Σαν δώρο γενεθλίων

By 10:10 μ.μ. ,

Καλησπέρα σε όλη την παρέα.. Θα ήθελα να σας δείξω ένα όμορφο δώρο που κέρδισα σε διαγωνισμό και ειδοποιήθηκα την μέρα των γενεθλίων μου το καλοκαίρι!! Είμαι αδικαιολόγητη που δεν το παρουσίασα νωρίτερα απλά περιμένω ακόμα ένα δωράκι και σκεφτόμουν να τα δείξω μαζί.. Τέλος πάντων, 2 υπέροχα βραχολάκια προστέθηκαν στην συλλογή μου και μάλιστα έχουν όμορφο χρώμα.. 
Θέλω να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου την Κατερίνα με το blog http://redrosecheeks.blogspot.gr/ γιατί μου έκανε ακόμα πιο όμορφη εκείνη την ημέρα!!


**Μην ξεχνάτε τον διαγωνισμό για τα γενέθλια του blog μου!!**

Να περνάτε όμορφα
Φιλάκια Πολλά
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

20 σχόλια

  1. poly omorfa vraxiolia pragmatika!
    :)
    http://talkingaboutf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφο δώρο! Μεγειά! Πάντα τυχερή Κλεονίκη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αααα!!! Να τα χαρείς τα βραχιολάκια σου μικρή μου!!! Πάντα όμορφα δωράκια να παίρνεις και να σε γεμίζουν χαμόγελα!!! Σε φιλώ, καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. para polu omorfa glukia mou!megeia sou!na ta xareis!
    polla filia!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. σευχαριστω πολυ για το σχολιο σου:))
    μολις εγινα κι εγω μελος στο blog σου!
    ελπιζω να τα λεμε!
    πολλα φιλια και καλη εβδομαδα!
    xoxo
    An.ni

    olini1989.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. πολυ ομορφα!παντα τυχερη να εισαι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ ωραίο δώρο...
    Μόλις σου έδωσα βραβείο δες εδώ:http://zoiloves.blogspot.gr/2012/09/blog-post.html
    Φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είναι πολύ όμορφα! Με γειά! Πάντα τυχερή να είσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ όμορφα τα δωράκια σου, καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με γεια κοριτσάκι μου! Είναι πολύ ωραία!
    Έχω και εγώ διαγωνισμό στο blog μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Χμμ, ποτέ δεν είναι αργά για ένα "ευχαριστώ"...! Χαίρομαι που σου άρεσαν :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)