραίος ο Bond, πιστεύω και το άρωμα θα είναι εξίσου ωραίο! :) σε ευχαριστώ και για την ευχή σου, φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αν και δεν είναι του γούστου μου τέτοιου στυλ ταινίες,θα το υποστώ γιατί ο καλός μου,μου'χει πάρει τα αυτιά..Εδώ και ένα μήνα μου λέει ότι θα πάμε να το δούμε με το που βγει..
    Ο συγκεκριμένος ηθοποιός μου άρεσε πολύ στο Κορίτσι με το τατουάζ..Δε ξέρω αν το έχεις δει,στην προτείνω!
    Το άρωμα ποια εταιρεία το βγάζει;Δεν παίρνω από το εμπόριο αρώματα,αγοράζω μόνο στην χονδρική από εταιρεία που συνεργάζεται με τον Bruce Willis και την γυναίκα του!!
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Can't wait to see the Skyfall. I heard it's amazing.

    Melissah from Scrapbook

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λοιπόν την πρώτη φορά που είδα τρέιλερ με αυτόν ως νέο τότε Μποντ μου είχαν κάνει τρομερή εντύπωση τα αφτιά του. "Μα γιατί έβαλαν τον Ντάμπο στην ταινία;" είχα ρωτήσει τότε. Μετά είδα την ταινία.Ω ναι, ούτε που πρόσεξα τα αφτιά του...

    Ελπίζω το άρωμα να έχει μια νορμάλ τιμή ευρείας. Χι χι ήδη φαντάζομαι τον καλό μου να το φοράει και να μου κάνει 007 κόλπα μμμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Great James Bond post. I am a big fan!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. δοκιμασα το αρωμα οταν ημουν στη στοκχόλμη κ το περιμενα να ερθει ειναι πολυ ωραιο δωρο!
    γενικα δηλωνω φαν του J.B απο μικρη εχει εναν αερα ενα μυστηριο

    αν θυμαμαι καλα το μικρο μεγεθος εχει γυρω στα 40 ευρω? θα σε γελασω...
    ανυπομονω να δω την νεα ταινια εχω ηδη λατρεψει το soundtrack!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Eνδιαφέρουσες οι πληροφορίες για τον james bond..!!!Κι εγώ ανυπομονώ για την ταινία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. poly endiaferon post!
    h alhtheia einai oti den gnwriza polla!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. polu endiaferon post koukla!!!ti perimenw pws kai pws ti tainia na bgei:)
    filakiaa

    www.fashionrailways.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Υπέροχο, υπέροχο!!Θέλω να δω πως μυρίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Great great post!
    Love it!!
    Have a great week,dear:)
    See you soon
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. όλοι περιμένουμε την ταινία ...
    ωράιο post..

    φιλιά πολλάααα

    http://favoritemomentsofmylife.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ ωραίο post!!! Ελπίζω το άρωμα να ταιριάζει στον καλό μου...!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εχθες την ειδα την ταινια!!!
    και γινοταν χαμος!ειχα να δω πολυ καιρο γεματη την αιθουσα!
    καλα ουτε κι εγω τρελαθηκα με την παλετα , μην νομιζεις!
    Αν καταφερω να ανεβασω ποτε το βιντεο θα δεις αναλυτικα την αποψη μου!!;)
    φιλια
    χοχο
    Αn.ni

    olini1989.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γλυκό μου Clairaki μακάρι να καταφέρω να δω την ταινία στο σινεμά... Αχ αχ αχ αυτός ο Daniel, έχει τόσο περίεργη φάτσα, αλλά... τέλειος 007! Έχω ακούσει τα καλύτερα και για τον Χαβιέ.
    Φιλιά κοριτσάκι μου, χάνομαι το ξέρω, αλλά πάντα κρυφοκοιτάζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)