Φυσικές συνταγές ομορφιάς Vol 2

By 6:38 μ.μ. ,

Καλησπέρα κορίτσια.. Ελπίζω να περνάτε όμορφα!! Θυμάστε  την πρώτη ανάρτηση μου (μπορείτε να την δείτε εδώ) για τις φυσικές συνταγές ομορφιάς?? Σήμερα θα σας δείξω κάποιες νέες τις οποίες θα λατρέψετε!! Εγώ είχα δοκιμάσει μια μάσκα από ασπιρίνη η οποία υποτίθεται ηρεμεί τα σπυράκια αλλά μου προκάλεσε ερεθισμούς σ'όλο το πρόσωπο και από τότε προσέχω διπλά τι θα δοκιμάσω.. Επίσης έχω δοκιμάσει την παρακάτω μάσκα από μήλο, το scrub για τα χείλη με μέλι και ζάχαρη και για σώμα με καστανή ζάχαρη και γάλα!! Έμεινα ικανοποιημένη και από τα τρία.. Ρίξτε μια ματιά και στις νέες μάσκες που βρήκα!


Με πορτοκάλι για απαλότητα
Κάνει το δέρμα απαλό και γυαλιστερό. Η αγωγή αυτή είναι πολύ απλή αλλά ταυτόχρονα αποτελεσματική για τις ρυτίδες, καθώς καθυστερεί την εμφάνισή τους.
  1. Πολτοποιείς 1 πορτοκάλι και στη συνέχεια βάζεις στο πρόσωπό σου όπως τη μάσκα.
  2. Άφησέ το τουλάχιστον για 10-15 λεπτά και μετά αφαίρεσέ το.
Με μήλο για τα σπυράκια
Ένα τριμμένο μήλο ανακατεμένο με λίγο μέλι είναι μια άριστη θεραπεία για τα σπυράκια.
  • Αν το πρόβλημά σου είναι η ακμή, δοκίμασε το εξής: ανακάτεψε καλά το χυμό μισού λεμονιού με 1 αβγό. Άπλωσε το στο πρόσωπο αποφεύγοντας την περιοχή γύρω από τα μάτια και άφησε να δράσει για όλο το βράδυ. Το πρωί ξέβγαλε με ζεστό νερό. Για να απαλύνεις τη μυρωδιά του αβγού, ρίξε στο μείγμα λίγες σταγόνες ρούμι.
Με βρόμη για τη λιπαρότητα
Εξισορρόπησε την έντονη λιπαρότητα του δέρματος δημιουργώντας μια παχύρρευστη αλοιφή από βρόμη και μικρή ποσότητα ζεστού νερού.

Μάσκα με μπανάνα
Λιώνετε μια μπανάνα με το πιρούνι και την απλώνετε στο πρόσωπο και τον λαιμό. Περιμένετε 15 λεπτά και ξεπλένετε με ζεστό νερό. Η μάσκα αυτή χαρίζει απαλότητα και αναζωογόνηση στα ξηρά και ευαίσθητα δέρματα.

Πως σας φαίνονται?? Εσείς έχετε κάποια φυσική συνταγή που να προτιμάτε? Αν ναι, θα χαιρόμουν πολύ να την μοιραζόσασταν μαζί μου..
Να περνάτε όμορφα
Φιλάκια Πολλά
Claire 

Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

65 σχόλια

  1. Πολύ ωραίες οι συνταγούλες που μας γράφεις! Σίγουρα θα δοκιμάσω κάποιες απ'αυτές:-)

    xo!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συνήθως δεν είμαι φαν αυτών των συνταγών, το θέλω το χημικό μου. Δεν αντέχω όμως , θα το πω . Αντί για ρούμι/λεμόνι/αβγό μπορώ να έχω τεκίλα/λεμόνι/αλάτι;;;; χι χι χι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχαχ Βάλε ότι θέλεις κοπέλα μου αρκεί να σ'αρέσει!! Και αν μερακλώσεις λίγο δεν πειράζει :)

      Διαγραφή
    2. Ελενη μπεκροκανατα! Για συνταγες ομορφιας λεμε τωρα!

      Διαγραφή
    3. Αγαπώ σχόλια Χριστίνας!! χαχαχ

      Διαγραφή
  3. Αυτή με την βρώμη επειδή έχω μεικτό-λιπαρό δέρμα λέs να κάνει τίποτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα αλλά φαντάζομαι ότι κάτι θα κάνει και σε σένα!! :)

      Διαγραφή
    2. Αναστασια δοκιμασε να κανεις το μειγμα με γαλα αντι για νερο. Και πριν την αφαιρεσεις κανε και λιγο scrub στο προσωπο! Θα δεις τι ωραια αισθηση!

      Διαγραφή
    3. Κορίτσια σαs ευχαριστώωωω Για να το κάνω να δώ πωs θα πάει :)

      Διαγραφή
  4. Ελπιζω την ασπιρινη να μην την ειδες απο μενα και σε πηρα στο λαιμο μου! :( Η ασπιρινη ειναι λιγο δικοπο μαχαιρι, ή που θα σου κανει δουλεια ή που θα σου κανει αλλεργια! Οποτε καλυτερα να δοκιμαζουμε κατι πιο φυσικο. Εγω τις λατρευω αυτες τις συνταγες και ψαχνω διαφορα παντα! Πολυ ωραια αναρτηση, θα βγαλω κι εγω καμια καινουρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν θυμάμαι που το είχα διαβάσει αλλά μου το είχε επιβεβαιώσει και μια γνωστή μου ότι έχει επιτυχία γι'αυτό το δοκίμασα!! Ναι, καλύτερα στα φυσικά!! :)

      Διαγραφή
  5. Thanks for the tips...very helpful. To diko mou agaphmeno natural tip einai to nero apo vrasmena kastana gia kastana mallia. Epishs mou aresoun ta pagakia apo prasino tsai san toner. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα ήξερα αλλά αυτό με τα μαλλιά θα το δοκιμάσω σίγουρα :)
      Ευχαριστώ που μου τα μοιράστηκες μαζί μου!!

      Διαγραφή
  6. τη συνταγή με το πορτοκάλι θα τη δοκιμάσω αύριο κιόλας! ένα μικρό tip που γνωρίζω (εύκολο και αποτελεσματικό) είναι με το κατακάθι του καφέ! Κάνουμε ελαφρύ μασάζ στα χέρια με το κατακάθι και μετά ξεπλένουμε με χλιαρό νερό. Τα χέρια γίνονται πραγματικά βελούδινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Kalispera.Nice tips koukla thanks for sharing them.Your new header looks sweet.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Απο φυσικες συνταγες εχω βαλει ασπραδι απο αυγο για λιπαροτητα, αγγουρι κατω απο τα ματια και scrub απο ζαχαρη για τα χειλη.
    Υπαρχουν απ' ο,τι εχω καταλαβει πολλες διαφορετικες φυσικες συνταγες.
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με το αγγούρι θα το δοκιμάσω αύριο κιόλας :)
      Πολλές δεν λες τίποτα!!

      Διαγραφή
  9. πολυ ωραιες οι συνταγουλες! μιας και εχω καιρο να κανω θα δοκιμάσω αυτην με τη βρώμη σημερα κιολας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Περιμένω εντυπώσεις αν είναι κοπέλα μου ;)

      Διαγραφή
  10. Μου άρεσαν πολύ οι συνταγές σου. Είχα στο μυαλό μου να αγοράσω κρέμες αλλά σίγουρα θα δοκιμάσω με το πορτοκάλι. Είμαι τόσο ξεχασιάρα που ακόμα δεν έχω δοκιμάσει από το προηγούμενο ποστ για την ψαλίδα την συνταγή! Θα δοκιμάσω και τις 2 και θα σου απαντήσω!!! Ειδικά τώρα που έχω πολύ ελεύθερο χρόνο.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. α τι ωραιες αλχημειες!θα δοκιμασω το πορτοκαλι γιατι με το αυγο ολη νυχτα στη μουρη φοβαμαι οτι θα ειναι αιτια διαζυγιου :pπολλα φιλια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχαχαχαχχα! Τι τραβανε κι αυτοι οι καημενοι με μας που εχουν μπλεξει!

      Διαγραφή
    2. χαχαχ εμένα την πρώτη φορά που με είδε με μάσκα στο πρόσωπο γελούσε πόση ώρα!! χαχαχ Δεν μας καταλαβαίνουν οι άντρες μωρέ..

      Διαγραφή
  12. M'arese poli auto me tin mpanana! Tha to dokimasw kapoia stigmi giati exw akrws xiro derma!

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ δεν μπορώ να είναι ξηρό το πρόσωπο μου.. Εγώ ξεφλουδίζομαι και λιγάκι και ούτε make up δεν μπορώ να βάλω να το καλύψω..

      Διαγραφή
  13. Πολύ μου αρέσουν οι φυσικές συνταγές, θα τις δοκιμάσω και θα επανέλθω, φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εγώ μια και διανύω περίοδο ακμής, θα δοκιμάσω αυτήν για την ακμή με το αβγό και το λεμόνι!!Αλλά επειδή βράδυ και να κοιμηθώ με αβγά και λεμόνια δεν υπάρχει,θα το δοκιμάσω απογευματάκι και θα το κρατήσω όσο περισσότερο μπορώ.....πολύ ωραίες μάσκες παρεπιπτόντως!!!
    Φιλάκια πολλά, γλυκιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να την δοκιμάσεις με προσοχή Νατάσα μου γιατί τώρα που θα έχεις και αγωγή μην σου ερεθίσουν περισσότερο το πρόσωπο :)
      Πολλά φιλιά

      Διαγραφή
  15. υπέροχο ποστ και διαφωτιστικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. θα δοκιμασω σιγουρα το μηλο κ τη βρωμη ξερω οτι κανουν καλο κ πιστευω θα ωφελησουν πολυ το δερμα μου ..
    εδω κ αρκετο καιρο δεν κοιμαμαι πολυ κ εχω θαμπο δερμα δεν μαρεσει καθολου

    φιλακιαα καλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να της δοκιμάσεις αλλά με προσοχή :)
      Πολλά φιλιά κοπέλα μου!!

      Διαγραφή
  17. Εχω μια αδυναμία στα homemade καλλυντικά! Σίγουρα θα δοκιμάσω την συνταγή με την βρώμη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αν και το ποστ σου είναι πολύ καλό και αρκετά διαφωτιστικό, προσωπικά δεν είμαι φαν. Η μόνη που κάνω εδώ και πολλά χρόνια, είναι ένα scrub για τα χείλη.

    Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εντάξει δεν προτείνω να αλλάξουμε τις μάσκες πχ της Apivita με αυτές απλά είναι καλές εναλλακτικές!! :)

      Διαγραφή
  19. Καλησπέρα Claire μου! Είμαι και γω πλέον η νέα σου follower... και πιστεύω ότι το blog σου είναι υπέροχο!! Λατρεύω τις φυσικές συνταγές ομορφιάς και τις φτιάχνω συχνά! Να'σαι καλά, φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. pistevw pws afti me tn vromi kai tn mpanana tha einai super gt tha exoun pio kremodi ufi!tha ts kanw kai ts 2!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Polu wrees idees gia t SK ! tha ts dokimasw!

    xx
    fashionsugarbubbles.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλησπέρα Claire!!!Μμμμ...ιδέες μου βάζεις να δοκιμάσω τις μασκούλες!Αυτό με το πορτοκάλι πρώτη φορά το ακούω!!!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ πρώτη φορώ την άκουσα αλλά διάβασα σε πολλά site ότι είναι καλή ;)

      Διαγραφή
  23. Dear, I am hosting FoxHouse international giveaway currently, where you can win $50 worth of Apparels and Shoes...Would mean a lot...Just click the link below to enter :)

    Enter FoxHouse giveaway and win $50
    ♡ StylishByNature.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Hi Claire, thanks for stopping by :)I'm sorry to hear about your gfc malfunction. I am now following you again.
    xo
    Dora
    http://adropofindigo.blogspot.ca/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Great blog even though I can't understand your language :( but I'm using google translate so it's fine :)
    Maybe we can follow each other via gfc?
    Kisses

    http://beautyrollercoaster.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. i want to try the apple mask. i break out a lot so i hope that this will help me control it.

    Shoetopia Giveaway -- 3 winners. Come and join! :D

    :)
    Carrie
    http://readmylifeascarrie.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Mου αρέσουν πολύ οι φυσικές συνταγές!Ειδικά αυτή με την βρώμη!


    Stay Luxury
    xx
    http://stayluxury.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Thank you for your comment. I really appreciate it. I'm following you now :)
    Kisses

    http://beautyrollercoaster.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Looks good! I`ll have to try it :X
    Kisses dear!

    http://www.fashionspot.ro/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Θα κατσω να φτιαξω καποια... αν και νομιζω οτι δεν παει κατευθειαν στο στομαχι μου αντι για το πρόσωπο ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Υπέροχο post!!!
    Χαρήκαμε που βρεθήκαμε στο πανέμορφο blog σου!!!
    Αν θέλεις, πέρνα μια βόλτα κι από το δικό μας...
    Πολλές-πολλές ευχές για μια πανέμορφη εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)