New in

By 8:20 μ.μ. , ,

Καλησπέρα κορίτσια!! Πριν λίγες μέρες έκανα μια μικρή βόλτα στα μαγαζιά αλλά τελικά κατέληξα στο αγαπημένο μου Pink Woman! Πρόκειται για μια γνωστή εταιρία, η οποία έχει όμορφα και νεανικά ρούχα σε προσιτές τιμές.. Δυστυχώς στην Θεσσαλονίκη έχει ένα κατάστημα από όσο γνωρίσω αλλά έχω σκοπό να το ψάξω περισσότερο.. Για ρίξτε μια ματιά σ'αυτά που πήρα και περιμένω να ακούσω την γνώμη σας!! Αλήθεια, εσείς έχετε πάρει ποτέ κάτι από αυτήν την εταιρία?? 



Online shop: http://www.pinkwoman-fashion.com/
Facebook: https://www.facebook.com/PINK.WOMAN.OFFICIAL

Να περνάτε όμορφα
Φιλάκια Πολλά
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

35 σχόλια

  1. Τι καλύτερο από το χρώμα;
    Να τα φορέσεις να τα χαρείς κορίτσι όμορφο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Με γειά σου!Eχω αγοράσει και γώ κάποιες φορές απο Pink Woman και τα ρούχα τους γενικά μου αρέσουν πολύ! Καλοφόρετα:-)
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Me geia sou! Palia agoraza poli ap'ta pink woman, alla nomizw exw na parw xronia!

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Kaloforeta koukla mou, den 3erw gt alla genika den mou aresoun ta rouxa tous, pes me periergi, ti na pw?
    Filia kai na pernas kala!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλοφόρετα! Το αμάνικο στο τέλος μου αρέσει πολύ γιατί γενικά συνέχεια φοράω τέτοια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα όλα,ιδιαίτερα η φουστίτσα(πολύ όμορφο χρώμα) και το εμπριμέ τοπ!Μεγειά σου και καλοφόρετα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλα το μπλουζακι ειναι ολα τα λεφτα!Λατρευω τετοιου στυλ μπλουζακια.Θεωρω πωs ειναι απιστευτα βολικα....
    Απο Pink Woman ειχα αγορασει τον χειμωνα μια μπλουζα βραδινη και την καταβολευτηκα!Εχει πολυ καλα πραγματα παντωs!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ta pink woman einai apo ta agapimena mou brands!
    pragmatika polu neanika!!
    i foustitsa exei polu wraio xrwmataki!

    http://xouxounitsa.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ένα απ τα αγαπημένα μου καταστήματα:) Πολύ ωραίες οι επιλογές σου!Με γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με γεια σου Κλαίρη μου...υπέροχα είναι τα ρούχα που αγόρασες! Δεν έχω ψωνίσει ποτέ από το κατάστημα Pink Woman, αλλά θα κάνω μια βόλτα σύντομα!!! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με γεια! Καλοφόρετα!! Είναι πολύ όμορφα! Η βερμούδα ιδικά είναι υπέροχη!!!

    xx
    as dreamers do

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με γεια σου! :)
    Ειδικά η μπλούζα με τα λαχούρια και η φούστα είναι τέλεια! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. You have such a cute blog here,i am your newest follower and i would love if we could follow eachother so we could keep in touch more and be friends!
    Waiting for you to visit my blog!
    Kisses and Hugs
    Theo

    http://countryoffashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. την εταιρεια δεν την ξερω αλλά τα ρουχαλάκια υπέροχα! enjoy them the most!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. έχεις βραβείο :)
    φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. What an amazing and ispiring collection of clothes!!! Well done!!!
    Sending you kisses and hugs.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και εμένα μου αρέσει το Pink Woman....ιδικά το καλοκαίρι έχει απίστευτες τιμές!!!! Με γεια σου!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. α τι ωραια ρουχακια!!μεγεια και καλοφορετα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Είναι πολύ όμορφα! Καλοφόρετα!!!! Κι εγώ έχω ψωνίσει κάποιες φορές από τη Pink Woman!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έχεις ένα καλοκαιρινό βραβείο... Πέρνα μια βόλτα απ'το μπλογκοσπιτάκι μου για να το παραλάβεις!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Πολλά χρωματάκια έχεις και πολύ όμορφα!!! Πιο πολύ μου άρεσε το στράπλες μπλουζάκι σου με την ζωνίτσα!!!!! Μεγιά σου!
    Εγώ έχω καιρό να αγοράσω κάτι από το συγκεκριμένο κατάστημα. Παλιά έφερναν ωραία ρούχα στο κατάστημα της πόλης μου τα τελευταία χρόνια όμως έχουν χαλάσει στο θέμα επιλογής ρούχων.
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. great items!!
    thanks for follow me sweetie, follow you back!
    xx
    veronica
    http://in-the-jungle-of-fashion.blogspot.it/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ειμαι σιγουρη πως θα εισαι μια κουκλιτσα σε αυτα, καλοφορετα καλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. polu omorfa eidika h foustitsa sou exei polu wraio xrwma!!!kaloforeta!!!!!phra k gw prosfata 2 blouzitses apo t pink!!!!kalo kalokairi filakiaaaa!!!!!

    http://sylviefashionlove.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Nice colors :)
    Thank you for visit, sure, let's follow each other, I follow you now.
    Kisses

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. megia sou k kaloforeta! :D
    Min ksexaseis na pareis meros ston diagwnismo mou!

    Kisses
    fashionsugarbubbles.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν την γνωριζω την εταιρεια,
    ομως το λαχουρενιο τοπ ειναι τελειο!

    Καλη βδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Είναι πολύ χαριτωμένα και ό,τι πρέπει για μια όμορφη κοπέλα στην ηλικία σου!!! Στην Πτολεμαίδα έχουμε Pink Woman, εγώ όμως δύσκολα θα βρω κάτι να μου ταιριάζει!!! Φιλιά πολλά μικρό μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. πολύ όμορφα και νεανικά ρούχα ...και σε πολύ οικονομικές τιμές έχω αγοράσει και γω και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένη...
    φιλια πολλά και περιμένω φωτο με τα νεα σου ρουχαλάκια

    http://lenasfavoritesthings.blogspot.gr/
    *νεα στήλη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Γεια σου!! Ευχαριστω για το follow! :)
    Εχω παρει αρκετες φορες απο αυτη την εταιρια ρουχα και μου αρεσουν πολυ! Αυτο το τελευταιο μπλουζακι το πηρα ακριβως ιδιο και εγω και το εχω ευχαριστηθει ηδη πολυ!!
    Ελπιζω να τα ευχαρθστηθεις κ εσυ!
    Φιλακια πολλαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Very inspiring post. Your choices are always so stylish and refined!!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Hi!!!! Thank you for your visit and your coment. I follow you, and I`ll be waiting on my blog!

    Kisses!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)