Healthy Diet Vol 1

By 11:30 μ.μ. ,

Ένα θέμα που απασχολεί συχνά μια γυναίκα είναι το σώμα της.. Ειδικά εμείς που δεν μπορούμε να αντισταθούμε στα γλυκά πριν έρθει το καλοκαίρι αρχίζουμε να ψάχνουμε κάποια αποτελεσματική δίαιτα για να μπορέσουμε να βγούμε άνετα στις παραλίες!! Έλα όμως που εγώ δεν είμαι άνθρωπος που να αντέχει κάτι τέτοιο γι'αυτό και βρήκα μία δίαιτα που διαφέρει από τις άλλες!! Στηρίζεται στην μέθοδο της αντικατάστασής, δηλαδή αντικαθιστάς τροφές με πολλές θερμίδες με κάποιες άλλες που έχουν λιγότερες.. Παρακάτω σας αναφέρω ποιες τροφές μπορούμε να αντικαταστήσουμε και με ποιο τρόπο!! Βέβαια δεν είναι και ακριβώς δίαιτα, γιατί δεν θα στερηθείς το φαγητό απλά θα τρως λιγάκι διαφορετικά.. Εγώ πάντως θα ακολουθήσω σίγουρα μερικά από αυτά για να προσέξω περισσότερο την διατροφή μου!! Σε λίγες μέρες θα σας παρουσιάσω και το δεύτερο μέρος με κάποιες ακόμα ιδέες με το πως μπορείτε να αντικαταστήσετε κάποιες τροφές.. 

1)Αβγό με τον κρόκο Αβγό προτίμησε Αβγό μόνο το ασπράδιγια να γλιτώσεις 65 θερμίδες / τεμάχιο
2)Αλλαντικά πλήρη προτίμησε Αλλαντικά με έως 5% λιπαράγια να γλιτώσεις 70-125 θερμίδες / μερίδα
3)Αναψυκτικό σακχαρούχο προτίμησε Αναψυκτικό light ή σόδα για να γλιτώσεις 121 θερμίδες / κουτάκι
4)Αρακά λαδερό με σάλτσα προτίμησε Αρακά στον ατμό για να γλιτώσεις 75 θερμίδες / μερίδα
5)Γάλα πλήρες προτίμησε Γάλα άπαχο για να γλιτώσεις 70 θερμίδες / φλιτζάνι
6)Γάλα σοκολατούχο με ζάχαρη προτίμησε Γάλα σοκολατούχο 0% ζάχαρη για να γλιτώσεις 135 θερμίδες / κουτί
7)Γεμιστά με ρύζι και κιμά προτίμησε Γεμιστά μόνο με ρύζι για να γλιτώσεις 105 θερμίδες / τεμάχιο
8)Γιαούρτι 10% λιπαρά προτίμησε Γιαούρτι 0-2% λιπαρά για να γλιτώσεις 90-145 θερμίδες / κύπελλο
9)Ζελέ με ζάχαρη προτίμησε Ζελέ light για να γλιτώσεις 260 θερμίδες / μερίδα
10)Καλαμαράκια τηγανητά προτίμησε Καλαμάρι σχάρας για να γλιτώσεις 395 θερμίδες / μερίδα
11)Κανελόνια με κιμά και τυρί προτίμησε Ριζότο με μανιτάρια και τυρί για να γλιτώσεις 397 θερμίδες / μερίδα
12)Καρμπονάρα προτίμησε Μακαρόνια με τυρί για να γλιτώσεις 418 θερμίδες / μερίδα
13)Κέικ σοκολάτας και γάλα προτίμησε Δημητριακά πρωινού με γάλα για να γλιτώσεις 135 θερμίδες / μερίδα
14)Κεφτεδάκια τηγανητά προτίμησε Μπιφτέκι σχάρας για να γλιτώσεις 230 θερμίδες / μερίδα
15)Κλαμπ σάντουιτς με μαγιονέζα προτίμησε Τοστ με τυρί και ζαμπόν για να γλιτώσεις 515 θερμίδες / μερίδα
16)Κολοκυθάκια τηγανητά προτίμησε Κολοκυθάκια βραστά για να γλιτώσεις 90-145 θερμίδες / μερίδα
17)Κοτόπουλο με πέτσα προτίμησε Κοτόπουλο ψαχνό χωρίς πέτσα για να γιυτώσεις 95 θερμίδες / μερίδα
18)Κουλούρι Θεσ/νίκης (60 γραμμ.) προτίμησε Ψωμί ολικής αλέσεως (2 φέτες) για να γλιτώσεις 135 θερμίδες
19)Κρασί αφρώδες προτίμησε Κρασί λευκό για να γλιτώσεις 50 θερμίδες / σερβίρισμα
20)Κρουασάν με μαρμελάδα (τεμάχιο 85 γραμμ.) προτίμησε 1 φέτα ψωμί με 1 κουταλιά μαρμελάδα για να γλιτώσεις 227 θερμίδες
21)Λαχανικά τηγανητά προτίμησε Λαχανικά στον ατμό ή ψητά για να γλιτώσεις 90-270 θερμίδες / μερίδα
22)Λικέρ προτίμησε Κρασί κόκκινο για να γλιτώσεις 85 θερμίδες / σερβίρισμα
23)Λουκάνικο χωριάτικο προτίμησε ψητό Σουβλάκι χοιρινό (μεγάλο) για να γλιτώσεις 290 θερμίδες / μερίδα
24)Μαγιονέζα πλήρη προτίμησε Αναπλήρωμα μαγιονέζας «extra light» για να γλιτώσεις 94 θερμίδες / κουταλιά
25)Μακαρόνια καρμπονάρα προτίμησε Μακαρόνια άσπρα με λίγο τυρί για να γλιτώσεις 435 θερμίδες / μερίδα
26)Μακαρόνια με κιμά προτίμησε Μακαρόνια με σάλτσα ντομάτας για να γλιτώσεις 177 θερμίδες / μερίδα
27)Μανιτάρια αλά κρεμ προτίμησε Μανιτάρια ψητά για να γλιτώσεις 388 θερμίδες / μερίδα
28)Μελιτζάνες τηγανητές προτίμησε Μελιτζάνες ψητές για να γλιτώσεις 210-258 θερμίδες / μερίδα
29)Μοσχάρι κατσαρόλας προτίμησε Μοσχαρίσια μπριζόλα σχάρας για να γλιτώσεις 125 θερμίδες / μερίδα
30)Μοσχάρι σουβλάκι προτίμησε Χοιρινό ψαρονέφρι ψητό για να γλιτώσεις 115 θερμίδες / μερίδα
31)Μους σοκολάτα προτίμησε Κρεμ καραμελέ απλή για να γλιτώσεις 424 θερμίδες / μερίδα

Να περνάτε όμορφα
Φιλάκια πολλά
Claire
Πηγή
Follow me on:  TWITTERFACEBOOKBLOGLOVIN

You Might Also Like

26 σχόλια

  1. An ontws isxuoun stin pra3i autes oi diafores twn thermidwn..alitheia einai tragiko!!! Giati na mas aresoun panta ta pio an8ugieina fagita me apeires thermides..giatii?? Anyway, thnx gia tis sumvoules koukla!!
    kisses

    juliete-has-a-gun.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί το απαγορευμένο είναι πιο ωραίο.. χαχαχ!! :)

      Διαγραφή
  2. Mporw na pw oti ta perissotera ta exw idi antikatastisei! Alla merika paxintika fagita ta latrevw...kai pou kai pou epitrepw ston eauto mou na parektrapei! Para poli wraio post!
    An kai tetoia wra pou to diavazw me ekane na peinaw ligaki! xixi... :)

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ κάνω αρκετές παρασπονδίες δυστυχώς αλλά που θα πάει θα στρώσω την διατροφή μου!!

      Διαγραφή
  3. Τι να πω τώρα εγώ? Τα πιο ωραία πράγματα στη ζωή είτε είναι παράνομα είτε παχαίνουν...κάτι ξεχνάω τώρα αλλά είμαι και με πυρετό...give me a break...xx Menia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η πικρή αλήθεια είναι αυτό που λες!! Περαστικούλια σου κοριτσάκι :)

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο και χρήσιμο πόστ κορίτσι....και θα συμφωνήσω και εγώ πως τα ωραία πράγματα στην ζωή είναι απαγορευμένα!!! χαχαχα.....φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίο το ποστ σου Κλεονίκη μου. Εγώ έχω μπει ήδη στην προσπάθεια και έχω ήδη χάσει 6 κιλά από τα ... που έχω βάλει μέσα στην σχέση (πιστεύω καταλαβαίνεις, χειμώνας με τον άνδρα, ταινίες/σειρές και ντελίβερι). Μετά από καιρό που έχω βάλει τον στόχο να τα χάσω ναι μεν αντικατέστησα τα γάλακτομικά σε άπαχα αλλά έχω καταλάβει ότι όσες απαγορεύσεις και να βάλουμε στον εαυτό μας τόσο θα το ζητάμε.
    Κατά την άποψή μου πρέπει να τρώμε απ'όλα ότι μας αρέσει αλλά με μέτρο, τις κατάλληλες ώρες και όχι μεγάλες ποσότητες.
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο σε καταλαβαίνω!! Και εγώ μαζί με τον δικό μου βάλαμε κιλά αλλά εντάξει δεν θέλω να χάσω πολλά, μόνο 4!! Έχω αρχίσει προσέχω και περπατάω λιγάκι κάθε μέρα (ε μην πέσουμε κατευθείαν στα βαθιά χαχαχ) και βλέπουμε!!
      Σωστή και η άποψη σου!! Πολλά φιλάκια γλυκιά μου :)

      Διαγραφή
    2. :* Καλή αρχή και καλή συνέχεια στην προσπάθειά σας!!! Είναι ευκολότερο να χάνεις κιλά εάν σε βοηθάει κάποιος στην περίπτωσή μου η μαμά μου κάνει μαζί μου και είναι μια βοήθεια !!!!

      Διαγραφή
  6. Πολύ ωραίο post!!Μερικά από αυτά τα έχω αντικαταστήσει σχετικά εύκολα, αλλά πως μπορείς να αντικαταστήσεις την καρμπονάρα με απλά μακαρόνια με τυρί!!!!Αυτό είναι αδύνατον για εμένα!!!Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Cute blog! (:

    Check out my blog & follow? (:
    onceuponasprinkle.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολύ καλο post!είναι ότι πρέπει απο δω και πέρα μιαs και πλησιάζει το καλοκαίρι.να σου πώ την αλήθεια μέχρι στιγμήs έχω χάσει 18 κιλά μόνο και μόνο επειδή έτρωγα παρόμοια φαγητά με αυτά που αναφέρειs.οπότε είναι πολύ καλά όλα αυτά που είπεs ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ααα πολύ καλά!! Εγώ προς το παρών μόνο ένα αλλά δεν ακολουθώ και πιστά κάποιο πρόγραμμα, τρώω τα γλυκάκια μου!!

      Διαγραφή
  9. Ωραία ανάρτηση Claire μου και πολύ χρήσιμες οι συμβουλές σου! Απλά νομίζω ότι πρέπει να τρώμε απ'όλα τα φαγητά, πολλές φορές τη ημέρα και σε μικρές ποσότητες! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως αλλά δεν είναι και άσχημο να αλλάξουμε απλά μερικά πραγματάκια όπως πχ γάλα λίγων λιπαρών!!

      Διαγραφή
  10. Εγω προσπαθω να τρωω σωστα ολο το χρονο, δεν πινω, δεν καπνιζω, πινω πολυ νερο και κανω γυμναστικη τουλαχιστον 3 φορες την εβδομαδα. Βασικα προσπαθω να μην στερω στον εαυτο μου τιποτα, τρωω και το τηγανητο μου, και το γλυκακι μου και το fast food ή ακομα καλυτερα σουβλακι! Ολα ομως με μετρο. Η αγαπημενη μου αμαρτια δε, ειναι τα δρακουλινια! Χαχαχαχχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεε πες μας ότι γυμνάζεσαι κιόλας!! Εγώ με την γυμναστική είμαι λιγάκι μαλωμένη αλλά όλο και κάτι θα βάλω στην ζωή μου γιατί κάνει κάλο!! Η δική μου αμαρτία είναι οτιδήποτε έχει σοκολάτα..

      Διαγραφή
  11. Χμμ,εγώ αν και δεν έχω τέτοιο πρόβλημα καθώς είμαι αδύνατη φροντίζω να γυμνάζομαι συστηματικά-όσο μου το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις βέβαια-.
    Μια καλή ισορροπημένη διατροφή μαζί με γυμναστική νομίζω είναι η καλύτερη λύση;)
    καληνύχτααα*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ σωστό αυτό που λες!!
      Φιλάκια
      Καλή σου νύχτα :)

      Διαγραφή
  12. LOVE YOUR BLOG <33
    i'm following you
    mind to follow back? :)

    www.feliciayohana.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)