My Avon collection

By 10:50 μ.μ. ,

Για την Avon είχα ακούσει από μικρή και είχα δοκιμάσει μόνο τρία lip gloss τα οποία ήταν και από τα αγαπημένα μου εκείνη την εποχή!! Τώρα πια, λόγω του blog, δοκίμασα περισσότερα προϊόντα και μόνο καλά λόγια μπορώ να πω.. 

  • Ξεκινώντας με το body scrub, το οποίο πιστεύω πως είναι από τα καλύτερα του είδους!! Έχει υπέροχο άρωμα βανίλιας και αφήνει πραγματικά απαλή την επιδερμίδα μετά από κάθε χρήση.. Έχεις αυτό το αίσθημα της φρεσκάδας για πολλές ώρες μετά!!  Το χρησιμοποιώ από τον Αύγουστο και μπορώ να το προτείνω ανεπιφύλακτα.. 
  • Το επόμενο προϊόν είναι το Mirror shine spay. Πρόκειται για ένα σπρέι λάμψης για τα μαλλιά με  καλοκαιρινό φρουτένιο άρωμα!! 
  • Το μολύβι ματιών το οποίο λατρεύω είναι το διπλό από την σειρά colourtrend. Η μία μύτη είναι μαύρη και η άλλη πράσινη.. Έχει την καλύτερη διάρκεια που έχω δει σε μολύβι και η απόδοση του χρώματος είναι μοναδική!! 
  • Από κραγιόν, έχω ένα σε απόχρωση sparkling peach. Όπως καταλάβατε έχει ροδακινί χρώμα και ήταν ότι πρέπει για το καλοκαιράκι. Δεν ξηραίνει τα χείλη και δεν φεύγει πολύ εύκολα!! Όσο για την διάρκεια, καλή.
  • Για το Shine attract σας έχω ξαναμιλήσει.. Το έχω σε απόχρωση rose bouquet, είναι άκρως ενυδατικό και αφήνει ένα διακριτικό χρώμα γι'αυτό και προτιμούσα να το φοράω στην δουλειά!!
  • Ένα ακόμα προϊόν που σας έχω μιλήσει είναι η μάσκαρα superextend. Ήταν μέσα σε ένα σετ, μαζί με μια παλέτα σκιών και ένα μαύρο μολύβι. Δεν κολλάει τις βλεφαρίδες και τις δίνει μήκος.. Είναι κατάλληλη για πρωινό μακιγιάζ καθώς το αποτέλεσμα δεν είναι πολύ έντονο..
  • Η δεύτερή μου μάσκαρα, η οποία είναι ίδια με αυτήν που δίνω στον διαγωνισμό είναι η superdrama!! Ανήκει και αυτή στα αγαπημένα μου προϊόντα ομορφιάς γιατί δίνει όγκο στις βλεφαρίδες και τις κάνει να φαίνονται πιο ανασηκωμένες.. Το αποτέλεσμα είναι θεϊκό!!
  • Το eye liner του σετ είναι το glimmerstick σε μαύρο χρώμα!! Στην αρχή, το παραδέχομαι, δεν το είχα πάρει με καλό μάτι αλλά του έδωσα ακόμα μια ευκαιρία και τελικά βγήκα κερδισμένη.. Είναι μαλακό σε αντίθεση με τα μολύβια και έχει και αυτό καλή διάρκεια.
  • Τέλος οι δύο τετραπλές παλέτες σκιών που έχω, η μία ήταν μέσα στο σετ που σας λέω πιο πάνω και η άλλη δώρο από ένα περιοδικό.. Και οι δύο είναι από την σειρά true colour!! Είναι για χειμερινά μακιγιάζ κατά την γνώμη μου γιατί έχουν αρκετά έντονα χρώματα.. Η purple haze έχει τρεις αποχρώσεις του μοβ και μία πράσινη σκούρη σκιά και η lace hues έχει μία πράσινη, μία μπλε, μία μπεζ/ροζ και μία λευκή!!
Τέλος θα ήθελα να σας πω ότι αυτό το διάστημα έχει πολλές και καλές προσφορές η εταιρία!! Λανσάρει την νέα σειρά Colourtrend με μειωμένες τιμές.. Φαίνονται όλα τόσο όμορφα και δελεαστικά.. 
Επιπλέον κυκλοφορεί νέα αρώματα σε χαμηλές τιμές και αυτά.. 
Για οποιαδήποτε απορία μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μου!!

**Μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό για τα γενέθλια του blog μου!!**

Να περνάτε όμορφα
Φιλάκια Πολλά
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN


You Might Also Like

19 σχόλια

  1. τα προιοντα avon τα εχω σε εκτιμηση απο τοτε που ημουν τοσο δα κοριτσακι και ειμασταν στην Γερμανια.μου αρεσουν και τα προιοντα μακιγιαζ και τα προιοντα περιποιησης.επισης λατρευω τις ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ τους!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τo Mirror Shine Spray το έχω χρησιμοποιήσει και είναι αρκετά καλό...παλαιότερα όμως υπήρχε ένα άλλο σε λευκή πράσινη συσκευασία που ήταν άπαιχτο!!! Δυστυχώς το σταματήσανε...:(( Γενικά από Avon έχω δοκιμάσει πολύ λίγα προϊόντα...Θα κοιτάξω τις προσφορές τους με την πρώτη ευκαιρία..;o))XXX

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. to scrub to exw kai egw kai einai poli kalo!
    exw meinei genika polu euxaristimeni apo tis prosdfores tous!

    filakia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. πολυ ωραια η συλλογη σου.το λαδακι για τα μαλλια αγαπησα αυτο το καλοκαιρι απο την avon και ενα σπρευ για ...τα μαξιλαρια,χαχα sleeptherapy.Μοσχοβολαει το υπνοδωματιο οταν το ψεκαζω,αληθεια.εχω και λιπγκλος και μασκαρα απο την εταιρεια.πολυ ωραια προιοντα και οικονομικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρησιμοποιώ αρκετά από τα προιόντα της Avon!Μου αρέσει που βάζει προσφορές σε νέα προιόντα, δίνοντας σου τη δυνατότητα να τα δοκιμάσεις!Στις προσφορές τους είναι πολύ οικονομικά, αν και αξίζουν και τα λεφτά τους, στις αρχικές τους τιμές!Καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ωραια προιοντα! τις σκιες απο το περιοδικο τις εχω κ γω κ ειναι πολυ καλες κ σταθερες τις χρησιμοποιω συχνα
    γενικα ο,τι εχω δοκιμασει μεχρι στιγμης απο avon βγηκε καλο κ σε πολυ καλες τιμες αυτο που ειχα ξεχωρισει ειναι τα μολυβια ματιων εχω ενα κλασικο μαυρο που ειναι καλυτερο απο πολλα αλλα πολυ πιο ακριβα
    πολυ ωραιες προτασεις θα εχω στο νου μου το απολεπιστικο μιας κ η βανιλια ειναι κλασικ αξια!
    φιλακιααα κουκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα έχω δοκιμάσει σχεδόν όλα! Την μωβ μάσκαρα & το Shine attract δεν έχω δοκιμάσει αλλά θα ήθελα πολύ! Το scrub το έχω κι εγώ (έχω γράψει γι' αυτό)και μου αρέσει αν και θα προτιμούσα να έχει πιο χοντρούς κόκκους. Από τα μολύβια ματιώ τα έχω σχεδόν όλα! Όσα προϊόντα (τα περισσότερα) έχω δοκιμάσει έχω μείνει πάρα πολύ ευχαριστημένη. Πάντα με τις προσφορές που έχει βρίσκω τα αγαπημένα μου και τα παίρνω για να τα έχω στην άκρη! Μόλις ανέβασα post με κάποια προϊόντα που έχω δοκιμάσει από την νέα σειρά ColorTrend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Lovely items!!
    I have the lipsticks and eye shadow palettes they have lovely product!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βλέπω το περιοδικό το τιμήσαμε όλες, φυσικά και εγώ μαζι! Χαχαχα. Όσα Avon έχω δοκιμάσει μου άρεσαν και βρίσκω καλές και τις προσφορές τους. Το μόνο αρνητικό τους για μένα είναι η αναμονή μέχρι να τα αποκτήσω. Θέλω τα ψώνια μου τώρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Fainontai poly omorfa ola, alla tha ithela na dokimaso to body scrub kai to spray gia ta mallia! Exo tin mia paletitsa ki ego apo to periodiko, mou aresoun ta xromata tis ektos apo ena pou den vgainei katholou to xroma pou vlepeis. Filia glykeia mou!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα προιόντα της Avon είναι πάρα πολύ ωραία. Το sparkling peach είναι υπέροχο χρώμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τέλεια είναι! Μάσκαρα δεν έχω δοκιμάσει ακόμα από Avon και θέλω να το κάνω σύντομα γιατί ακούω από όλες τα καλύτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. poly wraio post!
    epilegw k egw ayta ta proionta!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πρώτη φόρα που χρησιμοποίησα προϊόντα της Avon ήταν όταν ήμουν ακόμα σχολείο. Η αλήθεια είναι ότι εμπιστεύομαι την εταιρία Avon σε κρέμες όσο τίποτα άλλο και σε μάσκαρα επίσης!

    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. i totally love Avon!!! they have great stuff. and i like that eye shadow palette. the colors are dark and edgy.

    Want to win $50 worth of clothing? Come join my MIXMOSS giveaway!!! :)

    :)
    Carrie
    http://readmylifeascarrie.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. This is so good!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλησπέρα!!!μου αρέσει πολύ η καινούρια όψη του μπλογκ σου!!!!!
    Αγαπημένα μου προϊόντα είναι τα αφρόλουτρα και σαμπουάν της Avon!!!
    AΝ δεν τα έχεις δοκιμάσει να το κάνεις!!πολύ καλη ποιότητα!!
    Φιλιά:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)