Avene Gentle purifying scrub ~ Review

By 4:33 μ.μ. , , , ,

Καλησπέρα κορίτσια.. Το προϊόν που θέλω να σας παρουσιάσω σήμερα είναι το scrub προσώπου για ευαίσθητες επιδερμίδες από την Avene!! Το χρησιμοποιώ εδώ και πάρα πολύ καιρό και είμαι πολύ ευχαριστημένη.. Αυτήν την στιγμή μου έχει τελειώσει αλλά θα το ξαναπάρω σύντομα!! Η σύνθεση του είναι έτσι που ενώ έχει μικρούς κόκκους δεν γδέρνει την επιδερμίδα... Ειδικά για εμένα που έχω που και που 2 3 σπυράκια ή όταν είναι ήδη ερεθισμένο το πρόσωπο μου λόγω της κρέμας για την ακμή δεν μου χειροτερεύει το πρόβλημα!! Μετά από κάθε χρήση φαίνεται ορατά πιο καθαρή και λαμπερή η επιδερμίδα χωρίς κανένα ίχνος λιπαρότητας.. Ήθελα να σας βάλω κάποια φωτογραφία αλλά το πέταξα κατά λάθος πριν 2 εβδομάδες ωστόσο βλέπεται στην παρακάτω πως είναι η συσκευασία.. Είναι 50ml και μου κράτησε για 10 μήνες περίπου.. 
Συνοψίζοντας, θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα σε ευαίσθητες επιδερμίδες και λιπαρές με τάση για ακμή.. Η σχέση ποιότητας με τιμή είναι πολύ καλή αν σκεφτείς ότι κοστίζει γύρω στα 15Ε!! Είναι από μια εταιρία που εμπιστεύομαι πολύ γιατί όλα της το προϊόντα είναι προσεγμένα έτσι ώστε να ανταποκρίνονται σε κάθε μας ανάγκη!! Δεν περιέχει parabens το οποίο είναι ένα ακόμα μεγάλο συν.. 
Εσείς το έχετε δοκιμάσει το συγκεκριμένο προϊόν??


Να περνάτε υπέροχα
Φιλάκια Πολλά
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN



You Might Also Like

38 σχόλια

  1. mporeis na mas kanis ena post gia to pos prosexeis tin epidermida sou ... exo kai egw akmi kai maresi na matheno kainourgies kremes pou voithane !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έχω γράψει ένα guest post στο blog των GBB με αυτό το θέμα (μπορείς να το δεις εδώ: http://www.greekbeautybloggers.com/2012/01/guest-post_12.html) προτείνοντας και κάποια άλλα προϊόντα τα οποία έχω δοκιμάσει κατά καιρούς!! Θα μπορούσα να το ανανεώσω βέβαια γιατί έχω και άλλα πράγματα που θα ήθελα να σας αναφέρω.. Θα το ετοιμάσω μέσα στην επόμενη εβδομάδα :)

      Διαγραφή
  2. Εγώ χρησιμοποιώ το αντηλιακό για το πρόσωπο της εταιρίας και είμαι πάρα πολύ ευχαριστημένη!!! Δεν έχω δοκιμάσει το scrub αλλά είμαι σίγουρη πως θα είναι εξίσου καλό!
    Ωραίο post! :)

    φιλάκια
    as dreamers do

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι την αντηλιακή κρέμα την έχω δοκιμάσει μόνο σε δείγματα!! Γενικά όσα έχω δοκιμάσει από αυτήν την εταιρία μου άρεσαν πολύ..

      φιλάκια

      Διαγραφή
  3. Το έχω δοκιμάσει σε δείγμα το scrub γιατί χρησιμοποιώ την κρέμα προσώπου και το αντηλιακό της εταιρίας.Μπορώ να πω ότι θα το αγόραζα άλλα όχι κατ ανάγκη.Έχει όντως πιο απαλό scrub σε σχέση με κάποια άλλα και επίσης έχει μια διακριτική μυρωδιά.Συνίσταται για πιο ευαίσθητα δέρματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ap'tin Avene pairnw sinithws antiliaka to kalokairi, alla kserw oti genika exei poli kala proionta! I sigekrimeni den tha ekane gia tin epidermida mou, pou einai kata vasi xiri, alla sigoura tha iparxei kati analogo kai gia mena!

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. de to exw dokimasei.genikotera omws eimai euxaristhmenh me authn etaireia,exw to katharistiko kai mia enudatikh oil-free.

    sophie xx

    http://blogstylethings.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δυστυχώς δεν το έχω χρησιμοποιήσει το συγκεκριμένο,αλλά έχω ακούσει πολύ καλά λόγια.....θα το έχω στα υπόψιν μου!!Φιλιά πολλά κορίτσι και καλό σου σ/κ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Είναι πράγματι πολύ καλό και η τιμή του σούπερ για την ποιότητα του. Εξίσου καλό είναι και το καθαριστικό προσώπου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τα προϊόντα Avene τα αγόραζα πριν χρόνια. Τώρα τελευταία ξανά χρησιμοποιώ το Ιαματικό νερό της σε Σπρέυ! Έχω λιπαρή προς ευαίσθητη επιδερμίδα που συχνά με ταλαιπωρεί η ακμή και θεωρώ πως η Avene είναι από τις πιο κατάλληλες εταιρίες για τέτοιες επιδερμίδες!Κι εγώ την εμπιστεύομαι! Το συγκεκριμένο προϊόν που μας προτείνεις δεν το έχω δοκιμάσει και μάλλον θα το κάνω! Σκέφτομαι να πάρω μια ενυδατική κρέμα της Avene, έχεις κάτι να προτείνεις;

    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά η τιμή του είναι πολύ καλή φια ένα τόσο καλό προϊόν!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. φαινεται πολυ καλο.θα το εχω στα υποψην :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το ειχα δοκιμασει πριν 1 η 2 χρονια νομιζω και μου ειχε αρεσει πολυ.ουτε θυμαμαι γιατι δεν το ξαναπηρα.καλα που μου το θυμισες!
    http://starsandstellars.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Sygxaritiria. Poly endiaferousa proseggisi!!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. πολυ μου αρεσουν τα reviews για προιοντα περιποιησης προσωπου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολυ μου αρεσουν τα reviews για προιοντα περιποιησης προσωπου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πολύ καλά έκανες και παρουσίασες το συγκεκριμένο προϊόν...
    Απλά, θαυματουργό!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Πολύ ωραίο review! Δεν το έχω δοκιμάσει το συγκεκριμένο μιας και ακμή δεν έχω ευτυχώς, αλλά γενικά νομίζω οτι η La Roche-Posay με έχει κερδίσει στα προϊόντα περιποίησης προσώπου! Φιλάκια κουκλίτσα! xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το μοναδικό προϊόν της Avene που δοκίμασα με άφησε κατα-ενθουσιασμένη. Είναι πολύ σημαντικό για μια εταιρία να έχει σταθερή ποιότητα σε όλα της τα προϊόντα!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πολύ καλό προιόν ειδικά για τις κοπέλες με ακμή...
    και πολύ καλή τιμή
    φιλακια


    http://lenasfavoritesthings.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Πρεπει να ειναι πολυ καλο!εχω δοκιμασει αλλα προιοντα της εταιριας κ ειναι εξαιρετικα
    πολλα φιλακια κουκλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Χρησιμοποιώ το καθαριστικό γαλάκτωμα της Avene και ειναι τελειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Η εταιρεία Avene είναι από τις αγαπημένες μου και χρησιμοποιώ πολλά προϊόντα της, όπως αυτό το scrub προσώπου που είναι φανταστικό!! Να'χεις μια χαρούμενη εβδομάδα, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Akougetai poli kalo..

    Exw ki egw spirakia k xrisimopoiw kathimerina:

    1) Avene Cleanance san enidatiki kai prin to makigiaz

    2) Avene Cleanance K, enidatiki kai afairei mavra stigmata, blemishes klp

    3) Kai telos to Cleanance antiliako..

    Eimai para poli euxaristimeni ap ola!

    Afou exeis k esi akmi k les oti einai kalo afto to scrub tha to dokimasw!

    Pantws enimerwtika,
    to online farmakeio "Pharmacy4u.gr" ta exei ola pio oikonomika..
    Egw pira ta parapanw 3 proionta me 30euro!
    Ta pariggeila Pempti apogevma kai itan stin porta mou Paraskevi prwi!

    Poli wraio post! Pes mas ki alla gia peripoiisi proswpou!

    xoxo
    Peggy
    beautyjunkiepeggy.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. nice blog:D

    follow each other?

    Marie
    http://iintothegroove.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Nice blog!!

    http://sweetcherryblogger.blogspot.com.es/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. den to exo dokimasei alla xrisimopoiw tin krema imeras me dikti prostasias kai eimai ikanopoiimeni!!

    xx
    Nelly

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θα την δοκιμασω συντομα.

    From Paris with love!
    Kristina recently posted.. Yes, I do mon amour!.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. καλημέρα!!και εγώ το χρησιμοποιώ καθώς και την κρέμα ημέρας με αντιηλιακό!Είναι όντως απαλό και για ευαίσθητες επιδερμίδες!!!thank you for your tips!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. γεια σου Κλεονικη! σε ευχαριστω πολυ για τα καλα σου λογια στο blog μου! παντα χαιρομαι οαν μου γραφουν Ελληνιδες! Following back!!!!!!!!!!!!!
    http://underfashionarrest.blogspot.com/
    http://underfashionarrest.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Κλεονίκη τι κορίτσι είσαι εσύ!!!Τι ωραία που τα λες, τι ωραία που τα γράφεις και τι καλά που σε έχουμε βρει και σε διαβάζουμε!!!
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Έχεις βραβείο από μένα!
    Ρίξε μια ματιά!
    http://beautystr.blogspot.com/2012/05/one-lovely-blog-award-demi-mist-httpwww.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά θα το βάλω στη λίστα μου. Από την AVENE έχω χρησιμοποιήσει αντηλιακό προσώπου και το σπρέι με το "μαγικό νεράκι" όπως το λέει μια φίλη μου. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Thanks for the tip _ I am going to have to look out for this!

    Melissah
    Scrapbook

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)