My favorite products from La Roche-Posay ~ Reviews

By 10:59 μ.μ. , , , ,

Καλησπέρα κορίτσια.. Τι κάνετε?? Εδώ στην Ελλάδα έχουμε την Μεγάλη Εβδομάδα αυτές τις ημέρες και επιτέλους έκατσα στο σπίτι και ξεκουράστηκα!! Η πρακτική πηγαίνει πολύ καλά.. Μου έχουν δώσει αρκετές αρμοδιότητες και έτσι περνάει γρήγορα το 8ωρό!! Σήμερα θα σας παρουσιάσω 2 αγαπημένα προϊόντα από την La Roche-Posay, το Unifiance Fluide Mat και το Toleriane Dermo Nettoyant!! (Δεν έβαλα φωτογραφίες των δικών μου προϊόντων γιατί δεν έχω την ψηφιακή αυτό το διάστημα). Περιμένω να ακούσω και την δική σας άποψη για αυτά τα 2!

1)Unifiance Fluide Mat
Η επιχείρηση λέει: 
"Είναι ένα make up για το ευαίσθητο μικτό έως λιπαρό δέρμα. Η υγρή, λεπτόρρευστη και άνετη υφή του προσδίδει ένα αποτέλεσμα διακριτικό, αλλά παράλληλα καλυπτικό. Σχεδιασμένο για το ευαίσθητο δέρμα, απλώνεται αμέσως εξαφανίζοντας κάθε γυαλάδα, μειώνει ορατά τις ατέλειες και προσδίδει ομοιόμορφη υφή στο δέρμα. 
Χωρίς paraben.
Χωρίς άρωμα.
Δε δημιουργεί μαύρα στίγματα.
Δοκιμασμένο σε ευαίσθητο δέρμα.
Συνθέσεις υψηλής ανοχής
0% άρωμα
Υποαλλεργικά
Συνιστώνται από δερματολόγους" 

Εγώ θα συμφωνήσω με όλα αυτά!! Το χρησιμοποιώ εδώ και 2 χρόνια σχεδόν και είμαι αρκετά ευχαριστημένη.. Το νιώθω πολύ ελαφρύ για την επιδερμίδα μου!! Έχει καλή διάρκεια και καλή κάλυψη αν υπολογίσετε ότι έχω κάποιες ατέλειες όπως κοκκινίλες και μερικά σπυράκια! Θα το πρότεινα ανεπιφύλακτα σε όσες κοπέλες θέλουν να το δοκιμάσουν.. Το μπουκαλάκι κρατάει για ένα 6μήνο περίπου με καθημερινή χρήση!

2)Toleriane Dermo Nettoyant
Η εταιρία λέει:
Γαλάκτωμα ντεμακιγιάζ λεπτόρρευστης υφής για μη-ανεκτικό και ευερέθιστο δέρμα (πρόσωπο και μάτια). Η σειρά Toleriane περιέχει μία αυστηρά προσεγμένη σύνθεση υψηλής ανοχής με στόχο την αποκατάσταση του αισθήματος άνεσης στο δέρμα και για να ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο πρόκλησης ερεθισμών και αλλεργιών. Είναι εμπλουτισμένη με ενυδατική γλυκερίνη.  Χωρίς άρωμα, χωρίς επιφανειοδραστικά και χωρίς συντηρητικά.

Και εδώ έρχομαι να συμφωνήσω!! Καθαρίζει πάρα πολύ καλά το πρόσωπο μου και τα μάτια μου χωρίς να προκαλέσει κάποιον ερεθισμό..  Να φανταστείτε μια μέρα μπήκε καταλάθος λίγο προϊόν στο μάτι μου και δεν με πείραξε καθόλου!! Κανονικά η επιδερμίδα μου είναι λιπαρή αλλά πλέον έχει γίνει και ευαίσθητη και αν και δοκίμασα και κάποια άλλα προϊόντα το συγκεκριμένο από την La Roche-Posay με βόλεψε απίστευτα!

Ελπίζω να σας άρεσαν τα reviews μου
Καλό Πάσχα σας εύχομαι..
Να περάσετε όμορφα αυτές τις μέρες
Φιλάκια πολλά
Claire
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

38 σχόλια

  1. polu wraio post koukla mou kai kali dunami gia tin praktiki kai Kalo pasxa!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. έχω ακούσιε πολύ καλά λόγια για πολλά προϊόντα της εταιρίας, θα ήθελα να δοκιμάσω μερικά. Καλό Πάσχα γλυκιά μου :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πιστεύω θα σου αρέσουν αν δοκιμάσεις κάτι :) Καλό Πάσχα και σε σένα!!

      Διαγραφή
  3. Καλή Ανάσταση κοριτσάκι!
    Από La Roche-Posay ότι έχω δοκιμάσει απλά με ενθουσίασε! Δεν ήξερα ότι υπάρχει και μέικ απ. Από τιμούλες πως είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή Ανάσταση και σε σένα Ελενάκι μου :)
      Η τιμή του συγκεκριμένου make up στα φαρμακεία είναι γύρω στα 23Ε αλλά εγώ που το παίρνω μέσω internet (από φαρμακείο πάλι) είναι γύρω στα 18Ε!! Γενικά οι τιμές τους πιστεύω ότι είναι προσιτές!!

      Διαγραφή
  4. Εε εντάξει,δε γινόταν να μη σχολιάσω.
    La Roche,από τις πιο αγαπημένες μου εταιρίες.
    Καλή Ανάστααση Claire,να περάσεις όμορφα!
    *.*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. den exw dokimasei polla proionta tis La Roche mono mia enudatiki k emeina arketa eyxaristimeni!


    Stay Luxury
    xx
    http://stayluxury.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δοκιμάσεις στο μέλλον κάτι θα ήθελα να ξέρω την γνώμη σου.. :)

      Διαγραφή
    2. k egw exw dokimasei mia enudatiki k einai superr! :)


      kisses
      fashionsugarbubbles.blogspot.com

      Διαγραφή
    3. Εγώ μόνο από δείγματα αλλά θα μιλήσω σε επόμενο ποστ για αυτά!! :)

      Διαγραφή
  6. θέλω να δοκιμάσω το makeup!! Εγώ χρησιμοποιώ το Effaclar της ίδιας εταιρείας και είναι τέλειο. Καλό Πάσχα!! xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αλήθεια? Εγώ δεν το έχω δοκιμάσει αυτό!!
    Καλό Πάσχα Μένια μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Θα ήθελα να δοκιμάσω το foundation κάποια στιγμή!Τη La Roche Posay την εμπιστεύομαι και τη λατρεύω χρόνια τώρα!Ενυδατική, gel καθαρισμού και αντιηλιακό προσώπου είναι από αυτήν!Θέλω να δοκιμάσω τη λοσιόν και την πούδρα, που έχω ακούσει τα καλύτερα!φιλάκια πολλά και Καλό Πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αντηλιακό θα αγοράσω μάλλον φέτος από La Roche Posay!! :)
      Καλό Πάσχα και σε εσένα
      Φιλάκια

      Διαγραφή
    2. Εμένα το αγαπημένο μου είναι το Anthelios XL Fluide Extreme SPF 50+!!! Πραγματικά μεγάλη αγάπη! Πολύ λεπτή υφή και ματ αποτέλεσμα!!

      Διαγραφή
  9. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ makeup από την εταιρεία αυτή,αν και το επόμενο μου θα προσπαθήσω να είναι από αυτήν!!Καλό Πάσχα σου εύχομαι και Καλή Ανάσταση κορίτσι......φιλάκιααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμένα πάντως με την ακμή δεν μου δημιούργησε κανένα πρόβλημα!! Να ξέρεις..
      Πολλά φιλάκια Νατάσσα μου
      Καλή Ανάσταση

      Διαγραφή
  10. Μake-up είχα δοκιμάσει πριν κανά 2 χρόνια. Το Toleriane (το σωληνάριο με το μαύρο καπάκι). Ειλικρινά είναι από τα πιο καλυπτικά και πιο ενυδατικά που έχω φορέσει. Τώρα φοράω ένα της burberry επίσης πολύ καλό. Καλό Πάσχα κοπέλα μου και καλή Ανάσταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Exw xronia na xrisimipoiisw losion demakigiaz, giati pleon xrisimopoiw mantlikia gia pio grigora kai gia na min mou prokalountai erethismoi sta matia...
    Den exw dokimasei genika kanena ap'ta dio proionta!
    Kalo Pasxa sou euxomai!

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ πάλι νιώθω ότι δεν καθαρίζουν πολύ καλά το πρόσωπο μου τα μαντιλάκια, δεν ξέρω!! Πάντως το συγκεκριμένο είναι για ευαίσθητες επιδερμίδες και η σύσταση του είναι έτσι ώστε να μην προκαλεί ερεθισμούς ειδικά στα μάτια..
      Καλό Πάσχα και σε σένα γλυκιά μου :*

      Διαγραφή
  12. Γενικά δεν έχω δοκιμάσει κάτι απο την συγκεκριμένη εταιρεία...Ακούω πάντωs και απο άλλεs κοπέλεs πολύ καλά λόγια.Και το make up ακούγεται πολύ καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορείς πάντα να πάρεις δειγματάκια χιχιχ!! :)
      Είναι πολύ καλά όντως!!

      Διαγραφή
  13. είναι πάρα πολύ καλά έχω ακουσεί .. και νομίζω πως θα το δοκιμάσω το make up!
    xoxo
    καλό πάσχα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν το δοκιμάσεις περιμένω την γνώμη σου :)
      Καλό Πάσχα και σε εσένα!!

      Διαγραφή
  14. Έχω δοκιμάσει και εγώ το γαλάκτωμα και είναι πάρα πολύ καλό!
    Καλό κουράγιο με την πρακτική σου!
    Καλή Ανάσταση και καλό Πάσχα!
    Φιλιά κοπέλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρά? Μα είναι υπέροχο!!
      Ευχαριστώ πολύ.. Καλή Ανάσταση και σε εσένα κοπέλα μου!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  15. Καλή Ανάσταση!!!
    Πολλές ευχές για ένα αξέχαστο Πάσχα (και όσο το δυνατόν περισσότερο χαμογελαστό!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ :)
      Ανταποδίδω τις ευχές!!

      Διαγραφή
  16. Το make up φαινεται καλο απο την περιγραφη.
    Θελω και εγω να αγορασω γιατι μου τελειωσε αυτο που χρησιμοποιουσα και ψαχνω μια ελαφρια συνθεση.
    Καλα να περασεις στις γιορτες σου!
    Φιλακια πολλα!
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι κυκλοφορούν δείγματα στην αγορά.. Δοκίμασε το και αν σε βολέψει αγόρασε το!! :)
      Καλό Πάσχα κοπέλα μου
      Φιλιά

      Διαγραφή
  17. Καλό Πάσχα σου εύχομαι!! Να περάσεις πολύ-πολύ όμορφα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Ειρήνη :)
      Καλό Πάσχα και σε εσένα!

      Διαγραφή
  18. Δεν έχω δοκιμάσει make up απο αυτη την εταιρία!Απο την περιγραφή φαίνεται ενδιαφέρον!Καλό Πάσχα!
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)