11 Questions ~ tag

By 8:00 μ.μ.

Καλησπέρα κορίτσια.. Χρωστούσα το συγκεκριμένο ποστ εδώ και μέρες!! Πρόκειται για το tag των 11 ερωτήσεων.. Μου το έκαναν αρκετές κοπέλες όμως και έτσι είπα να επιλέξω και να απαντήσω μερικές από κάθε κοπέλα!! Ελπίζω να μην σας πειράξει κορίτσια.. Σκεφτόμουν να κάνω και εγώ tag αλλά το έχετε πάρει αρκετές οπότε μην κάνετε ξανά από την αρχή..

Από την Julia διάλεξα τις εξής ερωτήσεις..
1. A movie that you can watch many time? 
Αν και θα μπορούσαν να είναι πολλές το "The bodyguard" με τον Kevin Costner.. Την έχω αδυναμία από πολύ μικρούλα!!

2. Which season do you prefer and why? 
Την Άνοιξη θα έλεγα που δεν κάνει ούτε πολύ κρύο ούτε πολύ ζέστη..

3. If you wouldn't be you what you who would you want to become?
Μμμ αυτό θέλει σκέψη.. Νομίζω θα είχα γίνει ψυχολόγος!! Μου αρέσει να ψάχνω τις αιτίες πίσω από τις πράξεις..

4. If you cook what is your specialty?
Δεν μαγειρεύω πολύ αλλά η σπεσιαλιτέ μου είναι ο μουσακάς.

5. What do you think the ideal man for you must have?
Εδώ μπορώ να σου κάνω ολόκληρη συζήτηση!! Σε γενικές γραμμές θα πω ότι θα πρέπει να με γνωρίζει πραγματικά, να με νοιάζεται, να μην γίνεται απόλυτος και φυσικά να γίνεται ρομαντικός και γλυκός όποτε κρίνεται απαραίτητο χωρίς να χρειάζεται να του το ζητήσω εγώ!! 

Από την Δάφνη επέλεξα τις παρακάτω..
1. How old are you?
Είμαι 22.. 

2. Do you bite your nails?
Δυστυχώς την έχω αυτήν την άσχημη συνήθειά αλλά σε μικρό βαθμό.

3. Long or short hair?
Λατρεύω τα μακριά μαλλιά αν και το καλοκαίρι σκάω!!

4. Favorite flower?
Το αγαπημένο μου λουλούδι είναι ο κρίνος..

5. Vampires or wewolves?
Βρικόλακες θα έλεγα.. Δεν έχω αφήσει καμία ταινία σχετική μ'αυτούς!!

Από την Μiss Starshiny επέλεξα να απαντήσω τις παρακάτω ερωτήσεις..
1. Without what thing you can't live? 
Δεν μπορώ χωρίς να ακούσω έστω και για λίγο μουσική.. Από την τρίτη γυμνασίου έχω την συνήθεια να ακούω πάντα πριν κοιμηθώ!!

2. Do you pay more attention to your hair or makeup?
Αν και έχω ψώνιο με τα μαλλιά μου θα έλεγα ότι δίνω περισσότερη σημασία στο make up!!

3. In what place would you like to live?
Μου αρέσει απίστευτα η ζωή στην Θεσσαλονίκη και πιστεύω ότι θα δυσκολευόμουν αν έμενα σε κάποια άλλη είτε στην ίδια χώρα είτε σε άλλη!! 

4. Which is the best gift you ever received?
Έχω πάρει πολλά όμορφα δώρα αλλά το φετινό χριστουγεννιάτικο από την θεία μου ήταν το καλύτερο!! Ήταν μια συλλογή από 8 CD με τις καλύτερες επιτυχίες του Σάκη Ρουβά και μάλιστα το ένα είχε και live εκτελέσεις!! Το ακούω συνέχεια φυσικά..

5. What thing makes you not to like a blog?
Αν δεν μ'αρέσει το περιεχόμενο του λογικά!

Από την Sweety's place απάντησα τις παρακάτω ερωτήσεις..
1. Τι μπορεί να σε βγάλει εκτός εαυτού;

Πολλά πράγματα.. Είμαι λιγάκι οξύθυμη σαν χαρακτήρας!!

2. Ποιο μέρος θα ήθελες να επισκεφθείς έστω για μια φορά στη ζωή σου;

Μα το Παρίσι φυσικά!! 

3. Αν μπορούσες να επιλέξεις την εποχή στην οποία θα ζούσες, ποια θα διάλεγες;

Στην Βικτωριανή εποχή θα ήθελα να ζούσα.. Τα φορέματα, η κουλτούρα και πολλά άλλα με έχουν κάνει να την λατρέψω την συγκεκριμένη εποχή!!

4. Αγαπημένο αυτοκίνητο;

Όλα από την εταιρία Opel!! Αν πρέπει να επιλέξω κάποιο θα έλεγα το Opel Astra..

5. Ποια ανάμνηση σε κάνει να χαμογελάς και ποια να μελαγχολείς;

Χαμογελάω όταν θυμάμαι το πόσο όμορφα περνούσα στην τρίτη λυκείου με την παρέα μου και μελαγχολώ όταν θυμάμαι την προδοσία μιας καλής φίλης!! Ξέρω ότι μετά από τόσο καιρό δεν αξίζει να το σκέφτομαι αλλά ποτέ δεν ξεχνάς τέτοια πράγματα πιστεύω..


Από την Μαρία απάντησα αυτές..
1. Ποιο καλλυντικό δεν λείπει ποτέ από την τσάντα σου;
Το lip gloss θα έλεγα.


2. Μακιγιάρεσαι καθημερινά, όπου κι αν πας;
Βάφομαι σχεδόν κάθε μέρα όταν πρόκειται να πάω στην σχολή ή κάποια βόλτα.. Δεν βάφομαι και για το super market, είπαμε όχι και τόσο!! χαχαχ


3. Πόσο χρόνο ξοδεύετε στο μακιγιάζ;
Συνήθως θέλω μισή ώρα!! Αλλά τα πρωινά αν κάνω γρήγορα μου παίρνει μόνο 10 λεπτά.


4. Ποιο είναι το αγαπημένο σου χρώμα;
Το μπλε είναι το αγαπημένο μου χρώμα!!

5. Γλυκό ή φαγητό;

Γλυκό!! Πάντα και παντού.. ;)

Από την Έλενα...
1.  Which is your favorite song?

OneRepublic - Good Life

2.If you could have one item with you if you were stranded on a desert island, what would it be?
Ειλικρινά δεν ξέρω, η πρώτη μου σκέψη ήταν ένα λάπτοπ για να μην βαρεθώ αλλά πιστεύω ότι κάποιο τρόφιμο ή πόσιμο νερό θα ήταν πιο λογικό!! 

3. What is your favorite meal?
Ο μουσακάς είναι το αγαπημένο μου φαγητό και είναι από τα λίγα που ξέρω να μαγειρεύω!!

4.Favorite television show?
Το "How i met your mother"!! 

5. What can totally make your day?
Αυτός ο ξεχωριστός άνθρωπος στην ζωή μου μπορεί με μια λέξη, ένα βλέμμα, μια αγκαλιά να μου φτιάξει την ημέρα!!

Και τέλος από την Αναστασία..

1.Μακιγιάζ βραδινό σε απαλούs τόνουs ή σε έντονουs?

Προτιμώ σε έντονους τόνους..


2.Αγαπημένοs οίκοs καλλυντικών?

Η Chanel αλλά ακόμα δεν έχω αποκτήσει κάτι από αυτόν τον οίκο.. Στο μέλλον όμως θα το ήθελα πολύ!!

3.Facebook ή Τwitter?

Είμαι fan του Facebook.. Μπορώ να επικοινωνώ καλύτερα με τα άτομα που επιθυμώ!


4.Αγαπημένοs/αγαπημένη ηθοποιόs?

Είναι πολύ οι αγαπημένοι μου αλλά ξεχωρίζω τον Orlando Bloom. 


5.Αγαπημένο προϊόν μακιγιάζ?

Το ρουζ είναι το αγαπημένο μου.. Δεν έχω ιδιαίτερη προτίμηση σε κάποιο.

Κάτι ακόμα που θα ήθελα να σας πω είναι ότι αντιμετώπισα ένα πρόβλημα με το Google Friend Connect και έχασα τους περισσότερους followers!! Δεν ξέρω αν μπορείτε ακόμα να ενημερώνεστε για κάθε νέα ανάρτηση μου (κάτι που θα σήμαινε ότι απλά κόλλησε το application) αλλά θα με χαροποιούσε ιδιαίτερα αν με ακολουθούσατε ξανά..  Μπορείτε πάντα να με ακολουθήσετε είτε κάνοντας like στην σελίδα μου στο Facebook είτε μέσω Twitter/e-mail!! 

Να περνάτε όμορφα
Φιλάκια πολλά
Claire

You Might Also Like

37 σχόλια

  1. Ωραίες και οι δικές σου απαντήσεις :) Όσο για GFC δεν πειράζει...θα σε "ακολουθήσουμε" πάλι!!! :)

    χχχ Μαίρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίες οι απαντήσεις σου!!!!! Χαίρομαι που έκανες αυτό το ποστ με αποτέλεσμα να σε γνωρίσουμε καλύτερα και εύχομαι να σε ακολουθήσουν οι followers που χάθηκαν και ακόμη περισσότεροι!!! Φιλιά πολλά κουκλίτσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ γλυκιά μου Julia :)
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  3. Ουάου κορίτσι πολλές ερωτήσεις!! Αλλά και πολλές απαντήσεις, οπότε χαίρομαι που σε γνώρισα λίγο καλύτερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το καλό ήταν ότι σας είπα πάρα πολλά για μένα.. Σε λίγο θα με ξέρετε καλύτερα και από την κολλητή μου!! χαχ

      Διαγραφή
  4. Μου αρεσαν πολυ οι απαντησεις σου!
    Εννοειται πως σε ακολουθουμε ξανα!
    Φιλακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τελικά κορίτσι απάντησες σε αρκετές.....μάθαμε σχεδόν τα πάντα για σένα!!! Τέλειο το πόστ και φυσικά και σε ακολουθούμε και πάλι!!! φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολόκληρη εξομολόγηση σας έκανα.. χαχαχ :)
      Ευχαριστώ Νατάσα μου..
      Πολλά φιλιά και σε σένα!!

      Διαγραφή
  6. Hi Koukla!I lovee your favorite food its good Moussaka.Love it! I too love dolmathes opa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλέ σε πόσες ερωτήσεις απάντησες καλέ;! Πού και να τις απαντούσες όλες δηλαδή... Ακόμα θα έγραφες!! Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χαχαχ ναι ήταν πολλές αλλά χάρηκα που σας είπα τόσα πράγματα για μένα :)

      Διαγραφή
  8. πολυ ωραιας απαντησεις εδωσες ηταν πολυ ενδιαφερον να τις διαβαζω ...
    εισαι ρομαντικη ψυχη απο οτι εχω καταλαβει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Pwpw polla atoma se kanane tag, kai apantises kai se para polles erwtiseis! Alla mou arese para poli auto to post! Kai mporw na pw oti vrika polla koina mas simeia!
    Distixws sto GFC den mporw na se ksanakanw follow kathws den exw pleon logariasmo mias kai mas to ekleise i agapimeni Google. Isws kai gi'auto na exases megalo meros twn followers. Elpizw na katafereis na to ftiaxeis!

    Call me M @ Do You Speak Gossip?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που έχουμε κοινά :)
      Ναι το είχα διαβάσει αυτό για την Google αλλά δεν έχω δει σε πολλά blog να μην έχουν!! :/ Παίζει να ευθύνεται αυτό!! Δεν πειράζει πάντως, ελπίζω να ενημερώνεσαι για κάθε νέα μου ανάρτηση από το fb!!
      Φιλάκια

      Διαγραφή
  10. Έλα κουκλάκι, μπήκα και μου λέει σε ακολουθώ κανονικά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Με την παλιο-ιωση που περασα εχω μεινει πισω και το χρωσταω αυτο το ποστ. Ουτε που θυμαμαι ποιες κοπελες μ' εκαναν tag! Θελω να τα βρω για να μην αδικησω καμια. Παντως τις 2 τελευταιες μερες προσπαθω να κανω αναρτηση και ο blogger δεν συνεργαζεται με τιποτα! Πολυ κολλημα λεμε! Εγω εκανα follow ξανα εννοειται! Φιλακια Κλαιρη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εύχομαι να είσαι καλύτερα Χριστίνα μου.. Το έμαθα από τα κορίτσια ότι ήσουν άρρωστη!!
      Έχεις πολλές και εσύ ε? Θα τα μάθουμε όλα!! χιχιχ
      Ευχαριστώ κοπέλα μου!! Πολλά φιλιά :)

      Διαγραφή
  12. Hi Claire!! I´m following you again in GFC.Sorry about that,I hope you can contact all your followers again.Kisses from www.stylepicture.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μ'άρεσε πολύ αυτή η ανάρτηση, ο πιο προσωπικός τόνος στο blog γενικά!!

    Φιλιά, Μαριλένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ ωραίο το post!!Πρωτότυπο το γεγονός πως δεν ακολούθησες κατά γράμμα τους "κανόνες"!!!
    Μάλλον ήθελες να νιώσεις ότι περνάς από interview κανονικό!
    Χαχαχα!!
    Φιλιά κοριτσάκι μου & καλό απογευματάκι!!:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιες ερωτήσεις ήταν κοινές οπότε δεν παρέλειψα πολλές :) Κανονικότατο interview!!
      Καλό απόγευμα κοριτσάκι
      Φιλάκια πολλά

      Διαγραφή
  15. Kitousa sto blogger gia ta posts sou kai pote den ta evriska kai meta eida sto twitter oti eipes oti kati egine tespa kai exases tous followers kai se ekana ksana follow !! Egw tha ithela tora kapia stigmi na parakoulouthiso seminaria gia psixologia , maresi kai mena poli !! xo

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ Ελπιδάκι μου!! Εγώ το έψαξα αλλά προς το παρών δεν βρήκα κάτι καλό.. Θα το ξανακοιτάξω :)

      Διαγραφή
  16. nice blog dear, if u lik mine too may be we can follow each other http://lets-doll-up.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Thank you for leaving your comment... I really appreciate it :)