It's a matter of luck

By 11:35 μ.μ. , , , ,

Καλησπέρα γλυκές μου followers.. Ελπίζω να είστε καλά!! Πριν καιρό είχα κερδίσει σε 2 διαγωνισμούς και ήρθε η ώρα να σας παρουσιάσω τα δώρα..
Το πρώτο δώρο ήταν από την Αναστασία και ήταν μια παλέτα σκιών από την MUA!! Είναι υπέροχη όπως θα δείτε και εσείς.. Στην πρώτη φωτογραφία που σας δείχνω τα χρώματα στο χέρι μου ξεκίνησα από αριστερά προς τα δεξιά ενώ στις άλλες το αντίστροφο.. Ελπίζω να μην σας μπερδέψω!





Και το πρώτο μακιγιάζ που έκανα με αυτήν την παλέτα χρησιμοποιώντας το πράσινο (πρώτο χρώμα στην πρώτη σειρά) και μία διακριτική μπεζ σκιά είναι το παρακάτω:


 Το δεύτερο δωράκι είναι μια BB cream και την κέρδισα στον διαγωνισμό της Mika αυτήν την φορά.. Η σχέση μου με αυτήν την κρέμα δεν είναι τόσο καλή! Την πρώτη φορά που την δοκίμασα μου προκάλεσε ένα θεματάκι με την ακμή.. Την δεύτερη φορά ενυδάτωσε καλά το πρόσωπο μου αλλά επειδή έχω ανάγκη από καλή κάλυψη προς το παρών δεν νομίζω να την φορέσω πολύ..


You Might Also Like

32 σχόλια

  1. Η παλέτα είναι υπέροχη!!! Όσο για τη ΒΒ αν το δέρμα είναι λιπαρό κι έχεις έντονη ακμή, δεν νομίζω να σε βοηθήσει.

    Να είσαι πάντα τυχερή :)))
    Φιλιά, Μαίρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μεγιά! Καλοφόρετη η παλετούλα, φαίνονται πολύ όμορφα τα χρώματα. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχουν πολύ ωραίες παλέτες τα MUA και πολύ καλές τιμές!!! Τη bb cream αν σε ενόχλησε μη τη φοράς είναι λιπαρή!!!!Καλή τύχη και σε άλλους διαγωνισμούς!!! ΧΧΧ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. megeies sou kalh mou!!h paleta prepei na einai uperoxh kai polu volikh mias kai kaluptei olo to fasma xrwmatwn..twra oson afora thn krema an to derma sou den kanei gi auth na mhn th foras...!Opws k na xei na sai panta tuxerh kai na kerdizeis..polla filia!na xeis teleia evdomada..
    http://styleflakes.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Με γειαααα:-)
    Η παλετιτσα τελεια η ΒΒ ειναι ηδη πολυ αγαπημενη μου!!

    http://beautyincrisis.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραία φαίνεται η παλέτα της MUA κι εγώ θέλω να δοκιμάσω προϊόντα της κάποια στιγμή. Καλοφόρετα όλα, να τα χαρείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. me geiaaaa kai kalo forrta!!!
    H palleta einai ola ta lefta, gia tin BB cream proswpika den mporw na pw alla exw akousei apo kontina prwsopa pou to dokimasan pws apla einai polu diafimismeni,ta BB cream tis Make up forever einai kalutera apo osa 3erw egw apla ligo pio akriva,
    kisses beautiful!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Hi lovely,
    thank you for sharing!I love the colors of this palette!
    I really like your blog and I'm following on GFC,on Bloglovin#24 and on facebook(as Maria Sturman)
    Wait for you;)I'm very happy if you follow me too:)
    Xoxo
    Mary
    Fashion tea at 5

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ωραία η παλέτα! Έχει πολύ όμορφα χρώματα!
    Πάντα τυχερή να είσαι!!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η παλετα ειναι τελεια! Με γεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Thank you for the comment, and I'm already following you! Hehe xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πρωτον πρεπει να πω οτι είσαι τυχερη (για να μην πω κάτι άλλο....χαχαχα). Δευτερον δεν εχω ακουσει για προιοντα της MUA -omg που ζω;;;- για αυτο πες μου οταν θα δοκιμάσεις αρκετες απο αυτες αν αξιζουν τι παίζει κτλ...
    Για την B.B. cream εγω απο τα δειγματάκια τοπυ glamour μια χαρα βολευτηκα και ετσι την αγορασα και εγω. εχω ξηρη επιδερμιδα και μου στεκεται πολύ ωραια χωρις να γυαλίζει οπως στις περισσότερες. και η απόχρωση μου στέκεται οπως πρεπει..

    πάντα τυχερή girl!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. παντα τυψερη γλυκια μου σου ευχομαι!
    πολυ ωραια τα δωρακια που πηρες τα χρωματα ειναι πολυ γλυκα :)

    οσο για την BB κρεμα εμενα με εχει βολεψει τοσο πολυ καθε μερα σχεδον βαζω αλλα θελει μεγαλη προσοχη στην ποσοτητα που θα βαλεις ..

    πολλα φιλακιααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Καταπληκτική η παλέτα,εύχομαι να κερδίσεις κι άλλα πολλά δωράκια!(:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μπραβο Κλαιρη!!παντα τυχερη ναι εισαι!η παλετα ειναι καταπληκτικη!πανεμορφες αποχρωσεις.
    κερδισα και εγω μια bb Garnier,μεχρι τωρα την εχω δοκιμασει σε δειγματακι.Μολις την παρω θα γραψω και εγω την αποψη μου.πολυ πειραματικα εκανα ενα μπλοκακι :p
    http://toomorfoblogaki.blogspot.com/

    φιλια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Hello, I recently discovered your blog and it's really nice!
    I've also tried the garnier bbcream and I must admit that I do not mind =)
    If you like, we could follow each other .. I'd love to!
    start I =)
    kisses
    susyna

    sinoffashion.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Συγχαρητήρια για τα βραβειάκια σου!!!!!! Εύχομαι να κερδίσεις και άλλα πολλά!!!!!!
    Την συγκεκριμένη κρέμα δεν την έχω δοκιμάσει γενικά τα προϊόντα της Garnier δεν με εμπνέουν εγώ έχω τώρα της Sensitiva που δεν μου ταίριαξε πολύ στο δέρμα μου.
    Η παλέτα είναι φοβερή!!! Θέλω να πάρω και γω μια!!! Ελπίζω η μούσα σου να σου δώσει έμπνευση στις μείξεις των σκιών!!! ΦΙλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσια για τα καλά σας λόγια :)
    Σε λίγο καιρό θα κάνω και έναν δικό μου διαγωνισμό απλά προσπαθώ να αποφασίσω για το δωράκι!!
    Πολλά φιλιά σε όλες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. oh wow, that palette looks amazing. so many colors to choose from!

    Shoetopia Giveaway -- 3 winners. Come and join! :D

    :)
    Carrie
    http://readmylifeascarrie.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. polu omorfi i paleta kai exei apeira wraia xrwmata <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. What a gorgeous palette of colours! Pop over to 'Scrapbook' when you have a spare minute & check out the new look!
    x
    Melissah

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Συγχαρητήρια για τα δωράκια σου!!!Η παλέτα σου είναι φανταστική!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Η παλεττα ειναι πολυ ωραια!
    Συγχαρητηρια!
    xxx
    Miss Starshiny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πολύ ωραία τα χρωματάκια της παλέτας με τα οποία μπορείς να κάνεις και πολλούς συνδιασμούς. Καλορίζικα και τα δύο δωράκια, φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Πολλα και ομορφα χρωματα για ατελειωτες βραδιες διασκεδασης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Μεγιά μεγιά!!!Η παλέτα τέλεια! :)
    Έχειs βραβειάκι http://siabeautyandmakeup.blogspot.com/2012/03/d.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ευχαριστώ κορίτσια :) Σιγά σιγά θα σας δείχνω και τα διάφορα μακιγιάζ που θα κάνω με αυτά τα χρώματα της παλέτας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)